Diablo 3: Umiejętności aktywne Szaman
Aktualizacja:
Umiejętności aktywne
Zatruta strzałka
Wystrzeliwuje zatrutą strzałkę, która zadaje obrażenia od trucizny przy trafieniu oraz przez kilka sekund po nim.
![]() | Wymagany poziom: 1. Zasoby: Wymaga punktów many.
|
Runy do umiejętności Zatruta strzałka:
![]() | Drzazgi - wystrzeliwuje trzy zatrute strzałki, z których każda zadaje zmniejszone obrażenia od trucizny. Wymagany poziom: 6.
|
![]() | Paraliżująca strzałka - toksyny znajdujące się na grocie strzałki redukują szybkość poruszania się trafionego wroga. Wymagany poziom: 13.
|
![]() | Ciernista strzałka - za każdym razem, gdy strzałka trafi we wroga, bohater regeneruje część many. Wymagany poziom: 25.
|
![]() | Ognista strzałka - podpala strzałkę, dzięki czemu zadaje ona obrażenia od ognia przez kilka sekund po trafieniu we wroga. Wymagany poziom: 43.
|
![]() | Wężem w twarz - zatruta strzałka zmienia się w węża, który przy trafieniu ma szansę na krótkotrwałe ogłuszenie celu. Wymagany poziom: 52.
|
Trupie pająki
Wyrzuca dzban z pająkami, które podczas swoje krótkiego życia zadają przeciwnikom zmniejszone obrażenia fizyczne.
![]() | Wymagany poziom: 3. Zasoby: Darmowy. |
Runy do umiejętności Trupie pająki:
![]() | Skaczące pająki - przywołujesz skaczące pająki, które zadają większe obrażenia i mogą doskakiwać do oddalonych przeciwników. Wymagany poziom: 9.
|
![]() | Pajęcza królowa - na kilkanaście sekund przywołujesz pajęczą królową, która powija mniejsze pająki zadające zmniejszone obrażenia od trucizny. Można przywołać tylko jedną królową na raz. Wymagany poziom: 18.
|
![]() | Owdawiacze - przywołuje wdowie pająki, które z każdym uderzeniem regenerują manę szamana. Wymagany poziom: 33.
|
![]() | Petryfikujące pająki - przywołuje paraliżujące pająki, których ataki spowalniają ruchy przeciwnika. Wymagany poziom: 45.
|
![]() | Ogniste pająki - przywołuje ogniste pająki, które zadają nieco większe obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 55.
|
Plaga ropuch
Wypuszcza grupę ropuch, które wszystkim napotkanym wrogom zadają zwiększone obrażenia od trucizny.
![]() | Wymagany poziom: 11. Zasoby: Darmowy.
|
Runy do umiejętności Plaga ropuch:
![]() | Wybuchowe ropuchy - ropuchy mutują i przy zetknięciu z celem wybuchają zadając zwiększone obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 17.
|
![]() | Przebijające ropuchy - ropuchy przebijają się przez wrogów zadając im zmniejszone obrażenia od trucizny. Wymagany poziom: 24.
|
![]() | Deszcz ropuch - na kilka sekund przywołuje deszcz ropuch, które zadają zwiększone obrażenia od trucizny. Wymagany poziom: 35.
|
![]() | Trujące ropuchy - tworzysz żółte zmutowane żaby, które zadają zwiększone obrażenia od trucizny oraz mają szansę na wprowadzenie wrogów w kilkusekundowy stan zamętu. Wymagany poziom: 51.
|
![]() | Więź z ropuchami - przyzwane ropuchy przy trafieniu we wroga przywracają część punktów many. Wymagany poziom: 54.
|
Ognista bomba
Rzuca wybuchającą czaszkę, której eksplozja zadaje zmniejszone obrażenia od ognia wszystkim pobliskim przeciwnikom.
![]() | Wymagany poziom: 21. Zasoby: Darmowy.
|
Runy do umiejętności Ognista bomba:
![]() | Błysk ognia - zamiast eksplodować czaszka kilkukrotnie przeskakuje między przeciwnikami, z każdym skokiem zadając mniejsze obrażenia. Wymagany poziom: 28.
|
![]() | Rzut kośćmi - sprawia, że czaszka odbija się kilka razy od ziemi. Wymagany poziom: 31.
|
![]() | Ognista jama - eksplozja tworzy pożar, który przez kilka sekund zadaje stojącym w nim przeciwnikom zmniejszone obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 38.
|
![]() | Słup ognia - tworzy kolumnę płomieni, która pluje ogniem w najbliższego przeciwnika zadając mu przez kilka sekund zwiększone obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 47.
|
![]() | Upiorna bomba - oprócz podstawowego wybuchu czaszka tworzy dodatkową eksplozję, która jest większa i zadaje dodatkowe obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 60.
|
Objęcia umarłych
Upiorne ręce wyłaniają się z ziemi na kilka sekund zadając zmniejszone obrażenia fizyczne i spowalniają ruch przeciwników.
