Diablo 3: Umiejętności aktywne Barbarzyńca
Aktualizacja:
Umiejętności aktywne
Grzmotnięcie
Uderzenie bronią zadające zwiększone obrażenia.
![]() | Wymagany poziom: 1. Zasoby: generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Grzmotnięcie:
![]() | Zamroczenie - Szansa na ogłuszenie Wymagany poziom: 6.
|
![]() | Łomot - Z każdym trafieniem dodaje punkty odbicia. Wymagany poziom: 13.
|
![]() | Wycisk - po każdym użyciu Grzmotnięcia, na kilka sekund zwiększone zostają obrażenia zadawane przez wszystkie umiejętności barbarzyńcy. Zwiększenie obrażeń kumuluje się kilka razy. Wymagany poziom: 26.
|
![]() | Rozróba - zwiększa ilość furii generowanej przez Grzmotnięcie. Wymagany poziom: 44.
|
![]() | Spustoszenie - Grzmotnięcie wywołuje falę uderzeniową, która trafia wrogów stojącym za atakowanym celem. Zadaje ona zmniejszone obrażenia od broni. Wymagany poziom: 52.
|
Rozpłatanie
Zamaszysty cios bronią zadający zwiększone obrażenia przeciwnikom znajdującym się w zasięgu zamachu.
![]() | Wymagany poziom: 3. Zasoby: generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Rozpłatanie:
![]() | Rozerwanie - przeciwnicy zabici przy pomocy Rozpłatania eksplodują, zadając zmniejszone obrażenia stojącym dookoła wrogom. Wymagany poziom: 9.
|
![]() | Dożynki - zwiększona zostaje ilość furii generowanej przez Rozpłatanie. Wymagany poziom: 18.
|
![]() | Rozrzucenie - przy trafieniu krytycznym wróg zostaje odrzucony na krótką odległość i zadaje zmniejszone obrażenia przeciwnikom, z którymi się zderzy. Wymagany poziom: 30.
|
![]() | Szeroki zamach - zwiększa obrażenia zadawane przez Rozpłatanie. Wymagany poziom: 47.
|
![]() | Nadciągająca burza - na krótką chwilę znacznie obniża szybkość poruszanie się trafionych wrogów. Wymagany poziom: 55.
|
Amok
Cios ten zadaje nieco większego obrażenia i przy każdym trafieniu zwiększa szybkość ataku naszego bohatera. Efekt ten kumuluje się kilka razy.
![]() | Wymagany poziom: 11. Zasoby: generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Amok:
![]() | Broń podręczna - przy każdym ataku istnieje szansa na rzut toporem w pobliskiego wroga. Rzucona broń zada obrażenia wszystkim celom znajdującym się na torze jej lotu. Wymagany poziom: 17.
|
![]() | Berserker- Wydłuża czas działania umiejętności. Wymagany poziom: 22.
|
![]() | Forpoczta - będąc w amoku otrzymujesz premię do szybkości poruszania się. Wymagany poziom: 34.
|
![]() | Porażenie - każde uderzenie w amoku ma szansę na krótkotrwałe ogłuszenie celu. Wymagany poziom: 51.
|
![]() | Maniak - oprócz szybkości ataku Amok zwiększa również wielkość zadawanych obrażeń. Wymagany poziom: 59.
|
Młot starożytnych
Barbarzyńca przywołuje potężny młot, który uderza stojących przed bohaterem przeciwników i zadaje im zwiększone obrażenia. Umiejętność ta ma zwiększoną szansę na trafienie krytyczne.
![]() | Wymagany poziom: 2. Zasoby: wymaga punktów furii. |
Runy do umiejętności Młot starożytnych:
![]() | Pomruk zagłady - młot zadaje nieco mniejsze obrażenia, ale tworzy falę uderzeniową, która trafia wrogów stojących kilka metrów przed bohaterem. Wymagany poziom: 7.
|
![]() | Roztrzaskanie - umiejętność obejmuje mniejszy obszar, ale zadaje większe obrażenia. Wymagany poziom: 15.
|
![]() | Diabelskie kowadło - w miejscu uderzenia tworzone są wstrząsy, które na krótki czas spowalniają przeciwników. Wymagany poziom: 27.
|
![]() | Gromodzierżca - zabijając cel przy pomocy Młota Starożytnych, ogłuszasz pobliskich przeciwników na dłuższy okres czasu. Wymagany poziom: 39.
|
![]() | Dziedzictwo - jeśli Młot Starożytnych trafi krytycznie, istnieje szansa na upuszczenie przez wroga dodatkowego skarbu lub kuli życia. Wymagany poziom: 53.
|
Rozprucie
Atak ten wywołuje krwawienie u wszystkich przeciwników stojących wokół barbarzyńcy. Obrażenia zadawane są przez kilka sekund.
![]() | Wymagany poziom: 5. Zasoby: wymaga punktów furii. |
Runy do umiejętności Rozprucie:
![]() | Na strzępy - znacznie zwiększa zasięg działania Rozprucia. Wymagany poziom: 11.
|
![]() | Żądza krwi - część zadawanych przez Rozprucie obrażeń wraca do barbarzyńcy w formie punktów życia. Wymagany poziom: 19.
|
![]() | Rany szarpane - znacznie zwiększa obrażenia zadawane przez Rozprucie. Wymagany poziom: 33.
|
![]() | Okaleczenie - Wrogowie pod wpływem umiejętności wolniej się poruszają. Wymagany poziom: 45.
|
![]() | Krwawa jatka - zabicie krwawiącego wroga wywołuje słabsze krwawienie u wszystkich przeciwników stojących dookoła niego. Wymagany poziom: 56.
|
Fala sejsmiczna
Uderzenie w ziemie wywołujące falę wstrząsów, która zadaje zwiększone obrażenia oraz odrzuca trafione cele.
![]() | Wymagany poziom: 12. Zasoby: wymaga punktów furii. |
Runy do umiejętności Fala sejsmiczna:
![]() | Oszołomienie - fala ma szansę na krótkotrwałe ogłuszenie trafionych przeciwników. Wymagany poziom: 18.
|
![]() | Spękana ziemia - zwiększa zadawane obrażenia i wydłuża zasięg odrzucenia. Wymagany poziom: 25.
|
![]() | Łoskot - Fala sejsmiczna pozostawia na ziemi wstrząsy, które przez pewien czas zadają drobne obrażenia stojącym na nich przeciwnikom. Wymagany poziom: 35.
|
![]() | Siła z ziemi - odzyskujesz cześć punktów życia za każdego trafionego wroga Wymagany poziom: 48.
|
![]() | Wieczny mróz- Wywołujesz falę mrozu, która spowalnia przeciwników i zadaje im obrażenia. Wymagany poziom: 57.
|
Tornado
Barbarzyńca zmienia się w żywą trąbę powietrzną, zadającą zwiększone obrażenia wszystkim stojącym dookoła wrogom. Podczas trwania Tornada obniżona zostaje prędkość poruszania się bohatera.
![]() | Wymagany poziom: 20. Zasoby: co sekundę zużywa punkty furii. |
Runy do umiejętności Tornado:
![]() | Zawierucha - tworzy dodatkowe tornada zadające obrażenia wrogom stojącym na ich drodze. Wymagany poziom: 24.
|
![]() | Huragan - pozwala ci przyciągnąć do siebie przeciwników Wymagany poziom: 29.
|
![]() | Krwawa zawieja - trafienia krytyczne odnawiają drobną część maksymalnej liczby punktów życia bohatera. Wymagany poziom: 37.
|
![]() | Kąsający wicher - każde trafienie przeciwka generuje punkt furii. Wymagany poziom: 44.
|
![]() | Wirujący wulkan - zamienia Tornado w wir magmy, który zadaje zwiększone obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 59.
|
Tąpnięcie
Uderzenie w ziemię powodujące długotrwałe ogłuszenie stojących dookoła wrogów.
![]() | Wymagany poziom: 4. Zasoby: generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Tąpnięcie:
![]() | Ogłuszający huk - po minięciu ogłuszenia przeciwnicy zostają znacznie spowolnieni na kilka sekund. Wymagany poziom: 12.
|
![]() | Szarpnięcie - poziom rażenia umiejętności zostaje zwiększony; dodatkowo przeciwnicy tuż przed uderzeniem przyciągani są bliżej do bohatera. Wymagany poziom: 18.
|
![]() | Mocarne stąpnięcie - wrogowie w promieniu rażenia otrzymują dodatkowo zmniejszone obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 28.
|
![]() | Tchnienie gór - liczba generowanych punktów furii zostaje zwiększona. Wymagany poziom: 40.
|
![]() | Wstrząsające tąpnięcie- trafieni przeciwnicy maja szanse na upuszczenie kuli zdrowia. Wymagany poziom: 54.
|
Skok
Wykonujesz daleki skok, zadając przy lądowaniu obrażenia stojącym dookoła wrogom. Dodatkowo na kilka sekund spowalniasz prędkość poruszania się trafionych przeciwników.
![]() | Wymagany poziom: 8. Zasoby: generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Skok:
![]() | Twarde lądowanie - po wylądowaniu na kilka sekund otrzymujesz dużą premię do pancerza. Wymagany poziom: 14.
|
![]() | Wyskok - w miejscu wyskoku, stojący dookoła wrogowie zostają spowolnieni na kilka sekund. Wymagany poziom: 21.
|
![]() | Obalenie - przy lądowaniu odrzucasz stojących dookoła przeciwników. Wymagany poziom: 32.
|
![]() | Zew Arreat - zwiększony zostaje zasięg działa spowolnienia, a trafieni przeciwnicy są dodatkowo przyciągani do ciebie. Wymagany poziom: 44.
|
![]() | Śmierć z wysoka - trafieni przeciwnicy zostają dodatkowo ogłuszeni na kilka sekund. Wymagany poziom: 60.
|
Sprint
Na kilka sekund znacznie zwiększa szybkość poruszania się bohatera.
![]() | Wymagany poziom: 16. Zasoby: wymaga punktów furii. |
Runy do umiejętności Sprint:
![]() | Pęd - podczas sprintu zwiększona zostaje szansa na uniknięcie ataku. Wymagany poziom: 23.
|
![]() | Szybki jak wicher - w ślad za biegnącym bohaterem pojawiają się tornada zadające zmniejszone obrażenia wszystkim trafionym celom. Wymagany poziom: 29.
|
![]() | Zryw - zwiększona zostaje prędkość poruszania się bohatera. Wymagany poziom: 38.
|
![]() | Przedarcie - podczas sprintu przebijasz się przez wrogów, zadając im drobne obrażenia oraz odrzucając ich. Wymagany poziom: 46.
|
![]() | Forsowny marsz - na kilka sekund zwiększa prędkość poruszania się pobliskich sojuszników. Wymagany poziom: 53.
|
Przezwyciężenie bólu
Na kilka sekund znacznie zmniejsza otrzymywane przez bohatera obrażenia.
![]() | Wymagany poziom: 22. |
Runy do umiejętności Przezwyciężenie bólu:
![]() | Brawura - Przerywa trwanie ogłuszenia, strachu, unieruchomienia i spowolnienia. Wymagany poziom: 26.
|
![]() | Człowiek z żelaza - wydłuża czas działa umiejętności. Wymagany poziom: 31.
|
![]() | Błoga niewiedza - podczas trwania umiejętności za każdy wykorzystany punkt furii odzyskujesz punkty życia. Wymagany poziom: 36.
|
![]() | Znieczulica - rozszerza efekt działa umiejętności na pobliskich sojuszników. Wymagany poziom: 43.
|
![]() | Pogarda dla słabości - odbija we wrogów część ignorowanych obrażeń. Wymagany poziom: 58.
|
Starożytna włócznia
Bohater rzuca włócznią, która przebija wrogów.
![]() | Wymagany poziom: 26. Zasoby: generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Starożytna włócznia:
![]() | Rzut głazem - zadajesz obrażenia przeciwnikom za każdy punkt furii. Wymagany poziom: 48.
|
![]() | Potyczka - trafieni przeciwnicy zostają odrzuceni na kilka metrów. Wymagany poziom: 29.
|
![]() | Zębate ostrze - zwiększa obrażenia Wymagany poziom: 42.
|
![]() | Harpun - włócznia przyciąga teraz przeciwników. Wymagany poziom: 34.
|
![]() | Zadziorny rzut - włócznia odrzuca trafione cele, zadając zwiększone obrażenia. Wymagany poziom: 59.
|
Odwet
Zadajesz obrażenia pobliskim wrogom i odzyskujesz życie.
