Diablo 3: Umiejętności aktywne Szaman

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Umiejętności aktywne

Zatruta strzałka

Wystrzeliwuje zatrutą strzałkę, która zadaje obrażenia od trucizny przy trafieniu oraz przez kilka sekund po nim.

Wymagany poziom: 1 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 1.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Zatruta strzałka:

Drzazgi - wystrzeliwuje trzy zatrute strzałki, z których każda zadaje zmniejszone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Drzazgi - wystrzeliwuje trzy zatrute strzałki, z których każda zadaje zmniejszone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 6.

 

Paraliżująca strzałka - toksyny znajdujące się na grocie strzałki redukują szybkość poruszania się trafionego wroga - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Paraliżująca strzałka - toksyny znajdujące się na grocie strzałki redukują szybkość poruszania się trafionego wroga.

Wymagany poziom: 13.

 

Ciernista strzałka - za każdym razem, gdy strzałka trafi we wroga, bohater regeneruje część many - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ciernista strzałka - za każdym razem, gdy strzałka trafi we wroga, bohater regeneruje część many.

Wymagany poziom: 25.

 

Ognista strzałka - podpala strzałkę, dzięki czemu zadaje ona obrażenia od ognia przez kilka sekund po trafieniu we wroga - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ognista strzałka - podpala strzałkę, dzięki czemu zadaje ona obrażenia od ognia przez kilka sekund po trafieniu we wroga.

Wymagany poziom: 43.

 

Wężem w twarz - zatruta strzałka zmienia się w węża, który przy trafieniu ma szansę na krótkotrwałe ogłuszenie celu - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wężem w twarz - zatruta strzałka zmienia się w węża, który przy trafieniu ma szansę na krótkotrwałe ogłuszenie celu.

Wymagany poziom: 52.

 

Trupie pająki

Wyrzuca dzban z pająkami, które podczas swoje krótkiego życia zadają przeciwnikom zmniejszone obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 3 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 3.

Zasoby: Darmowy.

Runy do umiejętności Trupie pająki:

Skaczące pająki - przywołujesz skaczące pająki, które zadają większe obrażenia i mogą doskakiwać do oddalonych przeciwników - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Skaczące pająki - przywołujesz skaczące pająki, które zadają większe obrażenia i mogą doskakiwać do oddalonych przeciwników.

Wymagany poziom: 9.

 

Pajęcza królowa - na kilkanaście sekund przywołujesz pajęczą królową, która powija mniejsze pająki zadające zmniejszone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pajęcza królowa - na kilkanaście sekund przywołujesz pajęczą królową, która powija mniejsze pająki zadające zmniejszone obrażenia od trucizny. Można przywołać tylko jedną królową na raz.

Wymagany poziom: 18.

 

Owdawiacze - przywołuje wdowie pająki, które z każdym uderzeniem regenerują manę szamana - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Owdawiacze - przywołuje wdowie pająki, które z każdym uderzeniem regenerują manę szamana.

Wymagany poziom: 33.

 

Petryfikujące pająki - przywołuje paraliżujące pająki, których ataki spowalniają ruchy przeciwnika - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Petryfikujące pająki - przywołuje paraliżujące pająki, których ataki spowalniają ruchy przeciwnika.

Wymagany poziom: 45.

 

Ogniste pająki - przywołuje ogniste pająki, które zadają nieco większe obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ogniste pająki - przywołuje ogniste pająki, które zadają nieco większe obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 55.

 

Plaga ropuch

Wypuszcza grupę ropuch, które wszystkim napotkanym wrogom zadają zwiększone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 11 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 11.

Zasoby: Darmowy.

 

Runy do umiejętności Plaga ropuch:

Wybuchowe ropuchy - ropuchy mutują i przy zetknięciu z celem wybuchają zadając zwiększone obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wybuchowe ropuchy - ropuchy mutują i przy zetknięciu z celem wybuchają zadając zwiększone obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 17.

 

Przebijające ropuchy - ropuchy przebijają się przez wrogów zadając im zmniejszone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Przebijające ropuchy - ropuchy przebijają się przez wrogów zadając im zmniejszone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 24.

 

Deszcz ropuch - na kilka sekund przywołuje deszcz ropuch, które zadają zwiększone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Deszcz ropuch - na kilka sekund przywołuje deszcz ropuch, które zadają zwiększone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 35.

 

Trujące ropuchy - tworzysz żółte zmutowane żaby, które zadają zwiększone obrażenia od trucizny oraz mają szansę na wprowadzenie wrogów w kilkusekundowy stan zamętu - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Trujące ropuchy - tworzysz żółte zmutowane żaby, które zadają zwiększone obrażenia od trucizny oraz mają szansę na wprowadzenie wrogów w kilkusekundowy stan zamętu.

Wymagany poziom: 51.

 

Więź z ropuchami - przyzwane ropuchy przy trafieniu we wroga przywracają część punktów many - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Więź z ropuchami - przyzwane ropuchy przy trafieniu we wroga przywracają część punktów many.

Wymagany poziom: 54.

 

Ognista bomba

Rzuca wybuchającą czaszkę, której eksplozja zadaje zmniejszone obrażenia od ognia wszystkim pobliskim przeciwnikom.

Wymagany poziom: 21 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 21.

Zasoby: Darmowy.

 

Runy do umiejętności Ognista bomba:

Błysk ognia - zamiast eksplodować czaszka kilkukrotnie przeskakuje między przeciwnikami, z każdym skokiem zadając mniejsze obrażenia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Błysk ognia - zamiast eksplodować czaszka kilkukrotnie przeskakuje między przeciwnikami, z każdym skokiem zadając mniejsze obrażenia.

Wymagany poziom: 28.

 

Rzut kośćmi - sprawia, że czaszka odbija się kilka razy od ziemi - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Rzut kośćmi - sprawia, że czaszka odbija się kilka razy od ziemi.

Wymagany poziom: 31.

 

Ognista jama - eksplozja tworzy pożar, który przez kilka sekund zadaje stojącym w nim przeciwnikom zmniejszone obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ognista jama - eksplozja tworzy pożar, który przez kilka sekund zadaje stojącym w nim przeciwnikom zmniejszone obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 38.

 

Słup ognia - tworzy kolumnę płomieni, która pluje ogniem w najbliższego przeciwnika zadając mu przez kilka sekund zwiększone obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Słup ognia - tworzy kolumnę płomieni, która pluje ogniem w najbliższego przeciwnika zadając mu przez kilka sekund zwiększone obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 47.

 

Upiorna bomba - oprócz podstawowego wybuchu czaszka tworzy dodatkową eksplozję, która jest większa i zadaje dodatkowe obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Upiorna bomba - oprócz podstawowego wybuchu czaszka tworzy dodatkową eksplozję, która jest większa i zadaje dodatkowe obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 60.

 

Objęcia umarłych

Upiorne ręce wyłaniają się z ziemi na kilka sekund zadając zmniejszone obrażenia fizyczne i spowalniają ruch przeciwników.

Wymagany poziom: 2 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 2.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Objęcia umarłych:

Żelazny chwyt - wzmacnia efekt spowolnienia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Żelazny chwyt - wzmacnia efekt spowolnienia.

Wymagany poziom: 7.

 

Kłębowisko węgorzy - zwiększa obrażenia zadawane prze Objęcia umarłych - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Kłębowisko węgorzy - zwiększa obrażenia zadawane prze Objęcia umarłych.

Wymagany poziom: 15.

 

Śmierć znaczy życie - wrogowie, którzy zginą w obszarze działania umiejętności mają szansę na wyrzucenie dodatkowej kuli życia lub przyzwanie psa zombie - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Śmierć znaczy życie - wrogowie, którzy zginą w obszarze działania umiejętności mają szansę na wyrzucenie dodatkowej kuli życia lub przyzwanie psa zombie.

Wymagany poziom: 25.

 

Desperacki uścisk - skraca czas odnowienia umiejętności - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Desperacki uścisk - skraca czas odnowienia umiejętności.

Wymagany poziom: 28.

 

Deszcz zwłok - przez kilka sekund z nieba będą spadać zwłoki zadając zmniejszone obrażenia fizyczne - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Deszcz zwłok - przez kilka sekund z nieba będą spadać zwłoki zadając zmniejszone obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 53.

 

Ogniste nietoperze

Przywołuje stado ognistych nietoperzy palących wrogów przed bohaterem, zadając im zwiększone obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 5 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 5.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Ogniste nietoperze:

Upiorne nietoperze - przywołuje mniejszą liczbę nietoperzy, ale zamiast tego są one większe, zadają większe obrażenia i lecą na większą odległość - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Upiorne nietoperze - przywołuje mniejszą liczbę nietoperzy, ale zamiast tego są one większe, zadają większe obrażenia i lecą na większą odległość.

Wymagany poziom: 11.

 

Wampiryczne nietoperze - utrzymanie działania tej umiejętności jest darmowe - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wampiryczne nietoperze - utrzymanie działania tej umiejętności jest darmowe.

Wymagany poziom: 19.

 

Zarażone nietoperze - zakażone nietoperze powodują infekcję u przeciwników; początkowo otrzymywane obrażenia od trucizn są niewielkie, ale z czasem wzrastają do wysokiego poziomu - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Zarażone nietoperze - zakażone nietoperze powodują infekcję u przeciwników; początkowo otrzymywane obrażenia od trucizn są niewielkie, ale z czasem wzrastają do wysokiego poziomu.

Wymagany poziom: 29.

 

Żarłoczne nietoperze - przywołuje szybkie nietoperze, które wyszukują najbliższe cele i zadają im zwiększone obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Żarłoczne nietoperze - przywołuje szybkie nietoperze, które wyszukują najbliższe cele i zadają im zwiększone obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 45.

 

Chmara nietoperzy - przywołuje kłębowisko nietoperzy, które zadają okolicznym wrogom zwiększone obrażenia od ognia; dodatkowo obrażenia wzrastają co sekundę do określonego poziomu - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Chmara nietoperzy - przywołuje kłębowisko nietoperzy, które zadają okolicznym wrogom zwiększone obrażenia od ognia; dodatkowo obrażenia wzrastają co sekundę do określonego poziomu.

Wymagany poziom: 56.

 

Opętanie

Przywołuje ducha, który przez dłuższy czas krąży za przeciwnikiem zadając mu zwiększone obrażenia od zimna. Jeżeli cel zginie, duch zaatakuje kolejnego wroga.

Wymagany poziom: 12 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 12.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Opętanie:

Pożerający duch - przywołany duch, co sekundę przywraca szamanowi punkty życia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pożerający duch - przywołany duch, co sekundę przywraca szamanowi punkty życia.

Wymagany poziom: 18.

 

Zawzięte duchy - zwiększa ilość przywołanych duchów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Zawzięte duchy - zwiększa ilość przywołanych duchów.

Wymagany poziom: 23.

 

Przyczajony duch - jeśli nie pozostały już żadne inne cele duch będzie ci towarzyszył jeszcze przez kilka sekund poszukując nowych przeciwników - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Przyczajony duch - jeśli nie pozostały już żadne inne cele duch będzie ci towarzyszył jeszcze przez kilka sekund poszukując nowych przeciwników.

Wymagany poziom: 35.

 

Duchowy chwyt - zmniejsza szybkość poruszania się opętanych celów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Duchowy chwyt - zmniejsza szybkość poruszania się opętanych celów.

Wymagany poziom: 48.

 

Wysysający duch - przywołany duch przywraca szamanowi kilka punktów many na sekundę - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wysysający duch - przywołany duch przywraca szamanowi kilka punktów many na sekundę.

Wymagany poziom: 57.

 

Rój szarańczy

Uwalnia plagę szarańczy która rzuca się na wroga zadając mu przez kilka sekund zwiększone obrażenia od trucizny. Szarańcza przeskakuje na kolejne cele w pobliżu.

Wymagany poziom: 21 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 21.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Rój szarańczy:

Plaga - istnieje szansa na to, że szarańcza przeskoczy na dwa cele zamiast jednego - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Plaga - istnieje szansa na to, że szarańcza przeskoczy na dwa cele zamiast jednego.

