Diablo 3: Umiejętności aktywne Czarownik
Aktualizacja:
Umiejętności aktywne
Magiczny pocisk
Jeden z czarów wzorcowych niezużywających mocy tajemnej. Wystrzeliwuje magiczny pocisk, który zadaje przeciwnikom zwiększone obrażenia od mocy tajemnej.
![]() | Wymagany poziom: 1.
|
Runy do umiejętności Magiczny pocisk:
| Naładowany pocisk - zwiększa obrażenia zadawane przez Magiczny pocisk. Wymagany poziom: 6.
|
![]() | Lodowy kolec - Przywołujesz okruch lodu który eksploduje gdy trafi przeciwnika i zamraża ich. Wymagany poziom: 13.
|
![]() | Rozwidlony pocisk - Wystrzeliwujesz kilka pocisków zamiast jednego. Wymagany poziom: 31.
|
![]() | Podpalenie - Pociski podpalają i przebijają wrogów. Wymagany poziom: 42.
|
![]() | Śledzący pocisk - pocisk namierza najbliższy cel i zadaje mu zwiększone obrażenia. Wymagany poziom: 42.
|
Porażający impuls
Jeden z czarów wzorcowych niezużywających mocy tajemnej. Wystrzeliwuje kilka ładunków elektrycznych, które zadają minimalnie zwiększone obrażenia.
![]() | Wymagany poziom: 3.
|
Runy do umiejętności Porażający impuls:
![]() | Eksplodujące wiązki - zabici wrogowie eksplodują zadając zmniejszone obrażenia od zimna wszystkim stojącym dookoła przeciwnikom. Wymagany poziom: 9.
|
![]() | Ogniste wiązki - tworzy ogniste wiązki zadające dużo większe obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 18.
|
![]() | Przeszywająca kula - łączy pociski w jedną kulę, która powoli leci do przodu zadając obrażenia od błyskawic napotkanym na swej drodze przeciwnikom. Wymagany poziom: 33.
|
![]() | Więź z mocą - każdy przeciwnik trafiony przez wiązkę przywraca kilka punktów mocy tajemnej. Wymagany poziom: 47.
|
![]() | Żywa błyskawica - tworzy impuls elektryczny, który przebija się przez wrogów i zadaje zmniejszone obrażenia od błyskawic. Wymagany poziom: 54.
|
Widmowe ostrza
Jeden z czarów wzorcowych niezużywających mocy tajemnej. Przywołuje widmowe ostrze, które razi wszystkich wrogów stojących przed tobą, zadając im zwiększone obrażenia.
![]() | Wymagany poziom: 11.
|
Runy do umiejętności Widmowe ostrza:
![]() | Płomienne ostrza - Zadajesz zwiększone obrażenia od zaklęć ognia. Wymagany poziom: 19.
|
![]() | Lodowe ostrza - Daje szansę na zamrożenie wrogów. Wymagany poziom: 57.
|
![]() | Ogniskujące ostrza - każde trafienie przeciwnika przywraca małą ilość mocy tajemnej. Wymagany poziom: 24.
|
![]() | Bariera ostrzy - Zyskujesz tarczę ochronną gdy rzucasz to zaklęcie. Wymagany poziom: 51.
|
![]() | Długie ostrza - znacznie zwiększa zasięg rażenia ostrzy. Wymagany poziom: 35.
|
Porażenie
Jeden z czarów wzorcowych niezużywających mocy tajemnej. Wysyła wiązki elektryczne, które zadają zmniejszone obrażenia od błyskawic i mogą przeskakiwać między kilkoma przeciwnikami.
![]() | Wymagany poziom: 15.
|
Runy do umiejętności Porażenie:
![]() | Seryjne błyskawice - zwiększa maksymalną liczbę wrogów, która może zostać trafiona jednym przeskakującym piorunem. Wymagany poziom: 22.
|
![]() | Rozwidlona błyskawica - trafienia krytyczne wywołują 4 dodatkowe wiązki, które zadają trafionym wrogom zmniejszone obrażenia od błyskawic. Wymagany poziom: 29.
|
![]() | Uderzenie błyskawicy - tworzy przebijający piorun, który zadaje zmniejszone obrażenia od błyskawic wszystkim trafionym celom. Wymagany poziom: 36.
|
![]() | Sprzężenie mocy - za każdy cel trafiony Porażeniem odzyskujesz drobną ilość mocy tajemnej. Wymagany poziom: 44.
|
| Łuk elektryczny - tworzysz przed sobą wachlarz wyładowań elektrycznych, który zadaje zmniejszone obrażenia od błyskawic stojącym niedaleko celom. Wymagany poziom: 59.
|
Promień mrozu
Wystrzeliwuje promień lodu, która zadaje zwiększone obrażenia od zimna pierwszemu trafionemu celowi i spowalnia go na kilka sekund.
