Don't Starve: Zdrowie psychiczne

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zdrowie psychiczne

Poziom zdrowia psychicznego (Sanity), to dość szczególny wskaźnik, który może mieć istotny wpływ na świat widziany oczyma naszego bohatera - Dont Starve: Zdrowie psychiczne - Dont Starve - poradnik do gry

Poziom zdrowia psychicznego (Sanity), to dość szczególny wskaźnik, który może mieć istotny wpływ na świat widziany oczyma naszego bohatera. Wraz z jego spadkiem pojawiają się różnego rodzaju objawy:

  • ekran zaczyna drżeć i rozmywać się
  • wszystko zaczyna być widziane w jaśniejszych barwach
  • bohater zaczyna słyszeć szepty oraz widzieć halucynacje
  • zmienia się wygląd zwierząt (króliki stają się beardlingami, a ptaki letnie zmieniają się na zimowe)
  • w ciemnościach pojawiają się dziwne pary oczu
Gdy poziom spadnie do 30 punktów, nasza postać staje się szalona, a tym samym niegroźne wcześniej halucynacje zaczynają ją atakować - Dont Starve: Zdrowie psychiczne - Dont Starve - poradnik do gry

Gdy poziom spadnie do 30 punktów, nasza postać staje się szalona, a tym samym niegroźne wcześniej halucynacje zaczynają ją atakować. Żeby tego uniknąć, zapoznaj się z poniższą tabelą. Znajdziesz w niej większość czynności, które pozytywnie lub negatywnie oddziałują na psychikę postaci.

Jednorazowe efekty

Działanie

Zmiana psychiki

Spanie w namiocie (Tent)

+50

Spanie na macie z trawy (Straw Roll)

Zabicie Terrorbeak

+33

Zjedzenie Taffy, Cooked Green Cap, Jerky, Pumpkin Cookie

Zabicie Crawling Horror

+15

Zjedzenie Garland, Small Jerky, Cooked Blue Cap

Zgolenie brody Wilsona

+10

Zjedzenie dań zrobionych w garnku (Crock Pot) z wyjątkiem Taffy, Pumpkin Cookie, Wet Goop, Monster Lasagna

Zebranie kwiatów (Flower)

+5

Zjedzenie Durian, Dark Petals, Extra Smelly Durian, Monster Jerky

Zebranie Evil Flowers

-5

Zjedzenie zepsutego jedzenia oraz Meat, Drumstick, Morsel, Frog Legs, Cooked Monster Meat, Cooked Red Cap

Kopanie w grobie

-10

Zjedzenie Monster Meat I Blue Mushroom

Przejście przez Worm Hole

-15

Zjedzenie Monster Lasagna

Atak nocnych potworów

-20

Zjedzenie Green Mushroom

-50

Czasowe efekty

Działanie

Zmiana psychiki na minutę

Aura nastawionej przyjacielsko świni (musi stać blisko)

+25

Granie jako Maxwell

+20

Noszenie Tam o' Shanter

+6.7

Noszenie Top Hat, Dapper Vest

+3.3

Noszenie Feather Hat, Breezy Vest, Puffy Vest, Amulet

+2

Noszenie Garland, Winter Hat

+1.3

Opady deszczu

max -3.3

Noszenie Spiderhat, One-band Hat

-2

Negatywna aura Night Light

-3

Wieczorna pora dnia

-5

Noszenie Night Armor

-10

Noszenie Dark Sword

-20

Negatywna aura Dark Flower i Spider

-25

Zaprzyjaźnienie się ze świnią za pomocą One-band Hat

-25/świnia

Negatywna aura Beardling, Hound, Red Hound, Blue Hound, Tentacle, Spider Warrior, Ghost, Night Hand

-40

Całkowita ciemność

-50

Negatywna aura Werepig, Treeguard, Crawling Horror, Terrorbeak,

-100

Negatywna aura Dearclops, Spider Queen

-400

Podobało się?

0

Don't Starve

23 kwietnia 2013

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2014-02-06
10:21

zanonimizowany974565 Junior

Guzik prawda gra dobrze działa również na systemach z rodziny linuks, testowane na Ubuntu i fedorze.

Komentarz: zanonimizowany974565
2014-01-03
18:21

zanonimizowany966663 Junior

😒

kod na odsłonięcie całej mapy mi nie działa mam tylko w lewym górnym i lewym dolnym rogu informacje Sim Step i takie tam co robię nie tak . Proszę o pomoc :/

Komentarz: zanonimizowany966663
2013-05-10
16:02

Harry M Legend

Harry M

Ja teraz staram się wejść do świata "adventure".

Komentarz: Harry M
2013-05-10
11:25

widelec256 Chorąży

Arxel rzeczywiście było tak jak mówisz, ale dawno temu, jeszcze w fazie wczesnych beta testów. Pomysł porzucono. Teraz do odblokowywania potrzebnych nam przedmiotów wystarczy mieć przy sobie odpowiednią ilość surowców, co wydaje się być lepszym rozwiązaniem niż to bezsensowne "farmienie" tylko po to by nabić punkty nauki. Ogólnie gra się bardzo rozwinęła i rozwija się dalej. Pytanie czy poradnik również będzie?

Komentarz: widelec256
2013-05-10
00:12

Arxel Legend

Arxel

Wydaje mi się, że kiedyś to było tak, że trzeba było wpierw użyć punktów nauki, a dopiero później dodatkowo także maszyny do wytworzenia lepszych przedmiotów.. Jestem zbyt leniwy żeby odpalać grę i sprawdzać ;p

Komentarz: Arxel

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl