Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Normalny, Wysoki, Ekspert, Mistrz | Poziomy trudności | Solucja Diablo III poradnik Diablo III 2.0

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Normalny, Wysoki, Ekspert, Mistrz

Normalny

Jest to pierwszy poziom trudności dostępny dla każdej nowo stworzonej postaci. Pozwala on na stopniowe zapoznanie się i oswojenie z kolejnymi umiejętnościami prowadzonego przez nas bohatera. Jako, że przeciwnicy przez cały czas trwania gry nie powinni sprawiać nam większych trudności możemy poeksperymentować zarówno podczas wyboru zdolności jak i dostępnego ekwipunku. Jedyna cecha, na jaką powinniśmy zwracać uwagę podczas dobierania sprzętu to obrażenia - im będą wyższe tym dla nas lepiej. W przypadku, gdyby potwory zaczynały sprawiać nam trudności można zainwestować w ekwipunek zwiększający nasz podstawowy współczynnik oraz witalność. Z tak dobranym wyposażeniem nawet walka z ostatnim przeciwnikiem powinna być dla nas łatwa. Należy tutaj zaznaczyć ze na poziomie normalnym występują teraz Elity i Chempioni, którzy dropią cenne przedmioty, lecz są ciężcy do pokonania.

Wysoki

Wysoki jest drugim z czterech dostępnych dla nas poziomów trudności. Ten tryb jest dostępny od razu po założeniu gry wraz z poziomem Normalnym. Pierwszą rzeczą, jaka powinna rzucić się nam w oczy jest większa wytrzymałość przeciwników na nasze uderzenia oraz większe obrażenia jakie są nam w stanie zadać. Sama rozgrywka nie powinna zasadniczo różnić się od tej, którą prowadziliśmy do tej pory: nadal testujemy nowe umiejętności (tutaj warto, chociaż raz użyć każdej z nich, aby wiedzieć, jakie opcje będą nam dostępne w przyszłości) oraz zbieramy coraz silniejszy ekwipunek zgodnie z poradami podanymi w przypadku normalnego poziomu trudności.

Ekspert

Ten poziom również jest dostępny od razu - Normalny, Wysoki, Ekspert, Mistrz | Poziomy trudności | Solucja Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ten poziom również jest dostępny od razu. Potwory generują jeszcze więcej złota i doświadczenia, ale oczywiście ciężej je pokonać. Zaleca się ten poziom dla osób, które posiadają już trochę życia oraz rzadkich przedmiotów.

Jest to najwyższa pora aby dokonać przeglądu wszystkich umiejętności jakie zdobyliśmy do tej pory i postawić na skuteczność w eliminowaniu piekielnych. W pierwszej kolejności powinniśmy zwrócić uwagę na dostępne dla nas zdolności defensywne takie jak diamentowa skóra dla czarownika czy też zasłona dymna u łowcy demonów. W tej chwili będziemy korzystali z nich jedynie sporadycznie podczas walki z co silniejszymi grupami czempionów, ale warto sobie już wyrobić nawyk wciskania w odpowiednim momencie klawisza odpowiedzialnego za umiejętności obronne.

Druga kategoria zdolności, które powinniśmy lepiej poznać i częściej używać to tzw. kontrola tłumu (crowd control, cc). Do tej kategorii należą wszystkie umiejętności, które są w stanie ogłuszyć, zamrozić, zmusić do ucieczki czy też spowolnić przeciwnika. Dają nam one trochę czasu na wycofanie się, wypicie napoju leczącego czy też przemieszczenie się na lepszą pozycję w celu kontynuowania dalszej walki. Jednocześnie też warto zapamiętać, że zamrożony przeciwnik to przeciwnik, który nie zadaje obrażeń - w ten sposób często będziemy oszczędzać nasze umiejętności defensywne lub też zyskamy kilka cennych sekund brakujących nam do ich aktywacji. Połączenie powyższych dwóch typów zdolności powinno zapewnić nam wystarczającą obronę aż do ukończenia piekła. W tym miejscu warto też wspomnieć o opcji zwanej trybem wyboru (ESC -> opcje -> rozgrywka): po jej zaznaczeniu będziemy mogli przypisać dowolne umiejętności pod kolejne klawisze (1-4) oraz pod oba przyciski myszy. W tym celu wystarczy kliknąć prawym klawiszem myszy na pasku zdolności a następnie wybrać kategorię, na której nam zależy oraz konkretną umiejętność. Dzięki temu będziemy mogli np. jednocześnie używać dwa albo i trzy zaklęcia defensywne czy też przypisać meteor pod lewy klawisz myszy. Wszystko według naszych upodobań.

Tryb wyboru pozwala nam używać jednocześnie dwa zaklęcia z kategorii Moc przy czym jedno z nich przypisać do prawego klawisza myszy.

Ostatnią rzeczą, jaką trzeba doszlifować to nasz ekwipunek. Koniecznie powinniśmy zaopatrzyć się w sprzęt zwiększający nasz podstawowy współczynnik bądź witalność a najlepiej oba na raz. Jest to teraz łatwiejsze, ponieważ gra losuje przedmioty bazujące na twoich głównych statystykach. Dobierając broń nadal kierujemy się jak największymi obrażeniami a zaraz po tym obecnością podstawowego współczynnika.

Mistrz

Tryb Mistrzowski jest dostępny dopiero wtedy, gdy skończysz czwarty akt na dowolnym, wcześniejszym poziomie trudności. Tutaj nie ma zbytnio czasu na testowanie nowych umiejętności tak jak na poprzednich poziomach, ponieważ podczas walk musisz stawiać na mobilność swojej postaci nawet jeśli masz ja bardzo wytrzymałą to warto unikać niektórych ciosów ponieważ można się zdziwić dostając uderzenie za pół życia.

Poziom ten przeznaczony jest już do walki w grupie oraz gdy posiadasz kilka legendarnych przedmiotów na sześćdziesiąty poziom. Pomimo tego że gdy biegasz w grupie czteroosobowej to potwory są silniejsze to mimo wszystko łatwiej się je zabija niż samemu mając nawet kilka legend.

Dodatkowo z towarzystwa innych graczy zyskujesz bonusy które sprawiają że macie większe szanse na drop magicznych przedmiotów. Im więcej ludzi obok ciebie tym lepiej dla ciebie.