![]() | Wymagany poziom: 2. Zasoby: Wymaga punktów many.
|
Runy do umiejętności Objęcia umarłych:
![]() | Żelazny chwyt - wzmacnia efekt spowolnienia. Wymagany poziom: 7.
|
![]() | Kłębowisko węgorzy - zwiększa obrażenia zadawane prze Objęcia umarłych. Wymagany poziom: 15.
|
![]() | Śmierć znaczy życie - wrogowie, którzy zginą w obszarze działania umiejętności mają szansę na wyrzucenie dodatkowej kuli życia lub przyzwanie psa zombie. Wymagany poziom: 25.
|
![]() | Desperacki uścisk - skraca czas odnowienia umiejętności. Wymagany poziom: 28.
|
![]() | Deszcz zwłok - przez kilka sekund z nieba będą spadać zwłoki zadając zmniejszone obrażenia fizyczne. Wymagany poziom: 53.
|
Ogniste nietoperze
Przywołuje stado ognistych nietoperzy palących wrogów przed bohaterem, zadając im zwiększone obrażenia od ognia.
![]() | Wymagany poziom: 5. Zasoby: Wymaga punktów many.
|
Runy do umiejętności Ogniste nietoperze:
![]() | Upiorne nietoperze - przywołuje mniejszą liczbę nietoperzy, ale zamiast tego są one większe, zadają większe obrażenia i lecą na większą odległość. Wymagany poziom: 11.
|
![]() | Wampiryczne nietoperze - utrzymanie działania tej umiejętności jest darmowe. Wymagany poziom: 19.
|
![]() | Zarażone nietoperze - zakażone nietoperze powodują infekcję u przeciwników; początkowo otrzymywane obrażenia od trucizn są niewielkie, ale z czasem wzrastają do wysokiego poziomu. Wymagany poziom: 29.
|
![]() | Żarłoczne nietoperze - przywołuje szybkie nietoperze, które wyszukują najbliższe cele i zadają im zwiększone obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 45.
|
![]() | Chmara nietoperzy - przywołuje kłębowisko nietoperzy, które zadają okolicznym wrogom zwiększone obrażenia od ognia; dodatkowo obrażenia wzrastają co sekundę do określonego poziomu. Wymagany poziom: 56.
|
Opętanie
Przywołuje ducha, który przez dłuższy czas krąży za przeciwnikiem zadając mu zwiększone obrażenia od zimna. Jeżeli cel zginie, duch zaatakuje kolejnego wroga.
![]() | Wymagany poziom: 12. Zasoby: Wymaga punktów many.
|
Runy do umiejętności Opętanie:
![]() | Pożerający duch - przywołany duch, co sekundę przywraca szamanowi punkty życia. Wymagany poziom: 18.
|
![]() | Zawzięte duchy - zwiększa ilość przywołanych duchów. Wymagany poziom: 23.
|
![]() | Przyczajony duch - jeśli nie pozostały już żadne inne cele duch będzie ci towarzyszył jeszcze przez kilka sekund poszukując nowych przeciwników. Wymagany poziom: 35.
|
![]() | Duchowy chwyt - zmniejsza szybkość poruszania się opętanych celów. Wymagany poziom: 48.
|
![]() | Wysysający duch - przywołany duch przywraca szamanowi kilka punktów many na sekundę. Wymagany poziom: 57.
|
Rój szarańczy
Uwalnia plagę szarańczy która rzuca się na wroga zadając mu przez kilka sekund zwiększone obrażenia od trucizny. Szarańcza przeskakuje na kolejne cele w pobliżu.
![]() | Wymagany poziom: 21. Zasoby: Wymaga punktów many.
|
Runy do umiejętności Rój szarańczy:
![]() | Plaga - istnieje szansa na to, że szarańcza przeskoczy na dwa cele zamiast jednego. Wymagany poziom: 27.
|
![]() | Nienasycony rój - odzyskujesz część punktów many za każdego zaatakowanego przez szarańczę wroga. Wymagany poziom: 33.
|
![]() | Chmara insektów - wydłuża czas trwania roju. Wymagany poziom: 37.
|
![]() | Jadowity rój - wrogowie zabici przez rój pozostawiają po sobie chmurę szarańczy, która utrzymuje się przez kilka sekund i zadaje stojącym w niej wrogom zmniejszone obrażenia od trucizny. Wymagany poziom: 42.
|
![]() | Ognista szarańcza - otacza wroga płonącą szarańczą, która zadaje zwiększone obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 59.
|
Psy zombie
Przywołuje psy zombie, które podążają za szamanem i zadają przeciwnikom zmniejszone obrażenia fizyczne.