Wymagany poziom: 27.

 

Nienasycony rój - odzyskujesz część punktów many za każdego zaatakowanego przez szarańczę wroga - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Nienasycony rój - odzyskujesz część punktów many za każdego zaatakowanego przez szarańczę wroga.

Wymagany poziom: 33.

 

Chmara insektów - wydłuża czas trwania roju - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Chmara insektów - wydłuża czas trwania roju.

Wymagany poziom: 37.

 

Jadowity rój - wrogowie zabici przez rój pozostawiają po sobie chmurę szarańczy, która utrzymuje się przez kilka sekund i zadaje stojącym w niej wrogom zmniejszone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Jadowity rój - wrogowie zabici przez rój pozostawiają po sobie chmurę szarańczy, która utrzymuje się przez kilka sekund i zadaje stojącym w niej wrogom zmniejszone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 42.

 

Ognista szarańcza - otacza wroga płonącą szarańczą, która zadaje zwiększone obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ognista szarańcza - otacza wroga płonącą szarańczą, która zadaje zwiększone obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 59.

 

Psy zombie

Przywołuje psy zombie, które podążają za szamanem i zadają przeciwnikom zmniejszone obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 4 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 4.

Zasoby: Darmowy.

 

Runy do umiejętności Psy zombie:

Wściekłe psy - psy zombie gryząc zarażają wrogów chorobą, która przez kilka sekund zadaje obniżone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wściekłe psy - psy zombie gryząc zarażają wrogów chorobą, która przez kilka sekund zadaje obniżone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 12.

 

Ostateczny podarunek - istnieje szansa na to, że po śmierci psa zombie pojawi się kula życia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ostateczny podarunek - istnieje szansa na to, że po śmierci psa zombie pojawi się kula życia.

Wymagany poziom: 19.

 

Więzy życia - psy zombie absorbują część otrzymywanych przez szamana obrażeń - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Więzy życia - psy zombie absorbują część otrzymywanych przez szamana obrażeń.

Wymagany poziom: 28.

 

Płonące ogary - ogniste psy zombie palą pobliskich wrogów zadając im zmniejszone obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Płonące ogary - ogniste psy zombie palą pobliskich wrogów zadając im zmniejszone obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 40.

 

Wampirze bestie - część zadawanych przez psy zombie obrażeń wraca do nich i do szamana w formie punktów życia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wampirze bestie - część zadawanych przez psy zombie obrażeń wraca do nich i do szamana w formie punktów życia.

Wymagany poziom: 54.

 

Przerażenie

Bohater zakłada widmową maską, która wprawia w przerażenie pobliskich wrogów, zmuszając ich do kilkusekundowej ucieczki.

Wymagany poziom: 8 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 8.

Zasoby: Darmowy.

 

Runy do umiejętności Przerażenie:

Fobia - wydłuża czas przerażenia wrogów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Fobia - wydłuża czas przerażenia wrogów.

Wymagany poziom: 14.

 

Prześladowca - na kilka sekund zwiększa szybkość poruszania się szamana - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Prześladowca - na kilka sekund zwiększa szybkość poruszania się szamana.

Wymagany poziom: 21.

 

Oblicze śmierci - zwiększa zasięg działania Przerażenia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Oblicze śmierci - zwiększa zasięg działania Przerażenia.

Wymagany poziom: 34.

 

Przerażający wygląd - szaman otrzymuje na kilka sekund premię do pancerza - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Przerażający wygląd - szaman otrzymuje na kilka sekund premię do pancerza.

Wymagany poziom: 44.

 

Bezlitosna trwoga - za każdego przerażonego przeciwnika odzyskujesz część punktów many - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Bezlitosna trwoga - za każdego przerażonego przeciwnika odzyskujesz część punktów many.

Wymagany poziom: 56.

 

Duchowa wędrówka

Pozostawiasz fizyczne ciało bohatera i na krótką chwilę wchodzi do krainy duchów. W tym czasie ruchy szaman są nieskrępowana. Efekt dobiega końca, jeśli ciało postaci otrzyma duże obrażenia.

Wymagany poziom: 16 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 16.

Zasoby: Darmowy.

 

Runy do umiejętności Duchowa wędrówka:

Wyprawa - przedłuża czas działa duchowej wędrówki - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wyprawa - przedłuża czas działa duchowej wędrówki.

Wymagany poziom: 23.

 

Szacowny gość - w momencie użycia duchowej wędrówki odzyskujesz część punktów many - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Szacowny gość - w momencie użycia duchowej wędrówki odzyskujesz część punktów many.

Wymagany poziom: 29.

 

Ognisty wstrząs - kiedy duchowa wędrówka dobiega końca, fizyczna forma szamana eksploduje zadając zmniejszone obrażenia od ognia wszystkim pobliskim wrogom - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ognisty wstrząs - kiedy duchowa wędrówka dobiega końca, fizyczna forma szamana eksploduje zadając zmniejszone obrażenia od ognia wszystkim pobliskim wrogom.

Wymagany poziom: 38.

 

Rozdarcie - wrogowie, przez których ciała przejdziesz będąc w formie ducha otrzymują obrażenia fizyczne - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Rozdarcie - wrogowie, przez których ciała przejdziesz będąc w formie ducha otrzymują obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 47.

 

Uzdrawiająca podróż - w momencie użycia duchowej wędrówki odzyskujesz część maksymalnej wartości punktów życia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Uzdrawiająca podróż - w momencie użycia duchowej wędrówki odzyskujesz część maksymalnej wartości punktów życia.

Wymagany poziom: 53.

 

Klątwa

Na kilkanaście sekund przywołuje szamana fetyszów, który zamienia przeciwników w kurczaki. Wrogowie pozostający w tej formie nie mogą atakować i staja się bardziej podatni na ataki.

Wymagany poziom: 22 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 22.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Klątwa:

Gusła - szaman raz na jakiś czas leczy swoich sprzymierzeńców - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Gusła - szaman raz na jakiś czas leczy swoich sprzymierzeńców.