![]() | Wymagany poziom: 2. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Promień mrozu:
![]() | Odrętwienie - zwiększa efekt spowolnienia oraz ma szansę na zamrożenie wroga. Wymagany poziom: 15.
|
![]() | Śnieżna nawałnica - skupiając wiązkę przez jakiś czas na jednym celu zwiększasz zadawane mu obrażenia. Wymagany poziom: 53.
|
| Gołoledź - wrogowie zabici przy pomocy promienia pozostawiają na ziemi zmarzlinę, która utrzymuje się przez kilka sekund i zadaję stojącym na niej przeciwnikom zwiększone obrażenia od zimna. Wymagany poziom: 28.
|
![]() | Siarczysty mróz - zmniejsza koszt umiejętności. Wymagany poziom: 7.
|
![]() | Śnieżyca - Tworzysz wir śniegowy, który poszerza swoje działanie i zadaje obrażenia. Wymagany poziom: 38.
|
Tajemna kula
Wyrzuca kulę energii, która w momencie trafienia eksploduje zadając zwiększone obrażenia od mocy tajemnej wszystkim stojącym nieopodal przeciwnikom.
![]() | Wymagany poziom: 5. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej. |
Runy do umiejętności Tajemna kula:
![]() | Unicestwienie - zwiększa obrażenia zadawane przez eksplozję kuli. Wymagany poziom: 11.
|
![]() | Orbita mocy - tworzy kilka kul magicznych, które krążą wokół bohatera eksplodując przy zderzeniu z przeciwnikiem. Eksplozja zadaje zmniejszone obrażenia od mocy tajemnych. Wymagany poziom: 20.
|
![]() | Iskra - Kula poraża wrogów i zwiększa obrażenia zadawane przez zaklęcia błyskawic. Wymagany poziom: 32.
|
![]() | Poparzenie - Kula zadaje obrażenia ogniste i zostawia po sobie ścianę płomieni. Wymagany poziom: 45.
|
| Zamarznięta kula - Kula tworzy wokół siebie lodowe odłamki które ranią wrogów. Wymagany poziom: 55.
|
Nawałnica mocy
Wystrzeliwuje salwę pocisków magicznych, które zadają zwiększone obrażenia od mocy tajemnych wszystkim przeciwnikom w pobliżu miejsca trafienia.
![]() | Wymagany poziom: 12. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej. |
Runy do umiejętności Nawałnica mocy:
![]() | Rozłam - trafione cele zostają osłabione na kilka sekund otrzymując dodatkowe obrażeń od zaklęć opartych na mocy tajemnej. Wymagany poziom: 18.
|
![]() | Śmiertelny rozkwit - wyzwalasz nawałnicę pocisków, których siła zostaje znacznie zwiększona, lecz jednocześnie tracisz możliwość kierowania nimi. Wymagany poziom: 25.
|
![]() | Ładunki mocy - zamiast pocisków stawiasz na ziemi miny, które uzbrajają się po kilku sekundach i eksplodują w momencie zetknięcia z celem. Eksplozja zadaje zwiększone obrażenia od mocy tajemnych oraz na kilka sekund spowalnia ruch i szybkość ataku trafionych nią przeciwników. Wymagany poziom: 34.
|
![]() | Kamień mocy - każde trafienie pocisku ma szansę na wytworzenie kamienia mocy, który po podniesieniu regeneruje punkty mocy tajemnej. Wymagany poziom: 49.
|
| Kaskada - wrogowie trafieni czarem Nawałnica mocy mają szansę na wystrzelenia nowego pocisku, który trafi najbliższy cel zadając mu zwiększone obrażenia od mocy tajemnej. Wymagany poziom: 57.
|
Dezintegracja
Wystrzeliwuje promień czystej energii, który zadaje zwiększone obrażenia od mocy tajemnej i dezintegruje wrogów.
![]() | Wymagany poziom: 21. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej. |
Runy do umiejętności Dezintegracja:
![]() | Konwergencja - zwiększona zostaje szerokość promienia, dzięki czemu razi on większą liczbę wrogów. Wymagany poziom: 26.
|
![]() | Węzeł chaosu - podczas rzucania wiązki zostajesz naładowany energią, która przeskakuje na pobliskich wrogów i zadaje im zmniejszone obrażenia od mocy tajemnych. Wymagany poziom: 48.
|
![]() | Niestabilność - istnieje szansa, że wrogowie zabicie przy pomocy promienia eksplodują zadając potężne obrażenia stojącym dookoła przeciwnikom. Wymagany poziom: 30.
|
![]() | Entropia - promień rozdziela się i jest uwalniany wachlarzowato zadając zwiększone obrażenia od mocy tajemnej. Wymagany poziom: 39.
|
![]() | Intensyfikacja - obrażenia promienia rosną stopniowo, aż osiągną określony poziom. Wymagany poziom: 59.
|
Nova mrozu
Wywołuje eksplozję lodu, która na kilka sekund zamraża pobliskich przeciwników.
![]() | Wymagany poziom: 4.
|
Runy do umiejętności Nova mrozu:
![]() | Roztrzaskanie - zabijając zamrożonego przeciwnika masz szansę na wywołanie kolejnej Novy mrozu. Wymagany poziom: 12.
|
![]() | Przejmujący mróz - zmniejsza czas ładowania się czaru. Wymagany poziom: 18.
|
![]() | Mroźna mgła - Nova mrozu nie zamraża już przeciwników, lecz pozostawia mroźną mgłę, która przez kilka sekund zadaje zwiększone obrażenia od zimna. Wymagany poziom: 28.
|
![]() | Głęboki mróz - jeśli nova trafi określoną liczbę przeciwników, na kilka sekund wzrośnie twoja szansa na trafienie krytyczne. Wymagany poziom: 41.
|
![]() | Przemarznięcie - zamrożeni lub wychłodzeni przez novę przeciwnicy stają się bardziej wrażliwi na obrażenia. Wymagany poziom: 51.
|
Diamentowa skóra
Na kilka sekund skóra bohatera zostaje zmieniona w diament i pochłania dużą liczbę otrzymywanych obrażeń.
![]() | Wymagany poziom: 8.
|
Runy do umiejętności Diamentowa skóra:
![]() | Kryształowa skorupa - zwiększa maksymalną liczbę pochłanianych obrażeń. Wymagany poziom: 14.
|
![]() | Pryzmat - podczas aktywacji czaru Diamentowa skóra koszt rzucania wszystkich czarów jest zredukowany. Wymagany poziom: 20.
|
![]() | Gładka Powłoka -Zwiększa szybkość poruszania się. Wymagany poziom: 32.
|
![]() | Trwała skóra - wydłuża czas działa Diamentowej skóry. Wymagany poziom: 44.
|
| Diamentowe odłamki - Gdy Diamentowa skóra przestaje działać, jej odłamki eksplodują we wszystkie strony raniąc pobliskich wrogów i zadając im zwiększone obrażenia fizyczne. Wymagany poziom: 51.
|
Spowolnienie czasu
Na kilka sekund tworzysz sferę zakrzywienia czas, która zmniejsza szybkość ruchu i ataku znajdujących się w niej wrogów, a także spowalnia przelatujące przez nią pociski.
![]() | Wymagany poziom: 16.
|
Runy do umiejętności Spowolnienie czasu:
![]() | Punkt bez powrotu - Wrogowie zostają ogłuszeni, jeśli wejdą lub wyjdą ze sfery. Wymagany poziom: 47.
|
![]() | Zakrzywienie czasu - wrogowie, którzy znajdują się wewnątrz sfery są bardziej podatni na zadawane obrażenia. Wymagany poziom: 39.
|
| Skorupa czasowa - jeszcze bardziej redukuje prędkość poruszania się uwięzionych w niej stworów. Wymagany poziom: 23.
|
![]() | Czas i przestrzeń - Rzucasz sferę we wskazanym miejscu. Wymagany poziom: 29.
|
| Rozciągnięcie czasu - zwiększa szybkość ataku sojuszników, którzy znajdują się wewnątrz sfery. Wymagany poziom: 53.
|
Teleportacja
Teleportuje bohatera we wskazane miejsce.
![]() | Wymagany poziom: 22. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Teleportacja:
![]() | Bezpieczne przejście - po wykonaniu teleportacji na kilka sekund zmniejszone zostają otrzymywane przez bohatera obrażenia. Wymagany poziom: 26.
|
| Tunel czasoprzestrzenny - po wykonaniu teleportacji następuje małe opóźnienie odnawiania się czaru, więc możesz od razu teleportować się ponownie. Wymagany poziom: 31.
|
![]() | Zawrócenie - rzuceniu czaru Teleportacja ponownie w ciągu kilku sekund sprawi, że powrócisz do miejsca pierwotnej lokalizacji. Wymagany poziom: 37.
|
![]() | Podział - po teleportowaniu się na kilka sekund tworzysz lustrzane odbicia postaci. Wymagany poziom: 43.
|
![]() | Zagłada - w miejscu, do którego się teleportujesz, wywołujesz falę uderzeniową zadającą wszystkim wrogom w okolicy zmniejszone obrażenia fizyczne. Wymagany poziom: 59.
|
Fala mocy
Wywołuje falę czystej energii, która zadaje obrażenia pobliskim wrogom od mocy tajemnej.
![]() | Wymagany poziom: 9. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej. |
Runy do umiejętności Fala mocy:
![]() | Wyniszczająca moc - Trafieni wrogowie zadają mniejsze obrażenia. Wymagany poziom: 22.
|
![]() | Tajemne zestrojenie - twoje kolejne rzucane zaklęcia będą miały zwiększone obrażenia. Wymagany poziom: 32.
|
![]() | Fala uderzeniowa - Fala odbija pociski i odrzuca przeciwników zmniejszając ich szybkość ruchu. Wymagany poziom: 15.
|
| Fala Upału - zwiększa obrażenia od ognia zadawane bronią. Wymagany poziom: 49.
|
![]() | Statyczny puls - Wrogowie będą otrzymywali dodatkowe obrażenia od błyskawic. Wymagany poziom: 39.
|
Tornado energii
Wywołuje wir czystej energii, który zadaje zwiększone obrażenia od mocy tajemnej wszystkim trafionym celom. Tornado utrzymuje się przez kilka sekund.