![]() | Wymagany poziom: 4. Zasoby: Darmowy.
|
Runy do umiejętności Psy zombie:
![]() | Wściekłe psy - psy zombie gryząc zarażają wrogów chorobą, która przez kilka sekund zadaje obniżone obrażenia od trucizny. Wymagany poziom: 12.
|
![]() | Ostateczny podarunek - istnieje szansa na to, że po śmierci psa zombie pojawi się kula życia. Wymagany poziom: 19.
|
![]() | Więzy życia - psy zombie absorbują część otrzymywanych przez szamana obrażeń. Wymagany poziom: 28.
|
![]() | Płonące ogary - ogniste psy zombie palą pobliskich wrogów zadając im zmniejszone obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 40.
|
![]() | Wampirze bestie - część zadawanych przez psy zombie obrażeń wraca do nich i do szamana w formie punktów życia. Wymagany poziom: 54.
|
Przerażenie
Bohater zakłada widmową maską, która wprawia w przerażenie pobliskich wrogów, zmuszając ich do kilkusekundowej ucieczki.
![]() | Wymagany poziom: 8. Zasoby: Darmowy.
|
Runy do umiejętności Przerażenie:
![]() | Fobia - wydłuża czas przerażenia wrogów. Wymagany poziom: 14.
|
![]() | Prześladowca - na kilka sekund zwiększa szybkość poruszania się szamana. Wymagany poziom: 21.
|
![]() | Oblicze śmierci - zwiększa zasięg działania Przerażenia. Wymagany poziom: 34.
|
![]() | Przerażający wygląd - szaman otrzymuje na kilka sekund premię do pancerza. Wymagany poziom: 44.
|
![]() | Bezlitosna trwoga - za każdego przerażonego przeciwnika odzyskujesz część punktów many. Wymagany poziom: 56.
|
Duchowa wędrówka
Pozostawiasz fizyczne ciało bohatera i na krótką chwilę wchodzi do krainy duchów. W tym czasie ruchy szaman są nieskrępowana. Efekt dobiega końca, jeśli ciało postaci otrzyma duże obrażenia.
![]() | Wymagany poziom: 16. Zasoby: Darmowy.
|
Runy do umiejętności Duchowa wędrówka:
![]() | Wyprawa - przedłuża czas działa duchowej wędrówki. Wymagany poziom: 23.
|
![]() | Szacowny gość - w momencie użycia duchowej wędrówki odzyskujesz część punktów many. Wymagany poziom: 29.
|
![]() | Ognisty wstrząs - kiedy duchowa wędrówka dobiega końca, fizyczna forma szamana eksploduje zadając zmniejszone obrażenia od ognia wszystkim pobliskim wrogom. Wymagany poziom: 38.
|
![]() | Rozdarcie - wrogowie, przez których ciała przejdziesz będąc w formie ducha otrzymują obrażenia fizyczne. Wymagany poziom: 47.
|
![]() | Uzdrawiająca podróż - w momencie użycia duchowej wędrówki odzyskujesz część maksymalnej wartości punktów życia. Wymagany poziom: 53.
|
Klątwa
Na kilkanaście sekund przywołuje szamana fetyszów, który zamienia przeciwników w kurczaki. Wrogowie pozostający w tej formie nie mogą atakować i staja się bardziej podatni na ataki.
![]() | Wymagany poziom: 22. Zasoby: Wymaga punktów many.
|
Runy do umiejętności Klątwa:
![]() | Gusła - szaman raz na jakiś czas leczy swoich sprzymierzeńców. Wymagany poziom: 26.
|
![]() | Fatum - wrogowie pod wpływem klątwy stają się jeszcze bardziej podatni na obrażenia. Wymagany poziom: 31.
|
![]() | Wściekły kurczak - szaman fetyszów zmienia się na kilka sekund we wściekłego kurczaka, który eksploduje zadając zwiększone obrażenia fizyczne wszystkim stojącym dookoła wrogom. Wymagany poziom: 36.
|
![]() | Ropuszysko - Przywołujesz ropuchę która połyka przeciwników i zadaje obrażenia fizyczne. Wymagany poziom: 43.
|
![]() | Niestabilna forma - wrogowie pod wpływem klątwy w momencie zabicia eksplodują zadając pobliskim przeciwnikom zwiększone obrażenia od trucizny. Wymagany poziom: 58.
|
Żniwa dusz
Posilasz się energią życiową kilku pobliskich przeciwników i otrzymujesz premię do inteligencji za każdego trafionego wroga. Efekt utrzymuje się przez kilkadziesiąt sekund.