Wymagany poziom: 26.

 

Fatum - wrogowie pod wpływem klątwy stają się jeszcze bardziej podatni na obrażenia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Fatum - wrogowie pod wpływem klątwy stają się jeszcze bardziej podatni na obrażenia.

Wymagany poziom: 31.

 

Wściekły kurczak - szaman fetyszów zmienia się na kilka sekund we wściekłego kurczaka, który eksploduje zadając zwiększone obrażenia fizyczne wszystkim stojącym dookoła wrogom - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wściekły kurczak - szaman fetyszów zmienia się na kilka sekund we wściekłego kurczaka, który eksploduje zadając zwiększone obrażenia fizyczne wszystkim stojącym dookoła wrogom.

Wymagany poziom: 36.

 

Ropuszysko - Przywołujesz ropuchę która połyka przeciwników i zadaje obrażenia fizyczne - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ropuszysko - Przywołujesz ropuchę która połyka przeciwników i zadaje obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 43.

 

Niestabilna forma - wrogowie pod wpływem klątwy w momencie zabicia eksplodują zadając pobliskim przeciwnikom zwiększone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Niestabilna forma - wrogowie pod wpływem klątwy w momencie zabicia eksplodują zadając pobliskim przeciwnikom zwiększone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 58.

 

Żniwa dusz

Posilasz się energią życiową kilku pobliskich przeciwników i otrzymujesz premię do inteligencji za każdego trafionego wroga. Efekt utrzymuje się przez kilkadziesiąt sekund.

Wymagany poziom: 9 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 9.

Zasoby: Darmowy

 

Runy do umiejętności Żniwa dusz:

Pochłonięcie duszy - otrzymujesz trochę punktów many za każdego trafionego wroga - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pochłonięcie duszy - otrzymujesz trochę punktów many za każdego trafionego wroga.

Wymagany poziom: 15.

 

Wyssanie - otrzymujesz trochę punktów zdrowia za każdego trafionego przeciwnika - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wyssanie - otrzymujesz trochę punktów zdrowia za każdego trafionego przeciwnika.

Wymagany poziom: 21.

 

Uwiąd - na kilka sekund zmniejsza szybkość poruszania się wrogów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Uwiąd - na kilka sekund zmniejsza szybkość poruszania się wrogów.

Wymagany poziom: 32.

 

Pogrom dusz - wydłuża czas trwania umiejętności - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pogrom dusz - wydłuża czas trwania umiejętności.

Wymagany poziom: 39.

 

Mściwy Duch - przeciwnicy dotknięci działaniem umiejętności otrzymują dodatkowo zmniejszone obrażenia fizyczne - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Mściwy Duch - przeciwnicy dotknięci działaniem umiejętności otrzymują dodatkowo zmniejszone obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 49.

 

Ofiara

Twoje psy zombie zostają wygnane i wybuchają. Eksplozja zadaje zwiększone obrażenia od broni wszystkim pobliskim wrogom.

Wymagany poziom: 13 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 13.

 

Runy do umiejętności Ofiara:

Czarna posoka - z ciał zabitych psów zombie wycieka czarna maź, która na kilka sekund spowalnia ruch przeciwników - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Czarna posoka - z ciał zabitych psów zombie wycieka czarna maź, która na kilka sekund spowalnia ruch przeciwników.

Wymagany poziom: 18.

 

Krewniak - każdy pies zombie, którego poświęcasz ma szansę odrodzić się na nowo - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Krewniak - każdy pies zombie, którego poświęcasz ma szansę odrodzić się na nowo.

Wymagany poziom: 24.

 

Duma - odzyskujesz część many za każdego poświęconego psa zombie - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Duma - odzyskujesz część many za każdego poświęconego psa zombie.

Wymagany poziom: 36.

 

Ofiarność - za każdego poświęconego psa zombie odzyskujesz część punktów życia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ofiarność - za każdego poświęconego psa zombie odzyskujesz część punktów życia.

Wymagany poziom: 41.

 

Szczucie sfory - każdy poświęcony pies zombie zwiększa na jakiś czas zadawane przez bohatera obrażenia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Szczucie sfory - każdy poświęcony pies zombie zwiększa na jakiś czas zadawane przez bohatera obrażenia.

Wymagany poziom: 51.

 

Zbiorowy zamęt

Wywołuje u przeciwników paranoje, dzięki czemu część z nich na pewien czas zaczyna walczyć po stronie szamana.

Wymagany poziom: 22 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 22.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Zbiorowy zamęt:

Kraina niepokoju - skraca czas odnowienia Zamętu - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Kraina niepokoju - skraca czas odnowienia Zamętu.

Wymagany poziom: 26.

 

Degeneracja - istnieje duża szansa na to, że wrogowie zabici pod wpływem paranoi zmienią się w psy zombie - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Degeneracja - istnieje duża szansa na to, że wrogowie zabici pod wpływem paranoi zmienią się w psy zombie.

Wymagany poziom: 34.

 

Zbiorowa histeria - część przeciwników, którzy nie zostali dotknięci paranoją zostaje ogłuszonych na kilka sekund - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Zbiorowa histeria - część przeciwników, którzy nie zostali dotknięci paranoją zostaje ogłuszonych na kilka sekund.

Wymagany poziom: 43.

 

Paranoja - wszyscy wrogowie będący w strefie działania umiejętności stają się bardziej podatni na obrażenia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Paranoja - wszyscy wrogowie będący w strefie działania umiejętności stają się bardziej podatni na obrażenia.

Wymagany poziom: 46.

 

Zbiorowe halucynacje - podczas działania umiejętności pojawia się gigantyczny duch, który szaleje pośród wrogów zadając każdemu, przez którego przeleci zwiększone obrażenia fizyczne - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Zbiorowe halucynacje - podczas działania umiejętności pojawia się gigantyczny duch, który szaleje pośród wrogów zadając każdemu, przez którego przeleci zwiększone obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 54.

 

Szarżujący zombie

Przywołuje zombie-samobójcę, który zadaje zwiększone obrażenia od trucizn stojącym mu na drodze przeciwnikom.

