Don't Starve: Nowe potwory | A Moderately Friendly Update
Aktualizacja:
Nowe potwory
Nightmare Knight/Damaged Clockwork Knight(koszmarny rycerz/uszkodzony mechaniczny rycerz) - spotkasz go w ruinach. Może się pojawić, gdy zniszczysz Broken Clockworks. Natomiast, gdy użyjesz 3 Gears(mechanizmy) na Pile Of Broken Clockworks, pojawi się przyjazny rycerz. Pomoże Ci w walce.
Nightmare Splumonkey(koszmarna małpa) - spotkasz ją w ruinach, kiedy twoje zdrowie psychiczne będzie na niskim poziomie oraz gdy intensywność magii wzrośnie. Pamiętaj, że małpy nie mieszkają już w beczkach(Barrel), tylko w Splumonkey Pods(małpia komora).

0
Komentarze czytelników
zanonimizowany974565 Junior
Guzik prawda gra dobrze działa również na systemach z rodziny linuks, testowane na Ubuntu i fedorze.
zanonimizowany966663 Junior
kod na odsłonięcie całej mapy mi nie działa mam tylko w lewym górnym i lewym dolnym rogu informacje Sim Step i takie tam co robię nie tak . Proszę o pomoc :/
widelec256 Chorąży
Arxel rzeczywiście było tak jak mówisz, ale dawno temu, jeszcze w fazie wczesnych beta testów. Pomysł porzucono. Teraz do odblokowywania potrzebnych nam przedmiotów wystarczy mieć przy sobie odpowiednią ilość surowców, co wydaje się być lepszym rozwiązaniem niż to bezsensowne "farmienie" tylko po to by nabić punkty nauki. Ogólnie gra się bardzo rozwinęła i rozwija się dalej. Pytanie czy poradnik również będzie?
Arxel Legend

Wydaje mi się, że kiedyś to było tak, że trzeba było wpierw użyć punktów nauki, a dopiero później dodatkowo także maszyny do wytworzenia lepszych przedmiotów.. Jestem zbyt leniwy żeby odpalać grę i sprawdzać ;p
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.