![]() | Wymagany poziom: 9. Zasoby: Darmowy
|
Runy do umiejętności Żniwa dusz:
![]() | Pochłonięcie duszy - otrzymujesz trochę punktów many za każdego trafionego wroga. Wymagany poziom: 15.
|
![]() | Wyssanie - otrzymujesz trochę punktów zdrowia za każdego trafionego przeciwnika. Wymagany poziom: 21.
|
![]() | Uwiąd - na kilka sekund zmniejsza szybkość poruszania się wrogów. Wymagany poziom: 32.
|
![]() | Pogrom dusz - wydłuża czas trwania umiejętności. Wymagany poziom: 39.
|
![]() | Mściwy Duch - przeciwnicy dotknięci działaniem umiejętności otrzymują dodatkowo zmniejszone obrażenia fizyczne. Wymagany poziom: 49.
|
Ofiara
Twoje psy zombie zostają wygnane i wybuchają. Eksplozja zadaje zwiększone obrażenia od broni wszystkim pobliskim wrogom.
![]() | Wymagany poziom: 13.
|
Runy do umiejętności Ofiara:
![]() | Czarna posoka - z ciał zabitych psów zombie wycieka czarna maź, która na kilka sekund spowalnia ruch przeciwników. Wymagany poziom: 18.
|
![]() | Krewniak - każdy pies zombie, którego poświęcasz ma szansę odrodzić się na nowo. Wymagany poziom: 24.
|
![]() | Duma - odzyskujesz część many za każdego poświęconego psa zombie. Wymagany poziom: 36.
|
![]() | Ofiarność - za każdego poświęconego psa zombie odzyskujesz część punktów życia. Wymagany poziom: 41.
|
![]() | Szczucie sfory - każdy poświęcony pies zombie zwiększa na jakiś czas zadawane przez bohatera obrażenia. Wymagany poziom: 51.
|
Zbiorowy zamęt
Wywołuje u przeciwników paranoje, dzięki czemu część z nich na pewien czas zaczyna walczyć po stronie szamana.
![]() | Wymagany poziom: 22. Zasoby: Wymaga punktów many.
|
Runy do umiejętności Zbiorowy zamęt:
![]() | Kraina niepokoju - skraca czas odnowienia Zamętu. Wymagany poziom: 26.
|
![]() | Degeneracja - istnieje duża szansa na to, że wrogowie zabici pod wpływem paranoi zmienią się w psy zombie. Wymagany poziom: 34.
|
![]() | Zbiorowa histeria - część przeciwników, którzy nie zostali dotknięci paranoją zostaje ogłuszonych na kilka sekund. Wymagany poziom: 43.
|
![]() | Paranoja - wszyscy wrogowie będący w strefie działania umiejętności stają się bardziej podatni na obrażenia. Wymagany poziom: 46.
|
![]() | Zbiorowe halucynacje - podczas działania umiejętności pojawia się gigantyczny duch, który szaleje pośród wrogów zadając każdemu, przez którego przeleci zwiększone obrażenia fizyczne. Wymagany poziom: 54.
|
Szarżujący zombie
Przywołuje zombie-samobójcę, który zadaje zwiększone obrażenia od trucizn stojącym mu na drodze przeciwnikom.
![]() | Wymagany poziom: 14. Zasoby: Wymaga punktów many.
|
Runy do umiejętności Szarżujący zombie:
![]() | Spiętrzenie - przywołujesz kolumnę zombie która spada na wrogów. Wymagany poziom: 21.
|
![]() | Wskrzeszeniec - jeśli zombie zabije jakiegoś przeciwnika, pojawi się na nowo, ponownie zadając zwiększone obrażenia od trucizny. Efekt ten może powtórzyć się tylko parę razy. Wymagany poziom: 27.
|
![]() | Ospały chłód - przywołuje kilka białych niedźwiedzi, które rozbiegają się w każdym kierunku i zadając obrażenia od zimna. Wymagany poziom: 33.
|
![]() | Wybuchowa bestia - przywołuje wybuchowego psa zombie, który kieruje się do celu, a po zetknięciu z nim wybucha zadając zwiększone obrażenia od ognia wszystkim pobliskim wrogom. Wymagany poziom: 42.
|
![]() | Niedźwiedzie zombie - przywołuje szarżujące niedźwiedzie zombie, które biegną przed siebie zadając zwiększone obrażenia od trucizny znajdującym się w okolicy wrogom. Wymagany poziom: 54.
|
Duchowa nawałnica
Bombarduje cel widmowymi pociskami, które zadają zwiększone obrażenia od zimna.
