Don't Starve: Bohaterowie
Aktualizacja:
Bohaterowie
Wraz z każdą śmiercią bohatera otrzymujesz punkty doświadczenia, których ilość uzależniona jest od długości życia zmarłej postaci. Dzięki zdobytym punktom odblokowywani są kolejni bohaterowie, którzy różnią się specjalnymi zdolnościami oraz statystykami. Wyjątek stanowi Maxwell oraz Wes, których zdobędziesz w Adventure Mode. Opis tego trybu gry znajduje się w dalszej części poradnika.
Poniżej znajdziesz wszystkich bohaterów według kolejności ich zdobywania.
Imie | Głód | Zdrowie fizyczne | Zdrowie psychiczne | Obrażenia | Umiejętność |
Wilson
| 150 | 150 | 200 | 1.0x | Zapuszcza magiczną brodę (Magnificant Beard) |
Willow
| 150 | 150 | 200 | 1.0x | Odporność na ogień Zapala się w ciemnościach |
Wendy
| 150 | 150 | 200 | 1.0x | W nocy może odwiedzić ją jej siostra Abigail. Pomaga ona w walce z przeciwnikami Wendy |
Wolfgang
| 225 | 225 | 200 | 1.5x | Większa ilość zdrowia fizycznego, większy żołądek oraz silniejsze ataki |
WX-78
| 150 | 150 | 200 | 1.0x | Może jeść zepsute jedzenie bez żadnych negatywnych skutków |
Wickerbottom
| 150 | 150 | 200 | 1.0x | Otrzymuje dodatkowy poziom techniki, dzięki czemu po zbudowaniu Alchemy Engine ma dostęp do wszystkich schematów |
Wes
| 112, zmniejsza się o 25% szybciej | 112 | 150 | 0.75x | Nic nie mówi |
Maxwell
| 150 | 75 | 200 | 1.0x | Jego zdrowie psychiczne regeneruje się o 20 punktów na minutę. Rozpoczyna grę z 1x Dark Sword, 1x Night Armor, 4x Nightmare Fuel, 1x Purple Gem |
Komentarze czytelników
Arxel Legend
A zastanawiałem się po starcie bety czy nie wyjść z inicjatywa przygotowania poradnika.. heh.. :)
Przejrzałem tak ogólnikowo i chyyyba nie wychwyciłem informacji o odblokowywaniu poszczególnych przedmiotów.. Przynajmniej we wczesnej wersji trzeba było użyć jakiejś tam machiny, gdzie po zniszczeniu rożnych rzeczy otrzymywaliśmy bodajże żaróweczki i dzięki nim mogliśmy odblokować kolejne przedmioty - na szczęście wszystko się sumowało, nawet po śmierci, więc nie trzeba było wszystkiego zawsze odkrywać od nowa (to byłby dopiero hardcore :D)
Chyba, że z kolejnymi wersjami zrezygnowano z tego..
kwiść Generał
@Arxel
Z tego co gdzieś czytałem, to były jakieś punkty nauki (może te żaróweczki właśnie), które służyły do odblokowywania nowych schematów. Teraz działa to w ten sposób, że masz 3 typy maszyn, które odblokowują kolejne porcje schematów :)
Arxel Legend
Wydaje mi się, że kiedyś to było tak, że trzeba było wpierw użyć punktów nauki, a dopiero później dodatkowo także maszyny do wytworzenia lepszych przedmiotów.. Jestem zbyt leniwy żeby odpalać grę i sprawdzać ;p
widelec256 Chorąży
Arxel rzeczywiście było tak jak mówisz, ale dawno temu, jeszcze w fazie wczesnych beta testów. Pomysł porzucono. Teraz do odblokowywania potrzebnych nam przedmiotów wystarczy mieć przy sobie odpowiednią ilość surowców, co wydaje się być lepszym rozwiązaniem niż to bezsensowne "farmienie" tylko po to by nabić punkty nauki. Ogólnie gra się bardzo rozwinęła i rozwija się dalej. Pytanie czy poradnik również będzie?
zanonimizowany966663 Junior
kod na odsłonięcie całej mapy mi nie działa mam tylko w lewym górnym i lewym dolnym rogu informacje Sim Step i takie tam co robię nie tak . Proszę o pomoc :/
zanonimizowany974565 Junior
Guzik prawda gra dobrze działa również na systemach z rodziny linuks, testowane na Ubuntu i fedorze.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