![]() | Wymagany poziom: 13. Koszt: 1 ładunek (za każdym razem, gdy otrzymasz trafienie, masz szansę na uzyskanie ładunku) |
Runy do umiejętności Odwet:
![]() | Prawo krwi - Zwiększa regenerację zdrowia za każdego trafionego wroga. Wymagany poziom: 19.
|
![]() | Słodka zemsta - po użyciu Odwetu na kilka sekund zwiększona zostaje szansa zadania trafienia krytycznego. Wymagany poziom: 25.
|
![]() | Surowa kara - zwiększone zostają obrażenia zadawane przez Odwet. Wymagany poziom: 36.
|
![]() | Uraza - po użyciu umiejętności stojący dookoła wrogowie zostają odrzuceni na znaczną odległość. Wymagany poziom: 41.
|
![]() | Prowokacja - Zwiększa maksymalną liczbę ładunków. Wymagany poziom: 52.
|
Dzika szarża
Barbarzyńca szarżuje przed siebie, zadając zwiększone obrażenia wszystkim stojącym na drodze celom oraz odrzucając ich.
![]() | Wymagany poziom: 21. Zasoby: generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Dzika szarża:
![]() | Taran - barbarzyńca szarżuje prosto do wskazanego celu, zadając mu większe obrażenia. Wymagany poziom: 27.
|
![]() | Bezlitosny atak - za każdego przeciwnika trafionego Dziką szarżą zmniejszony zostaje czas odnawiania się umiejętności. Wymagany poziom: 33.
|
![]() | Wytrwałość - za każdego przeciwnika trafionego Dziką szarżą barbarzyńca otrzymuje kilka punktów furii. Wymagany poziom: 38.
|
![]() | Bycza szarża - jeśli Dzika szarża trafi krytycznie jakiegoś wroga, zostaje on ogłuszony na kilka sekund. Wymagany poziom: 47.
|
![]() | Waleczność - wszyscy trafieni zostają przyciągnięci. Wymagany poziom: 56.
|
Przytłaczający atak
Zadaje zwiększone obrażenia wszystkim celom znajdującym się dookoła barbarzyńcy. Przy trafieniu krytycznym istnieje szansa na skrócenie czasu odnawiania się umiejętności.
![]() | Wymagany poziom: 26. |
Runy do umiejętności Przytłaczający atak:
![]() | Nawałnica stali - barbarzyńca rzuca trzy topory w okolicznych przeciwników, zadając im zmniejszone obrażenia. Wymagany poziom: 29.
|
![]() | Szał zabijania - na kilka sekund zwiększona zostaje szansa na trafienie krytyczne. Wymagany poziom: 34.
|
![]() | Miażdżąca przewaga - przez kilka sekund po aktywowaniu Przytłaczającego Ataku, część otrzymywanych obrażeń odbijana jest w kierunku wrogów. Wymagany poziom: 42.
|
![]() | Impet - za każdego przeciwnika trafionego Przytłaczającym Atakiem barbarzyńca otrzymuje kilka punktów furii. Wymagany poziom: 48.
|
![]() | Krwawa uczta - Zwiększa obrażenia. Wymagany poziom: 59.
|
Rzut bronią
Barbarzyńca rzuca w przeciwnika bronią, zadając mu obrażenia.
![]() | Wymagany poziom: 17 Zasoby: Generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Rzut bronią:
![]() | Potężny rzut - zwiększa obrażenia zadawane przez rzuconą broń. Wymagany poziom: 21.
|
![]() | Rykoszet - rzucona broń rykoszetuje trafiając kilku stojących obok siebie przeciwników. Wymagany poziom: 25.
|
![]() | Rzut młotem - rzucona broń ma szansę na krótkotrwałe ogłuszenie celu. Wymagany poziom: 33.
|
![]() | Ogłupienie - trafiając przeciwnika możesz go ogłupić na kilka sekund, przez co zacznie atakować swoich towarzyszy. Wymagany poziom: 42.
|
![]() | Wyważona broń - Zwiększa przyrost furii. Wymagany poziom: 54.
|
Zastraszający ryk
Okrzyk ten na kilkanaście sekund zmniejsza zadawane przez pobliskich wrogów obrażenia.