Wymagany poziom: 14 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 14.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Szarżujący zombie:

Spiętrzenie - przywołujesz kolumnę zombie która spada na wrogów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Spiętrzenie - przywołujesz kolumnę zombie która spada na wrogów.

Wymagany poziom: 21.

 

Wskrzeszeniec - jeśli zombie zabije jakiegoś przeciwnika, pojawi się na nowo, ponownie zadając zwiększone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wskrzeszeniec - jeśli zombie zabije jakiegoś przeciwnika, pojawi się na nowo, ponownie zadając zwiększone obrażenia od trucizny. Efekt ten może powtórzyć się tylko parę razy.

Wymagany poziom: 27.

 

Ospały chłód - przywołuje kilka białych niedźwiedzi, które rozbiegają się w każdym kierunku i zadając obrażenia od zimna - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Ospały chłód - przywołuje kilka białych niedźwiedzi, które rozbiegają się w każdym kierunku i zadając obrażenia od zimna.

Wymagany poziom: 33.

 

Wybuchowa bestia - przywołuje wybuchowego psa zombie, który kieruje się do celu, a po zetknięciu z nim wybucha zadając zwiększone obrażenia od ognia wszystkim pobliskim wrogom - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wybuchowa bestia - przywołuje wybuchowego psa zombie, który kieruje się do celu, a po zetknięciu z nim wybucha zadając zwiększone obrażenia od ognia wszystkim pobliskim wrogom.

Wymagany poziom: 42.

 

Niedźwiedzie zombie - przywołuje szarżujące niedźwiedzie zombie, które biegną przed siebie zadając zwiększone obrażenia od trucizny znajdującym się w okolicy wrogom - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Niedźwiedzie zombie - przywołuje szarżujące niedźwiedzie zombie, które biegną przed siebie zadając zwiększone obrażenia od trucizny znajdującym się w okolicy wrogom.

Wymagany poziom: 54.

 

Duchowa nawałnica

Bombarduje cel widmowymi pociskami, które zadają zwiększone obrażenia od zimna.

Wymagany poziom: 17 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 17.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Duchowa nawałnica:

Pomocny duch - za każdym razem, gdy nawałnica trafia wroga, odzyskujesz część punktów many - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pomocny duch - za każdym razem, gdy nawałnica trafia wroga, odzyskujesz część punktów many.

Wymagany poziom: 23.

 

Studnia dusz - dodatkowo przywołujesz kilka duchów, które zadają zmniejszone obrażenia fizyczne - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Studnia dusz - dodatkowo przywołujesz kilka duchów, które zadają zmniejszone obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 32.

 

Widziadło - na kilka sekund przywołujesz zjawę, która zadaje obrażenia fizyczne wszystkim pobliskim wrogom - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Widziadło - na kilka sekund przywołujesz zjawę, która zadaje obrażenia fizyczne wszystkim pobliskim wrogom.

Wymagany poziom: 37.

 

Upust krwi - Każda wiązka ma szansę na zauroczenie - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Upust krwi - Każda wiązka ma szansę na zauroczenie

Wymagany poziom: 44.

 

Manitu - przywołujesz widmo, które przez jakiś czas będzie za tobą podążać atakując pobliskich wrogów i zadając im zmniejszone obrażenia fizyczne - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Manitu - przywołujesz widmo, które przez jakiś czas będzie za tobą podążać atakując pobliskich wrogów i zadając im zmniejszone obrażenia fizyczne..

Wymagany poziom: 59.

 

Kwasowa chmura

Sprowadza deszcz kwasu, który najpierw zadaje obrażenia od trucizn, a następnie przez kilka sekund rani przeciwników stojących w danym miejscu, zadając im zmniejszone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 22 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 22.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Kwasowa chmura:

Kwaśny deszcz - zwiększa początkowy promień działania chmury - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Kwaśny deszcz - zwiększa początkowy promień działania chmury.

Wymagany poziom: 26.

 

Kwasowy śluz - kwasowy deszcz tworzy trujący szlam, który utrzymuje się na ziemi przez kilka sekund, zadając stojącym na nim przeciwnikom zmniejszone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Kwasowy śluz - kwasowy deszcz tworzy trujący szlam, który utrzymuje się na ziemi przez kilka sekund, zadając stojącym na nim przeciwnikom zmniejszone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 30.

 

Żrący kwas - wydłuża czas trwania żrących kałuż - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Żrący kwas - wydłuża czas trwania żrących kałuż.

Wymagany poziom: 39.

 

Pocałunek śmierci - wypluwa chmurę kwasu, która zadaje na początku zwiększone obrażenia od trucizny, a następnie rani przeciwników stojących w zasięgu jej działania - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pocałunek śmierci - wypluwa chmurę kwasu, która zadaje na początku zwiększone obrażenia od trucizny, a następnie rani przeciwników stojących w zasięgu jej działania.

Wymagany poziom: 46.

 

Trupia bomba - wywołujesz eksplozję zwłok, która zadaje zwiększone obrażenia od trucizny wszystkim stojącym w pobliżu wrogom - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Trupia bomba - wywołujesz eksplozję zwłok, która zadaje zwiększone obrażenia od trucizny wszystkim stojącym w pobliżu wrogom.

Wymagany poziom: 55.

 

Ściana zombie

Na kilka sekund przywołujesz ścianę zombie, które ranią pobliskich wrogów zadając im zmniejszone obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 28 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 28.

Zasoby: Darmowy

 

Runy do umiejętności Ściana zombie:

Barykada - zwiększa szerokość ściany - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Barykada - zwiększa szerokość ściany.

Wymagany poziom: 32.

 

Bezlitosny uścisk - zombie na kilka sekund zmniejszają prędkość poruszania się trafionych wrogów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Bezlitosny uścisk - zombie na kilka sekund zmniejszają prędkość poruszania się trafionych wrogów.

Wymagany poziom: 35.

 

Pełzacze - z ziemi wyłania się kilka płonących zombie, które atakują przeciwników i zadają im obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pełzacze - z ziemi wyłania się kilka płonących zombie, które atakują przeciwników i zadają im obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 41.