![]() | Wymagany poziom: 17. Zasoby: Wymaga punktów many.
|
Runy do umiejętności Duchowa nawałnica:
![]() | Pomocny duch - za każdym razem, gdy nawałnica trafia wroga, odzyskujesz część punktów many. Wymagany poziom: 23.
|
![]() | Studnia dusz - dodatkowo przywołujesz kilka duchów, które zadają zmniejszone obrażenia fizyczne. Wymagany poziom: 32.
|
![]() | Widziadło - na kilka sekund przywołujesz zjawę, która zadaje obrażenia fizyczne wszystkim pobliskim wrogom. Wymagany poziom: 37.
|
![]() | Upust krwi - Każda wiązka ma szansę na zauroczenie Wymagany poziom: 44.
|
![]() | Manitu - przywołujesz widmo, które przez jakiś czas będzie za tobą podążać atakując pobliskich wrogów i zadając im zmniejszone obrażenia fizyczne.. Wymagany poziom: 59.
|
Kwasowa chmura
Sprowadza deszcz kwasu, który najpierw zadaje obrażenia od trucizn, a następnie przez kilka sekund rani przeciwników stojących w danym miejscu, zadając im zmniejszone obrażenia od trucizny.
![]() | Wymagany poziom: 22. Zasoby: Wymaga punktów many.
|
Runy do umiejętności Kwasowa chmura:
![]() | Kwaśny deszcz - zwiększa początkowy promień działania chmury. Wymagany poziom: 26.
|
![]() | Kwasowy śluz - kwasowy deszcz tworzy trujący szlam, który utrzymuje się na ziemi przez kilka sekund, zadając stojącym na nim przeciwnikom zmniejszone obrażenia od trucizny. Wymagany poziom: 30.
|
![]() | Żrący kwas - wydłuża czas trwania żrących kałuż. Wymagany poziom: 39.
|
![]() | Pocałunek śmierci - wypluwa chmurę kwasu, która zadaje na początku zwiększone obrażenia od trucizny, a następnie rani przeciwników stojących w zasięgu jej działania. Wymagany poziom: 46.
|
![]() | Trupia bomba - wywołujesz eksplozję zwłok, która zadaje zwiększone obrażenia od trucizny wszystkim stojącym w pobliżu wrogom. Wymagany poziom: 55.
|
Ściana zombie
Na kilka sekund przywołujesz ścianę zombie, które ranią pobliskich wrogów zadając im zmniejszone obrażenia fizyczne.
![]() | Wymagany poziom: 28. Zasoby: Darmowy
|
Runy do umiejętności Ściana zombie:
![]() | Barykada - zwiększa szerokość ściany. Wymagany poziom: 32.
|
![]() | Bezlitosny uścisk - zombie na kilka sekund zmniejszają prędkość poruszania się trafionych wrogów. Wymagany poziom: 35.
|
![]() | Pełzacze - z ziemi wyłania się kilka płonących zombie, które atakują przeciwników i zadają im obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 41.
|
![]() | Trupia banda - Przywołani przeciwnicy prowokują wrogów. Wymagany poziom: 49.
|
![]() | Wywrotowcy - Odrzuca wrogów za ścianę. Wymagany poziom: 60.
|
Monstrum
Przywołuje gigantycznego zombie, który będzie dla ciebie walczył zadając zmniejszone obrażenia fizyczne.
![]() | Wymagany poziom: 19. Zasoby: Wymaga punktów many.
|
Runy do umiejętności Monstrum:
![]() | Dryblas - gigantyczny zombie może używać zdolności Rozpłatanie, co umożliwia mu zadawanie ciosów kilku przeciwnikom. Dodatkowo zwiększone zostają zadawane przez monstrum obrażenia. Wymagany poziom: 22.
|
![]() | Niezmordowany gigant - kiedy monstrum napotka elitarnego wroga lub zostanie otoczone przez wielu przeciwników, na kilkanaście sekund wpada w szał. Otrzymuje wtedy premię do szybkości ruchu, szybkości ataku oraz do zadawanych obrażeń. Efekt ten może uaktywnić się tylko raz na jakiś czas. Do elitarnych wrogów zaliczają się: Czempioni Rzadkie potwory Bossowie Inni gracze Wymagany poziom: 29.
|
![]() | Gniewny obrońca - przywołuje zombie na krótszy okres czasu, ale monstrum zadaje dodatkowe obrażenia od ognia oraz odrzuca wrogów. Wymagany poziom: 39.
|
![]() | Śmierdziuch - zombie jest otoczony przez trującą chmurę, która zadaje okolicznym wrogom zmniejszone obrażenia od trucizny. Wymagany poziom: 48.
|
![]() | Mięśniak - zombie uzyskuje zdolność potężnego uderzania wrogów zadając im obrażenia fizyczne i ogłuszając na kilka sekund. Wymagany poziom: 56.
|
Wściekłe voodoo
Przywołuje fetysza wykonującego rytualny taniec, który na pewien czas zwiększa szybkość ataku oraz ruchu wszystkich pobliskich sojuszników.
![]() | Wymagany poziom: 25.
|
Runy do umiejętności Wściekłe voodoo:
![]() | Rytm dżungli - przedłuża czas trwania rytuału. Wymagany poziom: 31.
|
![]() | Taniec deszczu - w miejscu przeprowadzania rytuału, co sekundę przywracana jest część punktów many. Wymagany poziom: 37.
|
![]() | Taniec śmierci - zwiększa obrażenia zadawane przez wszystkich pobliskich sojuszników. Wymagany poziom: 44.
|
![]() | Duchowy trans - rytuał co sekundę przywraca sprzymierzeńcom część maksymalnego zdrowia. Wymagany poziom: 50.
|
![]() | Pieska śmierć - istnieje szansa na to, ze wrogowie zabici na obszarze rytuału, zostaną wskrzeszeni, jako psy zombie. Wymagany poziom: 58.
|
Armia fetyszów
Przywołujesz na pewien czas armię fetyszów, którzy walczą u twego boku zadając zmniejszone obrażenia fizyczne.
![]() | Wymagany poziom: 30.
|
Runy do umiejętności Armia fetyszów:
![]() | Zasadzka fetyszów - każdy fetysz zadaje w chwili przywołania zwiększone obrażenia fizyczne wszystkim pobliskim wrogom. Wymagany poziom: 34.
|
![]() | Wierna świta - skraca czas odnawiania Armii fetyszów. Wymagany poziom: 40.
|
![]() | Legion nożowników - zwiększa liczbę uzbrojonych w sztylety fetyszów. Wymagany poziom: 46.
|
![]() | Połykacze ognia - przywołujesz więcej zionących ogniem fetyszów, którzy zadają zmniejszone obrażenia od ognia. Wymagany poziom: 52.
|
![]() | Łowcy głów - przywołuje dodatkowych fetyszów-łowców, którzy strzelają we wrogów z dmuchawek zadając im zmniejszone obrażenia od trucizny. Wymagany poziom: 60.
|
- Diablo III 2.0 - poradnik do gry
- Diablo 3: Poradnik do gry
- Diablo 3: Szaman
- Diablo 3: Charakterystyka Szaman
- Diablo 3: Przykładowy build Szaman
- Diablo 3: Taktyka walki Szaman
- Diablo 3: Umiejętności aktywne Szaman
- Diablo 3: Umiejętności pasywne Szaman
- Diablo 3: Progresja umiejętności (01-20) Szaman
- Diablo 3: Progresja umiejętności (21-40) Szaman
- Diablo 3: Progresja umiejętności (41-60) Szaman
- Diablo 3: Szaman
- Diablo 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czy mógłby mi ktoś odpowiedzieć czemu nie mogę spotkać klucznika Odega w I akcie albo klucznika z II aktu.Gram na Xbox360 z dodatkiem RoS. Przeszedłem już całą grę,próbowałem wiele razy i ani razu ich nie spotkałem.
Witam.Powiedzcie mi czy w diablo 3 istnieje postać hc tzn. śmiertelna ??? bo w dwójce grałem na niej sporo i ciekawi mnie czy w trójce też jest taka opcja
Witam.Mam do was takie pytanie ktore pewnie jeszcze nieraz sie w tym temacie pojawi...MNW Czy pujdzie mi ta gra?Nieboję się detali minimum i najmniejszej możliwej rozdzielczości :3 mój sprzęt to ACER Aspire 5735Z .Procesor dwórdzeniowy Intel Pentinum 2.0 GHZ 2 GB ramu (niedługo rozszeże do 3 ) 250 GB HDD karta graficzna to Mobile Intel 4 series Express chipser family (pewnie żle pisze i cos glupiego dodałem ale tak pisze w menadrzeże urządze) Dodam że z tego laptopa wyciągnołem wszystk co się da kombinowaniem z systemem (Win 7 Ultimate) zminą ustawień,usprawnień systemu,zwiększaniem mocy,zmianą ustawień wizualnych na minimum itd i efekt jest taki Przed-Borderlands detale minimalne 800:600 ok 15 FPS
Po-Borderlands detale średnie 1020;768 ok 30 FPS
:D wystarczy ło przegrzebać internet i wszystko posortować i już są efekty!