![]() | Wymagany poziom: 14. Zasoby: generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Zastraszający ryk:
![]() | Groźba - ryk dodatkowo spowalnia ruch objętych jego działaniem przeciwników. Wymagany poziom: 23.
|
![]() | Zawahanie - ataki objętych działaniem ryku wrogów zostają spowolnione na kilka sekund. Wymagany poziom: 28.
|
![]() | Ponure żniwa - zabijając zastraszonego przeciwnika masz szansę na zdobycie dodatkowego skarbu. Wymagany poziom: 37.
|
![]() | Podżeganie - wrogowie znajdujący się pod wpływem zastraszenia przez kilka sekund zmuszani są do atakowania barbarzyńcy. Wymagany poziom: 43.
|
![]() | Przerażenie - istnieje szansa, że zastraszeni przeciwnicy będą przez kilka sekund uciekać w popłochu przed barbarzyńcą. Wymagany poziom: 57.
|
Bitewny szał
Wprowadza barbarzyńcę w szał, który na kilkadziesiąt sekund zwiększa zadawane obrażenia i szansę na trafienie krytyczne.
![]() | Wymagany poziom: 22. Zasoby: wymaga punktów furii. |
Runy do umiejętności Bitewny szał:
![]() | Szał marudera - premia do obrażeń zostaje zwiększona. Wymagany poziom: 26.
|
![]() | Zajadłość -wydłuża czas działania Bitewnego szału. Wymagany poziom: 31.
|
![]() | Miecze na lemiesze - trafienia krytyczne wykonane podczas trwania Dzikiego szału maja szanse na to, że wrogowie upuszczą dodatkowe kule życia. Wymagany poziom: 38.
|
![]() | Do boju! - Podczas działania umiejętności otrzymujesz premię na zadanie trafienia krytycznego za każdego przeciwnika w okolicy. Wymagany poziom: 46.
|
![]() | Rozlew krwi - jeśli podczas trwania Dzikiego szału wykonasz trafienie krytyczne, istnieje szansa na wywołanie eksplozji krwi, która zada drobne obrażenia znajdującym się dookoła wrogom. Wymagany poziom: 54.
|
Okrzyk wojenny
Okrzyk na kilkadziesiąt sekund zwiększa pancerz znajdujących się w pobliżu sojuszników.
![]() | Wymagany poziom: 28. Zasoby: generuje punkty furii. |
Runy do umiejętności Okrzyk wojenny:
![]() | Wzmacniający gniew - zwiększona zostaje otrzymywana premia do pancerza. Wymagany poziom: 32.
|
![]() | Naprzód! - zwiększa liczbę generowanych punktów furii Wymagany poziom: 25.
|
![]() | Pokrzepienie - zwiększa maksymalną liczbę punktów zdrowia oraz dodaje regenerację życia wszystkim bohaterom znajdującym się pod wpływem Okrzyku wojennego. Wymagany poziom: 41.
|
![]() | Przestroga wiarusa - okrzyk dodatkowo zwiększa szanse na uniknięcie trafienia. Wymagany poziom: 49.
|
![]() | Bezkarność - wszystkie odporności zostają zwiększone. Wymagany poziom: 60.
|
Trzęsienie ziemi
Wywołuje na ziemi wstrząsy, które przez kilka sekund zadają stojącym na nich wrogom olbrzymie obrażenia od ognia.
![]() | Wymagany poziom: 19. Zasoby: wymaga punktów furii. |
Runy do umiejętności Trzęsienie ziemi:
![]() | Stąpnięcie olbrzyma - wstrząsy wtórne podążają za barbarzyńcą, zadając zmniejszone obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 24.
|
![]() | Zmarzlina - Trzęsienie ziemi zadaje obrażenia od zimna i zamraża wrogów. Wymagany poziom: 29.
|
![]() | Zew gór - koszt furii zostaje usunięty, a czas odnawiania się umiejętności zmniejszony. Wymagany poziom: 39.
|
![]() | Gorejąca Furia - Trzęsienie zadaje większe obrażenia. Wymagany poziom: 50.
|
![]() | Zapadlisko - Wszyscy przeciwnicy zostają przyciagnieci. Wymagany poziom: 56.
|
Zew starożytnych
Przywołuje trzech starożytnych barbarzyńców: Talica, Korlica oraz Madawca, którzy przez kilkanaście sekund wspierają barbarzyńcę w walce, zadając zmniejszone obrażenia i korzystając ze specjalnych zdolności. Talic dzierżący miecz i tarczę posługuje się umiejętnością Tornado, Korlic walczy halabardą korzystając z umiejętności Rozpłatanie, a Madawc mając dwa topory używa umiejętności Rzut bronią.
![]() | Wymagany poziom: 25. Zasoby: Darmowy |
Runy do umiejętności Zew starożytnych :
![]() | Zgromadzenie rady - zwiększone zostają obrażenia zadawane przez ataki starożytnych. Wymagany poziom: 31.
|
![]() | Tradycje klanu - czas trwania umiejętności zostaje wydłużony. Wymagany poziom: 37.
|
![]() | Błogosławieństwo starożytnych - Odzyskujesz punkty życia gdy używasz umiejętności. Wymagany poziom: 45.
|
![]() | Furia Starożytnych - Odzyskujesz punkty furii gdy starożytni zadają obrażenia. Wymagany poziom: 51.
|
![]() | Jednosć wspólnoty - Gdy otrzymujesz obrażenia, część z nich jest rozdzielana na przywołanych. Wymagany poziom: 58.
|
Gniew berserkera
Przejście w stan berserkera na kilkanaście sekund zwiększa następujące atrybuty barbarzyńcy: szansę na trafienie krytyczne, szybkość ataku, szansę na unik oraz szybkość ruchu.
![]() | Wymagany poziom: 30. Zasoby: Darmowy |
Runy do umiejętności Gniew berserkera:
![]() | Lament Arreat - aktywacja umiejętności zadaje im olbrzymie obrażenia. Wymagany poziom: 36.
|
![]() | Szaleństwo - dodaje bardzo dużą premię do zadawanych obrażeń. Wymagany poziom: 40.
|
![]() | Rzeź - podczas trwania Gniewu berserkera trafienia krytyczne mają szansę na doprowadzenie do wybuchu krwi, który zadaje zwiększone obrażenia znajdującym się dookoła wrogom. Wymagany poziom: 46.
|
![]() | Kocie ruchy - zwiększona zostaje premia do szansy na unik. Wymagany poziom: 52.
|
![]() | Upojenie chaosem - otrzymujesz punkty życia za każdy wykorzystany punkt furii. Wymagany poziom: 60.
|
- Diablo III 2.0 - poradnik do gry
- Diablo 3: Poradnik do gry
- Diablo 3: Barbarzyńca
- Diablo 3: Charakterystyka Barbarzyńca
- Diablo 3: Przykładowy build Barbarzyńca
- Diablo 3: Taktyka walki Barbarzyńca
- Diablo 3: Umiejętności aktywne Barbarzyńca
- Diablo 3: Umiejętności pasywne Barbarzyńca
- Diablo 3: Progresja umiejętności (01-20) Barbarzyńca
- Diablo 3: Progresja umiejętności (21-40) Barbarzyńca
- Diablo 3: Progresja umiejętności (41-60) Barbarzyńca
- Diablo 3: Barbarzyńca
- Diablo 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czy mógłby mi ktoś odpowiedzieć czemu nie mogę spotkać klucznika Odega w I akcie albo klucznika z II aktu.Gram na Xbox360 z dodatkiem RoS. Przeszedłem już całą grę,próbowałem wiele razy i ani razu ich nie spotkałem.
Witam.Powiedzcie mi czy w diablo 3 istnieje postać hc tzn. śmiertelna ??? bo w dwójce grałem na niej sporo i ciekawi mnie czy w trójce też jest taka opcja
Witam.Mam do was takie pytanie ktore pewnie jeszcze nieraz sie w tym temacie pojawi...MNW Czy pujdzie mi ta gra?Nieboję się detali minimum i najmniejszej możliwej rozdzielczości :3 mój sprzęt to ACER Aspire 5735Z .Procesor dwórdzeniowy Intel Pentinum 2.0 GHZ 2 GB ramu (niedługo rozszeże do 3 ) 250 GB HDD karta graficzna to Mobile Intel 4 series Express chipser family (pewnie żle pisze i cos glupiego dodałem ale tak pisze w menadrzeże urządze) Dodam że z tego laptopa wyciągnołem wszystk co się da kombinowaniem z systemem (Win 7 Ultimate) zminą ustawień,usprawnień systemu,zwiększaniem mocy,zmianą ustawień wizualnych na minimum itd i efekt jest taki Przed-Borderlands detale minimalne 800:600 ok 15 FPS
Po-Borderlands detale średnie 1020;768 ok 30 FPS
:D wystarczy ło przegrzebać internet i wszystko posortować i już są efekty!
a i jak to ważne to gra Medal of Honor 2010 chodzi mi całkiem płynnie (podobno obie te gry mają takiesame wymagania i jak jedna chodzi dobrze to droga też)
znam też pewien trik aby gra chodziła szybciej ze zmianą priorytetu gry na Wysoki i to działa ;)
Proszę o szybką odpowiedż ze względu iż mam zamiar kupić nówke tej gry od znajomego (zamówił przez przypadek 2 sztuki pudełkowe i ma na odsprzedaż za symboliczną sumke) albo ewentualnie Piratka ;P i niepisać że nieuda mi się tej gry zpiracic bo już raz ją zpiraciłem ale na innnym PC...jak coś to pisać na ,,[email protected]"
Ej pomoze mi ktos nwm co zrobic pokonalem krola szkieletow ale nie moge wejsc do tej ukrytej krypty pod tronem .... prosze o pomoc
Matt 2012-05-25 - 14:29
Jestem ciekaw czy redakcja GOLa pokusie sie kiedys o poradnik, jak ugryźć co trudniejsze achievementy w diablo 3, tudzież innym tytule.
Matt, sorry ale muszę zapytać: Czy ty jesteś idiotą ? BO tylko taki człowiek, może płacić za coś czego nie potrzebuje... Wchodzisz do gry DIII, odpalasz chat ogólny i zwyczajnie pytasz, jestem pewien że o każdym zadaniu czegoś się dowiesz.
@AverGOL
Przyznaj po prostu, że robiliście ten poradnik na odpierdol, byleby jakikolwiek był, nie zważając na treść. I po kłopocie.
:) widzę że mojemu bratu się nudzi i wciąsz robi te same questy.....co chwilę słyszę HENRIKU URATUJ MNIE czy jakoś tak.
@Eg4o --> Porada jest zazwyczaj poradą, nie nakazem, więc nie widzę problemu w zamieszczaniu porad dotyczących inwestowania w te, a nie inne atrybuty. Wszystko zależy od sposoby rozgrywki. Ja z uwagi na doświadczenia z Hardkorem wolę zadawać mniej obrażeń i mniej ginąć niż co chwila padać, ale cieszyć się rekordowym dps-em ;)
Jedyną rzeczą w tym całym "poradniku" wartą uwagi jest rozmieszczenie eventów. Nic więcej.
Reszta to po prostu lanie wody, przepisywanie tego co jest w grze. Nawet 12-latek poradziłby sobie z przejściem fabuły bez tego śmieciowego "poradnika". Dla kogo on był pisany? 8-latków? Ewidentnie widać, że "poradnik" był tworzony na poziomie trudności Normal, ewentualnie Nightmare, gdzie taktyki na bossów praktycznie nie są konieczne...
Jeszcze większy bezsens widać w "radzeniu" osobom grającym Demon Hunterem pakowanie punktów w Vitality. Na Inferno to nie ma jakiegokolwiek sensu. Demon Hunter jak ma paść to i tak padnie. Jeśli chodzi o DH to tylko Dexterity się liczy u DH. Nic więcej.
Całość oceniam na 2/10.
Jeśli ktoś nie wie na co wydać pieniądze, ma ich za dużo albo po prostu ma mniej niż 8 lat, to ten "poradnik" jest dla niego. Reszta tylko zmarnuje pieniądze.
Na poziomie Inferno jest naprawdę trudno. To tyle powiem.
A miał ktos z was "Piekło Twórców" ??:)
Ponadto Azmodan na polu walki wywołuje czarne, powiększające się okręgi będące mroczną potęgą piekła. Uciekaj z nich jak najszybciej. To jedna z najniebezpieczniejszych broni władcy grzechu zadająca Ci potężne obrażenia. Gdy tylko je zobaczysz, wycofuj się na przeciwległą stronę pola bitwy.
Sens tej taktyki jest zerowy na Piekle oraz Inferno... Przeciwległa strona pola bitwy i co? Potem by się wydostać musisz wejść w okręgi = bardzo mocno obrywasz. Lepiej jest biegać po okręgu... -_-
Hmmm, jak mógłby wyglądać przykladowy poradnik do diablo? Iść do przodu i napier***ać?
Bedni87 -> jeśli nie starasz się wbić jak największej wartości Magic Find (do czego użyłbyś topazu), to ametyst w hełmie będzie jak najbardziej wskazany. Pozostałe gniazda w opisywanym buildzie obsadzone zostały topazami, co dało duży boost do inta. Jeśli masz gniazdo w broni, można rozważyć szmaragd. Pozostałe kamienie w uzbrojeniu nie dają zbyt ciekawych efektów, a zielony przynajmniej ładnie podbije Twoje trafienia krytyczne.
Generalnie dobór itemów w dużej mierze zależy od zasobności sakwy i tego, co ciekawego "w Twoim zasięgu" uda Ci się wynaleźć na AH. Przy okazji poziomu inferno trzeba zacząć zwracać uwagę na wszelkiej maści odporności - zarówno od obrażeń fizycznych, żywiołów, jak i mocy. Przy okazji idealnie byłoby podnosić zarówno dps jak i armor. Jeśli używasz Pancerza energii z runą Pancerza energetycznego - możesz sobie pozwolić na nieco "niższe" hp.
@Psycho Mantis - pytanie do tego buildu czarownicy z widmowymi ostrzmi - [inferno]
pomijajac hełm w który zakładam ze wstawiles ametyst do % hp,
to co w pozostałe ~8 socketów, same int ? czy troche też do vit?
idąc dalej przy doborze ekwipunku (poza bronią) jak podejmowac decyzje czy lepiej dac troche wiecej int ale kosztem hp.
@Ferrou - co do Crusader Kings zwracam honor - nie zarejestrowałem natomiast co do tego, że Diablo 1 był "prosty" - był a oczywiście ! I gdyby ktoś zrobił do niego poradnik przejścia zadań to też była by kpina :] A gry naprawdę były kiedyś trudniejsze - ja z RPGów pamiętam, że bodajże Sacred 1 jako pierwszy wskazywał na mapie "jak dla debila" gdzie ma pójść dalej, że wykonać kolejny krok zadania - porównaj sobie Morrowinda i Obliviona w tym temacie (nie mówiąc już o jakichś Isharach, Eye of Beholderach itd. lub grach przygodowych Sierry gdzie 1 błąd na początku przekreślał możliwość ukończenia -tu były potrzebne poradniki). Porównaj sobie Cywilizacje 1-4 z 5 - ostania odsłona to prze poprzedniczkach to takie "Railroads!". Gry są coraz prostsze z powodów ekonomicznych i dobrze bo o ile mają tryby trudności itd . nie ma problemów. Inna kwestia, że pamiętam jak wyszło Full Throttle dawno dawno temu to ludzie, którzy ją kupili szli z reklamacją do sklepu bo przejście gry zajmowało im ok 10 h - teraz to jest w wielu przypadkach dobry wynik ....
@GimbusomNIE - poradnik do Crusader Kings już od dawna jest opublikowany
@WlodarW - moim zdaniem gry są takie same jak kiedyś, tylko gracze starsi wiekiem są bogatsi o doświadczenie. Stąd być może wśród nich przeświadczenie, że obecne produkcje są dla półgłówków... Czy np. Diablo (jedynka) nie był aby tak samo "prosty" jak obecnie najnowsza odsłona tej serii? Ach... no pewnie, że nie - przecież nie był spolonizowany ;)
@Up - hehe dobre. Co racja to racja, takie poradniki jak ten to miały rację bytu w czasach kiedy gry wymagały od graczy więcej niż umiejętności czytania i rozpoznawania kierunku strzałki. Naprawdę brakuje mi tych czasów, bo albo społeczeństwo jest coraz to głupsze, albo gry robione są dla trochę mniej rozgarniętych graczy niż kiedyś. Myślę, że to drugie, raczej, bo z takich ludzi jest łatwiej kasę doić mniejszym nakładem pracy.
Poradnik przejścia zadań w Diablo 3 ..... ja rozumiem, że musicie coś na tej stronie zamieszczać bo za to wam płacą, ale tym sposobem to ja czekam na poradnik i opis przejścia "Sapera" .... i to jeszcze ktoś chce kasę za jakieś ogólnodostępne w sieci info - może tak Crusader Kings opracujecie bo pordnik do Diablo 3 to można skrócić następująco "Kliknij na NPC z wykrzyknikiem, idź za strzałką zabijając wszystko jak popadnie a jeżeli gdzieś w grze się zaciąłeś proponujemy poczekać aż nauczysz się czytać lub poproś rodziców" ...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




































































































