 

Trupia banda - Przywołani przeciwnicy prowokują wrogów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Trupia banda - Przywołani przeciwnicy prowokują wrogów.

Wymagany poziom: 49.

 

Wywrotowcy - Odrzuca wrogów za ścianę - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wywrotowcy - Odrzuca wrogów za ścianę.

Wymagany poziom: 60.

 

Monstrum

Przywołuje gigantycznego zombie, który będzie dla ciebie walczył zadając zmniejszone obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 19 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 19.

Zasoby: Wymaga punktów many.

 

Runy do umiejętności Monstrum:

Dryblas - gigantyczny zombie może używać zdolności Rozpłatanie, co umożliwia mu zadawanie ciosów kilku przeciwnikom - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Dryblas - gigantyczny zombie może używać zdolności Rozpłatanie, co umożliwia mu zadawanie ciosów kilku przeciwnikom. Dodatkowo zwiększone zostają zadawane przez monstrum obrażenia.

Wymagany poziom: 22.

 

Niezmordowany gigant - kiedy monstrum napotka elitarnego wroga lub zostanie otoczone przez wielu przeciwników, na kilkanaście sekund wpada w szał - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Niezmordowany gigant - kiedy monstrum napotka elitarnego wroga lub zostanie otoczone przez wielu przeciwników, na kilkanaście sekund wpada w szał. Otrzymuje wtedy premię do szybkości ruchu, szybkości ataku oraz do zadawanych obrażeń. Efekt ten może uaktywnić się tylko raz na jakiś czas.

Do elitarnych wrogów zaliczają się:

Czempioni

Rzadkie potwory

Bossowie

Inni gracze

Wymagany poziom: 29.

 

Gniewny obrońca - przywołuje zombie na krótszy okres czasu, ale monstrum zadaje dodatkowe obrażenia od ognia oraz odrzuca wrogów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Gniewny obrońca - przywołuje zombie na krótszy okres czasu, ale monstrum zadaje dodatkowe obrażenia od ognia oraz odrzuca wrogów.

Wymagany poziom: 39.

 

Śmierdziuch - zombie jest otoczony przez trującą chmurę, która zadaje okolicznym wrogom zmniejszone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Śmierdziuch - zombie jest otoczony przez trującą chmurę, która zadaje okolicznym wrogom zmniejszone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 48.

 

Mięśniak - zombie uzyskuje zdolność potężnego uderzania wrogów zadając im obrażenia fizyczne i ogłuszając na kilka sekund - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Mięśniak - zombie uzyskuje zdolność potężnego uderzania wrogów zadając im obrażenia fizyczne i ogłuszając na kilka sekund.

Wymagany poziom: 56.

 

Wściekłe voodoo

Przywołuje fetysza wykonującego rytualny taniec, który na pewien czas zwiększa szybkość ataku oraz ruchu wszystkich pobliskich sojuszników.

Wymagany poziom: 25 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 25.

 

Runy do umiejętności Wściekłe voodoo:

Rytm dżungli - przedłuża czas trwania rytuału - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Rytm dżungli - przedłuża czas trwania rytuału.

Wymagany poziom: 31.

 

Taniec deszczu - w miejscu przeprowadzania rytuału, co sekundę przywracana jest część punktów many - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Taniec deszczu - w miejscu przeprowadzania rytuału, co sekundę przywracana jest część punktów many.

Wymagany poziom: 37.

 

Taniec śmierci - zwiększa obrażenia zadawane przez wszystkich pobliskich sojuszników - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Taniec śmierci - zwiększa obrażenia zadawane przez wszystkich pobliskich sojuszników.

Wymagany poziom: 44.

 

Duchowy trans - rytuał co sekundę przywraca sprzymierzeńcom część maksymalnego zdrowia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Duchowy trans - rytuał co sekundę przywraca sprzymierzeńcom część maksymalnego zdrowia.

Wymagany poziom: 50.

 

Pieska śmierć - istnieje szansa na to, ze wrogowie zabici na obszarze rytuału, zostaną wskrzeszeni, jako psy zombie - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pieska śmierć - istnieje szansa na to, ze wrogowie zabici na obszarze rytuału, zostaną wskrzeszeni, jako psy zombie.

Wymagany poziom: 58.

 

Armia fetyszów

Przywołujesz na pewien czas armię fetyszów, którzy walczą u twego boku zadając zmniejszone obrażenia fizyczne.

Wymagany poziom: 30 - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wymagany poziom: 30.

 

Runy do umiejętności Armia fetyszów:

Zasadzka fetyszów - każdy fetysz zadaje w chwili przywołania zwiększone obrażenia fizyczne wszystkim pobliskim wrogom - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Zasadzka fetyszów - każdy fetysz zadaje w chwili przywołania zwiększone obrażenia fizyczne wszystkim pobliskim wrogom.

Wymagany poziom: 34.

 

Wierna świta - skraca czas odnawiania Armii fetyszów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wierna świta - skraca czas odnawiania Armii fetyszów.

Wymagany poziom: 40.

 

Legion nożowników - zwiększa liczbę uzbrojonych w sztylety fetyszów - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Legion nożowników - zwiększa liczbę uzbrojonych w sztylety fetyszów.

Wymagany poziom: 46.

 

Połykacze ognia - przywołujesz więcej zionących ogniem fetyszów, którzy zadają zmniejszone obrażenia od ognia - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Połykacze ognia - przywołujesz więcej zionących ogniem fetyszów, którzy zadają zmniejszone obrażenia od ognia.

Wymagany poziom: 52.

 

Łowcy głów - przywołuje dodatkowych fetyszów-łowców, którzy strzelają we wrogów z dmuchawek zadając im zmniejszone obrażenia od trucizny - Umiejętności aktywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Łowcy głów - przywołuje dodatkowych fetyszów-łowców, którzy strzelają we wrogów z dmuchawek zadając im zmniejszone obrażenia od trucizny.

Wymagany poziom: 60.