a i jak to ważne to gra Medal of Honor 2010 chodzi mi całkiem płynnie (podobno obie te gry mają takiesame wymagania i jak jedna chodzi dobrze to droga też)
znam też pewien trik aby gra chodziła szybciej ze zmianą priorytetu gry na Wysoki i to działa ;)
Proszę o szybką odpowiedż ze względu iż mam zamiar kupić nówke tej gry od znajomego (zamówił przez przypadek 2 sztuki pudełkowe i ma na odsprzedaż za symboliczną sumke) albo ewentualnie Piratka ;P i niepisać że nieuda mi się tej gry zpiracic bo już raz ją zpiraciłem ale na innnym PC...jak coś to pisać na ,,[email protected]"
Ej pomoze mi ktos nwm co zrobic pokonalem krola szkieletow ale nie moge wejsc do tej ukrytej krypty pod tronem .... prosze o pomoc
Matt 2012-05-25 - 14:29
Jestem ciekaw czy redakcja GOLa pokusie sie kiedys o poradnik, jak ugryźć co trudniejsze achievementy w diablo 3, tudzież innym tytule.
Matt, sorry ale muszę zapytać: Czy ty jesteś idiotą ? BO tylko taki człowiek, może płacić za coś czego nie potrzebuje... Wchodzisz do gry DIII, odpalasz chat ogólny i zwyczajnie pytasz, jestem pewien że o każdym zadaniu czegoś się dowiesz.
@AverGOL
Przyznaj po prostu, że robiliście ten poradnik na odpierdol, byleby jakikolwiek był, nie zważając na treść. I po kłopocie.
:) widzę że mojemu bratu się nudzi i wciąsz robi te same questy.....co chwilę słyszę HENRIKU URATUJ MNIE czy jakoś tak.
@Eg4o --> Porada jest zazwyczaj poradą, nie nakazem, więc nie widzę problemu w zamieszczaniu porad dotyczących inwestowania w te, a nie inne atrybuty. Wszystko zależy od sposoby rozgrywki. Ja z uwagi na doświadczenia z Hardkorem wolę zadawać mniej obrażeń i mniej ginąć niż co chwila padać, ale cieszyć się rekordowym dps-em ;)
Jedyną rzeczą w tym całym "poradniku" wartą uwagi jest rozmieszczenie eventów. Nic więcej.
Reszta to po prostu lanie wody, przepisywanie tego co jest w grze. Nawet 12-latek poradziłby sobie z przejściem fabuły bez tego śmieciowego "poradnika". Dla kogo on był pisany? 8-latków? Ewidentnie widać, że "poradnik" był tworzony na poziomie trudności Normal, ewentualnie Nightmare, gdzie taktyki na bossów praktycznie nie są konieczne...
Jeszcze większy bezsens widać w "radzeniu" osobom grającym Demon Hunterem pakowanie punktów w Vitality. Na Inferno to nie ma jakiegokolwiek sensu. Demon Hunter jak ma paść to i tak padnie. Jeśli chodzi o DH to tylko Dexterity się liczy u DH. Nic więcej.
Całość oceniam na 2/10.
Jeśli ktoś nie wie na co wydać pieniądze, ma ich za dużo albo po prostu ma mniej niż 8 lat, to ten "poradnik" jest dla niego. Reszta tylko zmarnuje pieniądze.
Na poziomie Inferno jest naprawdę trudno. To tyle powiem.
A miał ktos z was "Piekło Twórców" ??:)
Ponadto Azmodan na polu walki wywołuje czarne, powiększające się okręgi będące mroczną potęgą piekła. Uciekaj z nich jak najszybciej. To jedna z najniebezpieczniejszych broni władcy grzechu zadająca Ci potężne obrażenia. Gdy tylko je zobaczysz, wycofuj się na przeciwległą stronę pola bitwy.
Sens tej taktyki jest zerowy na Piekle oraz Inferno... Przeciwległa strona pola bitwy i co? Potem by się wydostać musisz wejść w okręgi = bardzo mocno obrywasz. Lepiej jest biegać po okręgu... -_-
Hmmm, jak mógłby wyglądać przykladowy poradnik do diablo? Iść do przodu i napier***ać?