![]() | Wymagany poziom: 13. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Tornado energii:
![]() | Zefir - koszt rzucenia czaru zostaje zmniejszony. Wymagany poziom: 19.
|
| Wichura - Wrogowie będą otrzymać obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 24.
|
![]() | Wściekły sztorm - gdy dwa tornada się spotkają, łączą się w jeden wir o zwiększonym zasięgu. Wymagany poziom: 36.
|
![]() | Dziki wir - tornada nie przemieszczają się tylko pozostają w miejscu zadając pobliskim wrogom zmniejszone obrażenia. Wymagany poziom: 41.
|
![]() | Rzucając Tornado energii otrzymujesz jeden ładunek wiatrowy. Zgromadzone ładunki uwalniają się w momencie użycia zaklęcia wzrocowego, przybierając wtedy formę ogromnego tornada zadającego mniejsze obrażenia od mocy tajemnej. Do czarów wzorcowych zaliczają się:
Wymagany poziom: 52.
|
Hydra
Na kilkanaście sekund przywołuje hydrę, która atakuje pobliskich wrogów pociskami zadającymi mniejsze obrażenia od ognia. W danym momencie może być przywołana tylko jedna hydra.
![]() | Wymagany poziom: 21. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Hydra:
![]() | Tajemna hydra - wystrzeliwane przez hydrę pociski zadają obrażenia od mocy tajemnej. Wymagany poziom: 26.
|
![]() | Elektryczna hydra - przywołuje hydrę, której obrażenia są zwiększone i maja formę błyskawic. Wymagany poziom: 33.
|
![]() | Spopielająca hydra - wystrzeliwane przez hydrę pociski są pociskami od ognia które palą wrogów. Efekt może się kumulować. Wymagany poziom: 38.
|
![]() | Lodowa hydra - przywołuje zamrażającą hydrę, która na małą odległość wystrzeliwuje pociski zadające obrażenia od zimna. Wymagany poziom: 46.
|
![]() | Ognista hydra - zamiast hydry przywołuje potężnego węża plującego płomieniami. Stworzone przez niego plamy ognia zadają obrażenia na sekundę wszystkim stojącym na nich wrogom. Wymagany poziom: 56.
|
Meteoryt
Przywołuje ogromny meteor, który uderzając w ziemie zadaje okolicznym wrogom zwiększone obrażenia od ognia. Dodatkowo trafiony teren zostaje zalany lawą zadającą przez kilka sekund zmniejszone obrażenia.
![]() | Wymagany poziom: 25. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Meteoryt:
![]() | Płynny ogień - zwiększone zostają obrażenia zadawane przez meteoryt oraz pozostawianą przez niego lawę. Dodaje więcej czasu odnowienia. Wymagany poziom: 58.
|
![]() | Gwiezdny pakt - zmniejsza koszt rzucenia czaru. Wymagany poziom: 34.
|
![]() | Deszcz meteorytów - zamiast jednego dużego meteoru przywołuje kilka małych, które zadają mniejsze obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 48.
|
![]() | Kometa - meteoryt zostaje skuty lodem zadając w ten sposób obrażenia od zimna i wywołując mroźną mgłę zamiast lawy. Mgła przez kilka sekund zadaje obrażenia od zimna oraz zmniejsza prędkość poruszania się wrogów. Wymagany poziom: 43.
|
![]() | Spętanie błyskawic - jeżeli meteoryt trafi krytycznie, wrogowie zostaną unieruchomieni. Wymagany poziom: 29.
|
Zamieć
Przywołuje odłamki lodu, które przez kilka sekund spadają na wybrany obszar zadając zwiększone obrażenia od zimna. Rzucenie kilku Zamieci w to samo miejsce nie zwielokrotnia efektu.
![]() | Wymagany poziom: 27. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Zamieć:
![]() | Przenikliwy chłód - po zakończeniu Zamieci przez kilka sekund nad ziemią unosi się mgiełka zmniejszająca szybkość poruszania się wrogów. Wymagany poziom: 35.
|
| Zamrożenie - wrogowie, którzy znajdą się w zasięgu czaru mogą zostać zamrożeni na kilka sekund. Wymagany poziom: 42.
|
![]() | Zaśnieżenie - zmniejsza koszt rzucenia czaru. Wymagany poziom: 47.
|
| Sroga zima - zwiększa obszar działania czaru. Wymagany poziom: 54.
|
![]() | Nieustępliwa burza - wydłuża czas działania Zamieci oraz zadawane przez nią obrażenia. Wymagany poziom: 60.
|
Pancerz lodu
Wytwarza lodową barierę, która może na kilka sekund zamrozić lub wychłodzić walczących wręcz przeciwników.
Jest to zaklęcie pancerza. Jednocześnie może być aktywne tylko jedno zaklęcie pancerza.