 

Diablo III

15 maja 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2017-02-25
16:57

Azis2 Junior

Czy mógłby mi ktoś odpowiedzieć czemu nie mogę spotkać klucznika Odega w I akcie albo klucznika z II aktu.Gram na Xbox360 z dodatkiem RoS. Przeszedłem już całą grę,próbowałem wiele razy i ani razu ich nie spotkałem.

Komentarz: Azis2
2015-03-14
20:50

Matt Legend

Matt

attica - oczywiście, ze jest tryb HC.

Komentarz: Matt
2015-03-14
16:57

zanonimizowany1077563 Junior

Witam.Powiedzcie mi czy w diablo 3 istnieje postać hc tzn. śmiertelna ??? bo w dwójce grałem na niej sporo i ciekawi mnie czy w trójce też jest taka opcja

Komentarz: zanonimizowany1077563
2014-03-03
22:57

ZamtzzPL Legionista

Witam.Mam do was takie pytanie ktore pewnie jeszcze nieraz sie w tym temacie pojawi...MNW Czy pujdzie mi ta gra?Nieboję się detali minimum i najmniejszej możliwej rozdzielczości :3 mój sprzęt to ACER Aspire 5735Z .Procesor dwórdzeniowy Intel Pentinum 2.0 GHZ 2 GB ramu (niedługo rozszeże do 3 ) 250 GB HDD karta graficzna to Mobile Intel 4 series Express chipser family (pewnie żle pisze i cos glupiego dodałem ale tak pisze w menadrzeże urządze) Dodam że z tego laptopa wyciągnołem wszystk co się da kombinowaniem z systemem (Win 7 Ultimate) zminą ustawień,usprawnień systemu,zwiększaniem mocy,zmianą ustawień wizualnych na minimum itd i efekt jest taki Przed-Borderlands detale minimalne 800:600 ok 15 FPS
Po-Borderlands detale średnie 1020;768 ok 30 FPS
:D wystarczy ło przegrzebać internet i wszystko posortować i już są efekty!
a i jak to ważne to gra Medal of Honor 2010 chodzi mi całkiem płynnie (podobno obie te gry mają takiesame wymagania i jak jedna chodzi dobrze to droga też)
znam też pewien trik aby gra chodziła szybciej ze zmianą priorytetu gry na Wysoki i to działa ;)
Proszę o szybką odpowiedż ze względu iż mam zamiar kupić nówke tej gry od znajomego (zamówił przez przypadek 2 sztuki pudełkowe i ma na odsprzedaż za symboliczną sumke) albo ewentualnie Piratka ;P i niepisać że nieuda mi się tej gry zpiracic bo już raz ją zpiraciłem ale na innnym PC...jak coś to pisać na ,,[email protected]"

Komentarz: ZamtzzPL
2013-06-12
16:18

zanonimizowany925098 Junior

😁

Ej pomoze mi ktos nwm co zrobic pokonalem krola szkieletow ale nie moge wejsc do tej ukrytej krypty pod tronem .... prosze o pomoc

Komentarz: zanonimizowany925098
2012-12-29
17:21

Xadras18 Centurion

Matt 2012-05-25 - 14:29

Jestem ciekaw czy redakcja GOLa pokusie sie kiedys o poradnik, jak ugryźć co trudniejsze achievementy w diablo 3, tudzież innym tytule.

Matt, sorry ale muszę zapytać: Czy ty jesteś idiotą ? BO tylko taki człowiek, może płacić za coś czego nie potrzebuje... Wchodzisz do gry DIII, odpalasz chat ogólny i zwyczajnie pytasz, jestem pewien że o każdym zadaniu czegoś się dowiesz.

Komentarz: Xadras18
2012-06-17
00:51

zanonimizowany839715 Pretorianin

@AverGOL
Przyznaj po prostu, że robiliście ten poradnik na odpierdol, byleby jakikolwiek był, nie zważając na treść. I po kłopocie.

Komentarz: zanonimizowany839715
2012-06-17
00:46

Cobrasss Senator

Cobrasss

:) widzę że mojemu bratu się nudzi i wciąsz robi te same questy.....co chwilę słyszę HENRIKU URATUJ MNIE czy jakoś tak.

Komentarz: Cobrasss
2012-06-13
01:52

zanonimizowany822463 Centurion

@Eg4o --> Porada jest zazwyczaj poradą, nie nakazem, więc nie widzę problemu w zamieszczaniu porad dotyczących inwestowania w te, a nie inne atrybuty. Wszystko zależy od sposoby rozgrywki. Ja z uwagi na doświadczenia z Hardkorem wolę zadawać mniej obrażeń i mniej ginąć niż co chwila padać, ale cieszyć się rekordowym dps-em ;)

Komentarz: zanonimizowany822463
2012-06-04
15:58

zanonimizowany839715 Pretorianin

😍

Jedyną rzeczą w tym całym "poradniku" wartą uwagi jest rozmieszczenie eventów. Nic więcej.

Reszta to po prostu lanie wody, przepisywanie tego co jest w grze. Nawet 12-latek poradziłby sobie z przejściem fabuły bez tego śmieciowego "poradnika". Dla kogo on był pisany? 8-latków? Ewidentnie widać, że "poradnik" był tworzony na poziomie trudności Normal, ewentualnie Nightmare, gdzie taktyki na bossów praktycznie nie są konieczne...

Jeszcze większy bezsens widać w "radzeniu" osobom grającym Demon Hunterem pakowanie punktów w Vitality. Na Inferno to nie ma jakiegokolwiek sensu. Demon Hunter jak ma paść to i tak padnie. Jeśli chodzi o DH to tylko Dexterity się liczy u DH. Nic więcej.

Całość oceniam na 2/10.

Jeśli ktoś nie wie na co wydać pieniądze, ma ich za dużo albo po prostu ma mniej niż 8 lat, to ten "poradnik" jest dla niego. Reszta tylko zmarnuje pieniądze.

Komentarz: zanonimizowany839715
2012-06-04
15:36

trak711 Chorąży

Na poziomie Inferno jest naprawdę trudno. To tyle powiem.

