Dreamfall: Wciąż w ukryciu
Aktualizacja:
Wciąż w ukryciu
Wiara jest mieczem obosiecznym...
W karczmie, w swym pokoju na piętrze April rozmawia z Chawanem, który podpowiada jej, że do wieży najlepiej dostać się wykorzystując stojące obok niej rusztowania. Kruczowłosa planuje bowiem zakraść się tam i nieco powęszyć. Wychodząc, spotyka Brynna niezadowolonego z faktu, że dziewczyna, której zawdzięcza życie wyrusza gdzieś nocą sama. W trakcie ich coraz bardziej gwałtownego dialogu obrażony chłopak obraca się na pięcie i odchodzi. April żegna się jeszcze z Na'ane, która jutro wybiera się na Starówkę i wchodzi do głównej sali oberży.
"Podróżnik" to jedno z nielicznych miejsc w mieście, do których w zasadzie nie zaglądają Azadi. Zamieniwszy dwa słowa z Benrime, dziewczyna wyrusza w mroźną noc, musi się śpieszyć, o dwunastej zaczyna się godzina policyjna.
Pod wieżą, starając się nie rzucać zbytnio strażnikom w oczy (nie radzę ich zaczepiać, a już zwłaszcza tego, który stoi w strategicznym miejscu, gdyż za drugim razem zaatakuje ją i wezwawszy kolegów na pomoc, pokona bez trudu), April wchodzi za rusztowanie i skradając się (Ctrl plus strzałki), zachodzi wartownika od tyłu. Bez zbędnych ceregieli wali go pięścią w głowę i droga na górę staje się wolna. Wspiąwszy się po drabince, zeskakuje na taras przed pokojem namiestniczki.
Młoda kobieta rozmawia z tajemniczą zakapturzoną postacią. Widać, że czuje przed nią respekt, co dziwi Kruczowłosą, bowiem u Azadi to kobiety trzymają władzę, a mężczyzn uważają za bezużytecznych (ciekawa teoria...). Chcąc podsłuchać tych dwoje, April podchodzi blisko uchylonych oszklonych drzwi (do zlokalizowania właściwego miejsca przyda się "centralne oko"). Namiestniczka tłumaczy się przed Prorokiem z opóźnień w budowie wieży i obiecuje, że będzie ona gotowa na dzień inauguracji. Wspomina też o Apostole i jego zadaniu specjalnym. Kiedy dziwny gość wychodzi, April postanawia go śledzić.
![]() | ![]() |
Biegnie za nim aż pod samą karczmę, ale o dziwo, nie ma go w środku, a Benrime zapiera się, że nikt taki tu nie wchodził. Tknięta przeczuciem dziewczyna schodzi do spiżarni, a otworzywszy kolejne drzwi, widzi, jak Prorok znika w magicznym tunelu. Nie namyślając się, wskakuje tam za nim...
0
Komentarze czytelników
mirencjum Legend
zamienię Splinter Cell Double Agent za tę grę
zanonimizowany298186 Junior
hejo, w swoim swietnym (bez ironi,naprawde jest niezly!) poradniku piszesz zeby w rozdziale trzecim usunac blokade z kontenera po czym go przesunac. chwila moment- jak ja usunac?? Zoe mowi caly czas ze blokada, owszem, jest, ale nie pojawia mi sie ZADNA inna opcja, jednym slowem lipa bo nie moge tego za chiny ruszyc...
mirencjum Legend
Spróbuj jakoś inaczej się ustawić, może wtedy pojawi się odpowiednia opcja.
"Po dokładnych oględzinach Zoe zauważa na dole metalową sztabę blokującą koła. Zdejmuje ją i po czterokrotnym pchnięciu udaje jej się dotoczyć kontener dokładnie tam, gdzie chciała."
kassiopestka Legionista
elvirozo, dzieki za swietnego "bez ironii", za rzadko tu ostatnio zagladam, sorki, ale szczesliwie mirencjum wskazal dokladnie ten fragment, o ktory chodzi (thx rowniez)
mam nadzieje, ze dalej poszlo bez zgrzytow :)
pozdrowka wszystkim Dreamfallomaniakom
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