Bedni87 -> jeśli nie starasz się wbić jak największej wartości Magic Find (do czego użyłbyś topazu), to ametyst w hełmie będzie jak najbardziej wskazany. Pozostałe gniazda w opisywanym buildzie obsadzone zostały topazami, co dało duży boost do inta. Jeśli masz gniazdo w broni, można rozważyć szmaragd. Pozostałe kamienie w uzbrojeniu nie dają zbyt ciekawych efektów, a zielony przynajmniej ładnie podbije Twoje trafienia krytyczne.
Generalnie dobór itemów w dużej mierze zależy od zasobności sakwy i tego, co ciekawego "w Twoim zasięgu" uda Ci się wynaleźć na AH. Przy okazji poziomu inferno trzeba zacząć zwracać uwagę na wszelkiej maści odporności - zarówno od obrażeń fizycznych, żywiołów, jak i mocy. Przy okazji idealnie byłoby podnosić zarówno dps jak i armor. Jeśli używasz Pancerza energii z runą Pancerza energetycznego - możesz sobie pozwolić na nieco "niższe" hp.
@Psycho Mantis - pytanie do tego buildu czarownicy z widmowymi ostrzmi - [inferno]
pomijajac hełm w który zakładam ze wstawiles ametyst do % hp,
to co w pozostałe ~8 socketów, same int ? czy troche też do vit?
idąc dalej przy doborze ekwipunku (poza bronią) jak podejmowac decyzje czy lepiej dac troche wiecej int ale kosztem hp.
@Ferrou - co do Crusader Kings zwracam honor - nie zarejestrowałem natomiast co do tego, że Diablo 1 był "prosty" - był a oczywiście ! I gdyby ktoś zrobił do niego poradnik przejścia zadań to też była by kpina :] A gry naprawdę były kiedyś trudniejsze - ja z RPGów pamiętam, że bodajże Sacred 1 jako pierwszy wskazywał na mapie "jak dla debila" gdzie ma pójść dalej, że wykonać kolejny krok zadania - porównaj sobie Morrowinda i Obliviona w tym temacie (nie mówiąc już o jakichś Isharach, Eye of Beholderach itd. lub grach przygodowych Sierry gdzie 1 błąd na początku przekreślał możliwość ukończenia -tu były potrzebne poradniki). Porównaj sobie Cywilizacje 1-4 z 5 - ostania odsłona to prze poprzedniczkach to takie "Railroads!". Gry są coraz prostsze z powodów ekonomicznych i dobrze bo o ile mają tryby trudności itd . nie ma problemów. Inna kwestia, że pamiętam jak wyszło Full Throttle dawno dawno temu to ludzie, którzy ją kupili szli z reklamacją do sklepu bo przejście gry zajmowało im ok 10 h - teraz to jest w wielu przypadkach dobry wynik ....
@GimbusomNIE - poradnik do Crusader Kings już od dawna jest opublikowany
@WlodarW - moim zdaniem gry są takie same jak kiedyś, tylko gracze starsi wiekiem są bogatsi o doświadczenie. Stąd być może wśród nich przeświadczenie, że obecne produkcje są dla półgłówków... Czy np. Diablo (jedynka) nie był aby tak samo "prosty" jak obecnie najnowsza odsłona tej serii? Ach... no pewnie, że nie - przecież nie był spolonizowany ;)
@Up - hehe dobre. Co racja to racja, takie poradniki jak ten to miały rację bytu w czasach kiedy gry wymagały od graczy więcej niż umiejętności czytania i rozpoznawania kierunku strzałki. Naprawdę brakuje mi tych czasów, bo albo społeczeństwo jest coraz to głupsze, albo gry robione są dla trochę mniej rozgarniętych graczy niż kiedyś. Myślę, że to drugie, raczej, bo z takich ludzi jest łatwiej kasę doić mniejszym nakładem pracy.
Poradnik przejścia zadań w Diablo 3 ..... ja rozumiem, że musicie coś na tej stronie zamieszczać bo za to wam płacą, ale tym sposobem to ja czekam na poradnik i opis przejścia "Sapera" .... i to jeszcze ktoś chce kasę za jakieś ogólnodostępne w sieci info - może tak Crusader Kings opracujecie bo pordnik do Diablo 3 to można skrócić następująco "Kliknij na NPC z wykrzyknikiem, idź za strzałką zabijając wszystko jak popadnie a jeżeli gdzieś w grze się zaciąłeś proponujemy poczekać aż nauczysz się czytać lub poproś rodziców" ...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




































































































