Komentarz: trak711
2012-05-30
13:44

zanonimizowany405232 Junior

A miał ktos z was "Piekło Twórców" ??:)

Komentarz: zanonimizowany405232
2012-05-30
00:08

zanonimizowany839715 Pretorianin

👎

Ponadto Azmodan na polu walki wywołuje czarne, powiększające się okręgi będące mroczną potęgą piekła. Uciekaj z nich jak najszybciej. To jedna z najniebezpieczniejszych broni władcy grzechu zadająca Ci potężne obrażenia. Gdy tylko je zobaczysz, wycofuj się na przeciwległą stronę pola bitwy.

Sens tej taktyki jest zerowy na Piekle oraz Inferno... Przeciwległa strona pola bitwy i co? Potem by się wydostać musisz wejść w okręgi = bardzo mocno obrywasz. Lepiej jest biegać po okręgu... -_-

Komentarz: zanonimizowany839715
2012-05-29
23:49

Bigodinho Centurion

Hmmm, jak mógłby wyglądać przykladowy poradnik do diablo? Iść do przodu i napier***ać?

Komentarz: Bigodinho
2012-05-29
14:53

zanonimizowany4103 Konsul

😊

Bedni87 -> jeśli nie starasz się wbić jak największej wartości Magic Find (do czego użyłbyś topazu), to ametyst w hełmie będzie jak najbardziej wskazany. Pozostałe gniazda w opisywanym buildzie obsadzone zostały topazami, co dało duży boost do inta. Jeśli masz gniazdo w broni, można rozważyć szmaragd. Pozostałe kamienie w uzbrojeniu nie dają zbyt ciekawych efektów, a zielony przynajmniej ładnie podbije Twoje trafienia krytyczne.

Generalnie dobór itemów w dużej mierze zależy od zasobności sakwy i tego, co ciekawego "w Twoim zasięgu" uda Ci się wynaleźć na AH. Przy okazji poziomu inferno trzeba zacząć zwracać uwagę na wszelkiej maści odporności - zarówno od obrażeń fizycznych, żywiołów, jak i mocy. Przy okazji idealnie byłoby podnosić zarówno dps jak i armor. Jeśli używasz Pancerza energii z runą Pancerza energetycznego - możesz sobie pozwolić na nieco "niższe" hp.

Komentarz: zanonimizowany4103
2012-05-29
14:23

Bedni87 Junior

@Psycho Mantis - pytanie do tego buildu czarownicy z widmowymi ostrzmi - [inferno]
pomijajac hełm w który zakładam ze wstawiles ametyst do % hp,
to co w pozostałe ~8 socketów, same int ? czy troche też do vit?
idąc dalej przy doborze ekwipunku (poza bronią) jak podejmowac decyzje czy lepiej dac troche wiecej int ale kosztem hp.

Komentarz: Bedni87
2012-05-26
12:15

zanonimizowany794081 Generał

@Ferrou - co do Crusader Kings zwracam honor - nie zarejestrowałem natomiast co do tego, że Diablo 1 był "prosty" - był a oczywiście ! I gdyby ktoś zrobił do niego poradnik przejścia zadań to też była by kpina :] A gry naprawdę były kiedyś trudniejsze - ja z RPGów pamiętam, że bodajże Sacred 1 jako pierwszy wskazywał na mapie "jak dla debila" gdzie ma pójść dalej, że wykonać kolejny krok zadania - porównaj sobie Morrowinda i Obliviona w tym temacie (nie mówiąc już o jakichś Isharach, Eye of Beholderach itd. lub grach przygodowych Sierry gdzie 1 błąd na początku przekreślał możliwość ukończenia -tu były potrzebne poradniki). Porównaj sobie Cywilizacje 1-4 z 5 - ostania odsłona to prze poprzedniczkach to takie "Railroads!". Gry są coraz prostsze z powodów ekonomicznych i dobrze bo o ile mają tryby trudności itd . nie ma problemów. Inna kwestia, że pamiętam jak wyszło Full Throttle dawno dawno temu to ludzie, którzy ją kupili szli z reklamacją do sklepu bo przejście gry zajmowało im ok 10 h - teraz to jest w wielu przypadkach dobry wynik ....

Komentarz: zanonimizowany794081
2012-05-26
10:48

Ferrou Centurion

Ferrou

@GimbusomNIE - poradnik do Crusader Kings już od dawna jest opublikowany
@WlodarW - moim zdaniem gry są takie same jak kiedyś, tylko gracze starsi wiekiem są bogatsi o doświadczenie. Stąd być może wśród nich przeświadczenie, że obecne produkcje są dla półgłówków... Czy np. Diablo (jedynka) nie był aby tak samo "prosty" jak obecnie najnowsza odsłona tej serii? Ach... no pewnie, że nie - przecież nie był spolonizowany ;)

Komentarz: Ferrou
2012-05-26
01:44

WlodarW Generał

@Up - hehe dobre. Co racja to racja, takie poradniki jak ten to miały rację bytu w czasach kiedy gry wymagały od graczy więcej niż umiejętności czytania i rozpoznawania kierunku strzałki. Naprawdę brakuje mi tych czasów, bo albo społeczeństwo jest coraz to głupsze, albo gry robione są dla trochę mniej rozgarniętych graczy niż kiedyś. Myślę, że to drugie, raczej, bo z takich ludzi jest łatwiej kasę doić mniejszym nakładem pracy.

Komentarz: WlodarW
2012-05-26
00:01

zanonimizowany794081 Generał

Poradnik przejścia zadań w Diablo 3 ..... ja rozumiem, że musicie coś na tej stronie zamieszczać bo za to wam płacą, ale tym sposobem to ja czekam na poradnik i opis przejścia "Sapera" .... i to jeszcze ktoś chce kasę za jakieś ogólnodostępne w sieci info - może tak Crusader Kings opracujecie bo pordnik do Diablo 3 to można skrócić następująco "Kliknij na NPC z wykrzyknikiem, idź za strzałką zabijając wszystko jak popadnie a jeżeli gdzieś w grze się zaciąłeś proponujemy poczekać aż nauczysz się czytać lub poproś rodziców" ...

Komentarz: zanonimizowany794081

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl