Don't Starve: Zmiany w postaciach
Aktualizacja:
Woody - jest nową postacią. Jest to drwal, wyposażony w magiczną siekierę (Lucy The Axe). Może on dokonać wyrębu drzew, o wiele szybciej, niż tradycyjnym narzędziem. Musisz przeżyć, co najmniej 80 dni(1600 xp), żeby ją odblokować. Ścięcie zbyt dużej ilości drzew lub pełnia powoduje, że da o osobie znać klątwa i zmienisz się w bobra(Werebeaver). Posiada on atrybut głodu, który spada, gdy dojdzie do zera, wrócisz do ludzkiej postaci. Pamiętaj, że przyjmowane obrażenia, przyśpieszają ten proces. Bóbr nie może nosić ekwipunku, więc ten pozostaje na ziemi. Ma też ostre kły, którymi można wykonywać czynności, do których potrzebne są narzędzia. Mogą też służyć za broń. Nie zużywają się.
Cechy postaci do odblokowania zostały zmodyfikowane:
Willow
- dostajesz bonus do zdrowia psychicznego, jeśli stoisz blisko ognia. Ogień nie może wyrządzić Ci krzywdy
- posiadasz zapalniczkę, która ciągle się pali, lecz rozświetla niewielki teren
- zdrowie psychiczne ma niższą wartość
- powodujesz losowo pożary, gdy twój wskaźnik zdrowia psychicznego jest na niższym poziomie

WX-78
- możesz konsumować popsutą żywność, bez żadnych konsekwencji
- masz na starcie bardzo niskie statystyki, ale możesz je zwiększać, jedząc mechanizmy (Gears)
- uważaj na deszcz, bo powoduje u Ciebie obrażenia; z iskier produkujesz światło
- gdy trafi Cię piorun, twoje systemy ulegają przeciążeniu, przez co poruszasz się szybciej i świecisz w ciemności
Wes
- twoje statystyki są niskie, ale na pocieszenie możesz wytwarzać balony podobne do zwierząt (Ballon Animals)
Wolfgang
- masz ogromną pojemność żołądka
- podupadasz na zdrowiu psychicznym w ciemności i blisko strasznych rzeczy(potwory)
- otrzymujesz premię do obrażeń i do zdrowia, gdy jesteś najedzony, a kary, gdy głodujesz

Wendy
- zadajesz niestety mniejsze obrażenia
- nie boisz się tak bardzo ciemności i potworów
- masz przy sobie Abigail's Flower (kwiat Abigail). Za jego pomocą możesz przyzwać Abigail, która pomaga Ci w walce. Wymaga to jednak złożenia ofiary krwi np. z potwora.
Wickerbottom
- otrzymujesz bonus do nauki: nie musi budować Science Machine (maszyny naukowej)
- twój maksymalny poziom zdrowia psychicznego jest wysoki
- tylko tym protagonistą możesz wytwarzać książki i czytając rzucać potężne zaklęcia. Dostępna będzie wtedy zakładka książki
- nie możesz spać i otrzymujesz wyższe kary za skonsumowanie popsutej żywności. Pierwsza wada najbardziej będzie Ci doskwierać, bo nie będziesz mógł regenerować zdrowia psychicznego śpiąc w namiocie
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany974565 Junior
Guzik prawda gra dobrze działa również na systemach z rodziny linuks, testowane na Ubuntu i fedorze.
zanonimizowany966663 Junior
kod na odsłonięcie całej mapy mi nie działa mam tylko w lewym górnym i lewym dolnym rogu informacje Sim Step i takie tam co robię nie tak . Proszę o pomoc :/
widelec256 Chorąży
Arxel rzeczywiście było tak jak mówisz, ale dawno temu, jeszcze w fazie wczesnych beta testów. Pomysł porzucono. Teraz do odblokowywania potrzebnych nam przedmiotów wystarczy mieć przy sobie odpowiednią ilość surowców, co wydaje się być lepszym rozwiązaniem niż to bezsensowne "farmienie" tylko po to by nabić punkty nauki. Ogólnie gra się bardzo rozwinęła i rozwija się dalej. Pytanie czy poradnik również będzie?
Arxel Legend

Wydaje mi się, że kiedyś to było tak, że trzeba było wpierw użyć punktów nauki, a dopiero później dodatkowo także maszyny do wytworzenia lepszych przedmiotów.. Jestem zbyt leniwy żeby odpalać grę i sprawdzać ;p
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.