![]() | Wymagany poziom: 14. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Pancerz lodu:
![]() | Mroźna aura - obniża temperaturę powietrza wokół postaci, wychładzając lub spowalniając pobliskich wrogów. Wymagany poziom: 21.
|
![]() | Krystalizacja - w momencie otrzymania ciosu od wroga na dłuższy czas wzrasta wartość pancerza bohatera. Efekt ten kumuluje się kilka razy. Wymagany poziom: 31.
|
![]() | Poszarpany lód - potwory atakujący bohatera wręcz otrzymują od niego obrażenia od zimna. Wymagany poziom: 42.
|
![]() | Lodowe odbicie - ataki wrogów maja szansę na wywołanie novy mrozu, która zadaje zmniejszone obrażenia od zimna. Wymagany poziom: 49.
|
| Burza lodowa - wokół bohatera powstaje lodowa burza, która przez kilka sekund od rzucenia zaklęcia zadaje zmniejszone obrażenia od zimna. Wymagany poziom: 53.
|
Pancerz burzy
Wytwarza wokół bohatera zbroję piorunów, która zadaje zmniejszone obrażenia od błyskawic wszystkim atakującym bohatera przeciwnikom.
Jest to zaklęcie pancerza. Jednocześnie może być aktywne tylko jedno zaklęcie pancerza.
![]() | Wymagany poziom: 17. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Pancerz burzy:
![]() | Pancerz reaktywny - jeśli zostaniesz trafiony, istnieje szansa na powstanie tarczy, która przez kilka sekund zadaje pobliskim wrogą zmniejszone obrażenia od błyskawic. Wymagany poziom: 23.
|
![]() | Potęga burzy - w czasie, gdy Pancerz burzy jest aktywny, koszt rzucania wszystkich zaklęć zostaje obniżony. Wymagany poziom: 33.
|
![]() | Burza z piorunami - obrażenia zadawane przez Pancerz burzy zostają zwiększone. Wymagany poziom: 37.
|
![]() | Błyskawiczne ruchy - za każdym razem, gdy zostajesz trafiony, twoja prędkość poruszania się wzrasta na kilka sekund. Wymagany poziom: 43.
|
![]() | Reakcja szokowa - wykonywane przez ciebie trafienia krytyczne mają szansę na porażenie wrogów, zadając im dodatkowo mniejsze obrażenia od błyskawic. Wymagany poziom: 58.
|
Zaklęta broń
Na kilka minut nasyca broń magiczną energią, zwiększając zadawane przez nią obrażenia.
![]() | Wymagany poziom: 20. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej. |
Runy do umiejętności Zaklęta broń:
![]() | Elektryfikacja - każdy atak wręcz ma szansę na stworzenie wiązki elektrycznej, która razi kilku wrogów i zadaje im mniejsze obrażenia od broni. Wymagany poziom: 27.
|
![]() | Broń mocy - zwiększa premię do obrażeń broni oraz dodaje szansę na odrzucenie celu. Wymagany poziom: 35.
|
![]() | Przekaźnik - ataki wręcz maja szansę na przywrócenie drobnej ilości mocy tajemnej. Wymagany poziom: 38.
|
![]() | Zapłon- ataki wręcz spalają wrogów, zadając mniejsze obrażenie od ognia przez kilka sekund. Wymagany poziom: 46.
|
| Tarcza mocy - ataki wręcz dają ci tarczę, która absorbuje obrażenia. Wymagany poziom: 55.
|
Chowaniec
Na kilka minut przywołuje towarzysza, który atakuje cele czarownika, zadając im mniejsze obrażenia od mocy tajemnej. Chowaniec nie może być zaatakowany przez wroga.
![]() | Wymagany poziom: 22. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej. |
Runy do umiejętności Chowaniec:
![]() | Ognik - przywołuje ognistego towarzysza, który zwiększa zadawane przez czarownika obrażenia. Wymagany poziom: 30.
|
![]() | Sopel - przywołany towarzysz zamraża przeciwników. Wymagany poziom: 40.
|
![]() | Prastary strażnik - przywołuje obronnego Chowańca, który co kilka sekund całkowicie pochłania przyjmowane przez bohatera obrażenie. Efekt ten działa tylko wtedy, gdy czarownik starci dużą ilość życia. Wymagany poziom: 44.
|
![]() | Mocodawca - Chowaniec zwiększa prędkość regeneracji mocy tajemnej bohatera. Wymagany poziom: 50.
|
| Kanonier - wystrzeliwane przez towarzysza pociski eksplodują po trafieniu w cel zadając pobliskim przeciwnikom mniejsze obrażenia od mocy tajemnej. Wymagany poziom: 55.
|
Pancerz energii
Koncentruje magiczną energię zwiększając na dłuższy czas pancerz bohatera i jednocześnie zmniejszając maksymalną wartość punktów mocy tajemnej.
Jest to zaklęcie pancerza. Jednocześnie może być aktywne tylko jedno zaklęcie pancerza.
![]() | Wymagany poziom: 28. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej. |
Runy do umiejętności Pancerz energii:
![]() | Absorpcja - za każdym razem, gdy zostaniesz trafiony masz szansę na odzyskanie drobnej ilość mocy tajemnej. Wymagany poziom: 32.
|
| Precyzyjna bariera - Pancerz energii zwiększa szanse na trafienie krytyczne. Wymagany poziom: 41.
|
![]() | Napełnienie energią - zamiast zmniejszać maksymalną wartość mocy tajemnej, Pancerz energii zwiększa ją. Wymagany poziom: 48.
|
![]() | Pancerz energetyczny - ataki zadające więcej obrażeń niż określona wartość maksymalnej liczby punktów życia bohatera, zostają obniżone o tę wartość. Wymagany poziom: 54.
|
![]() | Pancerz pryzmatyczny - wszystkie twoje odporności zostają znacznie zwiększone. Wymagany poziom: 60.
|
Eksplozja energii
Wokół bohatera kumuluje się energia, która eksploduje po krótkiej chwili zadając zwiększone obrażenia od mocy tajemnej wszystkim stojącym dookoła wrogom.
![]() | Wymagany poziom: 19. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Pancerz lodu:
![]() | Rozpętanie - Zwiększa obrażenia od umiejętności. Wymagany poziom: 24.
|
![]() | Opóźniony zapłon - Zwiększa obrażenia, ale też zwiększa czas przygotowania zaklęcia. Wymagany poziom: 29.
|
![]() | Szybka detonacja - wybuch następuje od razu w momencie aktywacji czaru. Wymagany poziom: 39.
|
![]() | Niszczycielska moc - promień wybuchu zostaje zwiększony. Wymagany poziom: 50.
|
![]() | Reakcja łańcuchowa - zamiast jednego wybuchu następują trzy, zadając zmniejszone obrażenia fizyczne. Wymagany poziom: 56.
|
Lustrzane odbicie
Na kilka sekund przywołuje duplikaty twojej postaci, które posiadają część jej zdrowia i takie same umiejętności.
![]() | Wymagany poziom: 25.
|
Runy do umiejętności Lustrzane odbicie:
![]() | Symulakrum - zwiększa ilość punktów zdrowia duplikatów. Wymagany poziom: 31.
|
| Duplikaty - zwiększ ilość przywoływanych duplikatów. Wymagany poziom: 37.
|
![]() | Szydercza zguba - kiedy duplikat zostaje zniszczony, eksploduje zadając zmniejszone obrażenia fizyczne. Wybuch ma szansę na ogłuszenie celu. Wymagany poziom: 45.
|
![]() | Przedłużenie woli - wydłuża czas istnienia duplikatów oraz zwiększa posiadaną przez nie liczbę punktów zdrowia. Wymagany poziom: 51.
|
![]() | Lustrzani imitatorzy - czary rzucane przez duplikaty zadają część obrażeń zadawanych przez twoją postać. Wymagany poziom: 58.
|
Archont
Na kilkanaście sekund pprzekształca bohatera w istotę czystej energii, zastępując jego zaklęcia mocami archonta oraz zwiększając jego pancerz i odporności. Każdy zabity przeciwnik zwiększa zadawane obrażenia.
![]() | Wymagany poziom: 30. Zasoby: zużywa punkty mocy tajemnej.
|
Runy do umiejętności Archont:
![]() | Moc zniszczenia - podczas transformacji dochodzi do eksplozji, która zadaje olbrzymie obrażenia od mocy tajemnej wszystkim znajdującym się dookoła wrogom. Wymagany poziom: 36.
|
![]() | Teleportacja - podczas transformacji bohater może korzystać z zaklęcia Teleportacji. Wymagany poziom: 40.
|
![]() | Czysta moc - czas odnawiania się czaru zostaje zmniejszony. Wymagany poziom: 46.
|
![]() | Spowolnienie czasu - podczas transformacji bohater może rzucać czar Spowolnienie czasu. Wymagany poziom: 52.
|
![]() | Wielki archont - zwiększa obrażenia zadawane przez czary archonta. Wymagany poziom: 60.
|
- Diablo III 2.0 - poradnik do gry
- Diablo 3: Poradnik do gry
- Diablo 3: Czarownik
- Diablo 3: Charakterystyka Czarownik
- Diablo 3: Przykładowy build Czarownik
- Diablo 3: Taktyka walki Czarownik
- Diablo 3: Umiejętności aktywne Czarownik
- Diablo 3: Umiejętności pasywne Czarownik
- Diablo 3: Progresja umiejętności (01-20) Czarownik
- Diablo 3: Progresja umiejętności (21-40) Czarownik
- Diablo 3: Progresja umiejętności (41-60) Czarownik
- Diablo 3: Czarownik
- Diablo 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czy mógłby mi ktoś odpowiedzieć czemu nie mogę spotkać klucznika Odega w I akcie albo klucznika z II aktu.Gram na Xbox360 z dodatkiem RoS. Przeszedłem już całą grę,próbowałem wiele razy i ani razu ich nie spotkałem.
Witam.Powiedzcie mi czy w diablo 3 istnieje postać hc tzn. śmiertelna ??? bo w dwójce grałem na niej sporo i ciekawi mnie czy w trójce też jest taka opcja
Witam.Mam do was takie pytanie ktore pewnie jeszcze nieraz sie w tym temacie pojawi...MNW Czy pujdzie mi ta gra?Nieboję się detali minimum i najmniejszej możliwej rozdzielczości :3 mój sprzęt to ACER Aspire 5735Z .Procesor dwórdzeniowy Intel Pentinum 2.0 GHZ 2 GB ramu (niedługo rozszeże do 3 ) 250 GB HDD karta graficzna to Mobile Intel 4 series Express chipser family (pewnie żle pisze i cos glupiego dodałem ale tak pisze w menadrzeże urządze) Dodam że z tego laptopa wyciągnołem wszystk co się da kombinowaniem z systemem (Win 7 Ultimate) zminą ustawień,usprawnień systemu,zwiększaniem mocy,zmianą ustawień wizualnych na minimum itd i efekt jest taki Przed-Borderlands detale minimalne 800:600 ok 15 FPS
Po-Borderlands detale średnie 1020;768 ok 30 FPS
:D wystarczy ło przegrzebać internet i wszystko posortować i już są efekty!
a i jak to ważne to gra Medal of Honor 2010 chodzi mi całkiem płynnie (podobno obie te gry mają takiesame wymagania i jak jedna chodzi dobrze to droga też)
znam też pewien trik aby gra chodziła szybciej ze zmianą priorytetu gry na Wysoki i to działa ;)
Proszę o szybką odpowiedż ze względu iż mam zamiar kupić nówke tej gry od znajomego (zamówił przez przypadek 2 sztuki pudełkowe i ma na odsprzedaż za symboliczną sumke) albo ewentualnie Piratka ;P i niepisać że nieuda mi się tej gry zpiracic bo już raz ją zpiraciłem ale na innnym PC...jak coś to pisać na ,,[email protected]"
Ej pomoze mi ktos nwm co zrobic pokonalem krola szkieletow ale nie moge wejsc do tej ukrytej krypty pod tronem .... prosze o pomoc
Matt 2012-05-25 - 14:29
Jestem ciekaw czy redakcja GOLa pokusie sie kiedys o poradnik, jak ugryźć co trudniejsze achievementy w diablo 3, tudzież innym tytule.
Matt, sorry ale muszę zapytać: Czy ty jesteś idiotą ? BO tylko taki człowiek, może płacić za coś czego nie potrzebuje... Wchodzisz do gry DIII, odpalasz chat ogólny i zwyczajnie pytasz, jestem pewien że o każdym zadaniu czegoś się dowiesz.
@AverGOL
Przyznaj po prostu, że robiliście ten poradnik na odpierdol, byleby jakikolwiek był, nie zważając na treść. I po kłopocie.
:) widzę że mojemu bratu się nudzi i wciąsz robi te same questy.....co chwilę słyszę HENRIKU URATUJ MNIE czy jakoś tak.
@Eg4o --> Porada jest zazwyczaj poradą, nie nakazem, więc nie widzę problemu w zamieszczaniu porad dotyczących inwestowania w te, a nie inne atrybuty. Wszystko zależy od sposoby rozgrywki. Ja z uwagi na doświadczenia z Hardkorem wolę zadawać mniej obrażeń i mniej ginąć niż co chwila padać, ale cieszyć się rekordowym dps-em ;)
Jedyną rzeczą w tym całym "poradniku" wartą uwagi jest rozmieszczenie eventów. Nic więcej.
Reszta to po prostu lanie wody, przepisywanie tego co jest w grze. Nawet 12-latek poradziłby sobie z przejściem fabuły bez tego śmieciowego "poradnika". Dla kogo on był pisany? 8-latków? Ewidentnie widać, że "poradnik" był tworzony na poziomie trudności Normal, ewentualnie Nightmare, gdzie taktyki na bossów praktycznie nie są konieczne...
Jeszcze większy bezsens widać w "radzeniu" osobom grającym Demon Hunterem pakowanie punktów w Vitality. Na Inferno to nie ma jakiegokolwiek sensu. Demon Hunter jak ma paść to i tak padnie. Jeśli chodzi o DH to tylko Dexterity się liczy u DH. Nic więcej.
Całość oceniam na 2/10.
Jeśli ktoś nie wie na co wydać pieniądze, ma ich za dużo albo po prostu ma mniej niż 8 lat, to ten "poradnik" jest dla niego. Reszta tylko zmarnuje pieniądze.
Na poziomie Inferno jest naprawdę trudno. To tyle powiem.
A miał ktos z was "Piekło Twórców" ??:)
Ponadto Azmodan na polu walki wywołuje czarne, powiększające się okręgi będące mroczną potęgą piekła. Uciekaj z nich jak najszybciej. To jedna z najniebezpieczniejszych broni władcy grzechu zadająca Ci potężne obrażenia. Gdy tylko je zobaczysz, wycofuj się na przeciwległą stronę pola bitwy.
Sens tej taktyki jest zerowy na Piekle oraz Inferno... Przeciwległa strona pola bitwy i co? Potem by się wydostać musisz wejść w okręgi = bardzo mocno obrywasz. Lepiej jest biegać po okręgu... -_-
Hmmm, jak mógłby wyglądać przykladowy poradnik do diablo? Iść do przodu i napier***ać?
Bedni87 -> jeśli nie starasz się wbić jak największej wartości Magic Find (do czego użyłbyś topazu), to ametyst w hełmie będzie jak najbardziej wskazany. Pozostałe gniazda w opisywanym buildzie obsadzone zostały topazami, co dało duży boost do inta. Jeśli masz gniazdo w broni, można rozważyć szmaragd. Pozostałe kamienie w uzbrojeniu nie dają zbyt ciekawych efektów, a zielony przynajmniej ładnie podbije Twoje trafienia krytyczne.
Generalnie dobór itemów w dużej mierze zależy od zasobności sakwy i tego, co ciekawego "w Twoim zasięgu" uda Ci się wynaleźć na AH. Przy okazji poziomu inferno trzeba zacząć zwracać uwagę na wszelkiej maści odporności - zarówno od obrażeń fizycznych, żywiołów, jak i mocy. Przy okazji idealnie byłoby podnosić zarówno dps jak i armor. Jeśli używasz Pancerza energii z runą Pancerza energetycznego - możesz sobie pozwolić na nieco "niższe" hp.
@Psycho Mantis - pytanie do tego buildu czarownicy z widmowymi ostrzmi - [inferno]
pomijajac hełm w który zakładam ze wstawiles ametyst do % hp,
to co w pozostałe ~8 socketów, same int ? czy troche też do vit?
idąc dalej przy doborze ekwipunku (poza bronią) jak podejmowac decyzje czy lepiej dac troche wiecej int ale kosztem hp.
@Ferrou - co do Crusader Kings zwracam honor - nie zarejestrowałem natomiast co do tego, że Diablo 1 był "prosty" - był a oczywiście ! I gdyby ktoś zrobił do niego poradnik przejścia zadań to też była by kpina :] A gry naprawdę były kiedyś trudniejsze - ja z RPGów pamiętam, że bodajże Sacred 1 jako pierwszy wskazywał na mapie "jak dla debila" gdzie ma pójść dalej, że wykonać kolejny krok zadania - porównaj sobie Morrowinda i Obliviona w tym temacie (nie mówiąc już o jakichś Isharach, Eye of Beholderach itd. lub grach przygodowych Sierry gdzie 1 błąd na początku przekreślał możliwość ukończenia -tu były potrzebne poradniki). Porównaj sobie Cywilizacje 1-4 z 5 - ostania odsłona to prze poprzedniczkach to takie "Railroads!". Gry są coraz prostsze z powodów ekonomicznych i dobrze bo o ile mają tryby trudności itd . nie ma problemów. Inna kwestia, że pamiętam jak wyszło Full Throttle dawno dawno temu to ludzie, którzy ją kupili szli z reklamacją do sklepu bo przejście gry zajmowało im ok 10 h - teraz to jest w wielu przypadkach dobry wynik ....
@GimbusomNIE - poradnik do Crusader Kings już od dawna jest opublikowany
@WlodarW - moim zdaniem gry są takie same jak kiedyś, tylko gracze starsi wiekiem są bogatsi o doświadczenie. Stąd być może wśród nich przeświadczenie, że obecne produkcje są dla półgłówków... Czy np. Diablo (jedynka) nie był aby tak samo "prosty" jak obecnie najnowsza odsłona tej serii? Ach... no pewnie, że nie - przecież nie był spolonizowany ;)
@Up - hehe dobre. Co racja to racja, takie poradniki jak ten to miały rację bytu w czasach kiedy gry wymagały od graczy więcej niż umiejętności czytania i rozpoznawania kierunku strzałki. Naprawdę brakuje mi tych czasów, bo albo społeczeństwo jest coraz to głupsze, albo gry robione są dla trochę mniej rozgarniętych graczy niż kiedyś. Myślę, że to drugie, raczej, bo z takich ludzi jest łatwiej kasę doić mniejszym nakładem pracy.
Poradnik przejścia zadań w Diablo 3 ..... ja rozumiem, że musicie coś na tej stronie zamieszczać bo za to wam płacą, ale tym sposobem to ja czekam na poradnik i opis przejścia "Sapera" .... i to jeszcze ktoś chce kasę za jakieś ogólnodostępne w sieci info - może tak Crusader Kings opracujecie bo pordnik do Diablo 3 to można skrócić następująco "Kliknij na NPC z wykrzyknikiem, idź za strzałką zabijając wszystko jak popadnie a jeżeli gdzieś w grze się zaciąłeś proponujemy poczekać aż nauczysz się czytać lub poproś rodziców" ...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






















































































































































