Diablo 3: Przykładowy build Łowca demonów
Aktualizacja:
Przykładowy build
Łowcę demonów od początku rozgrywki kojarzyłem z szybkością. Pomimo tego, że nie przepadałem za Amazonką w Diablo II, w przypadku opisywanej klasy od razu zapragnąłem w pełni wykorzystać jej zdolność korzystania z łuku i kusz. Połączenie tych dwóch elementów - zwinności i ataków z dystansu - skłoniło mnie do wybierania przede wszystkim umiejętności zwiększających obrażenia na odległość. Aby sprawić, że przez jak najdłuższy czas pozostanę poza zasięgiem przeciwników, skupiłem się także na wykorzystywaniu skilli i run spowalniających przeciwników.

Poniżej przedstawiam build, z którego korzystałem przez prawie całą rozgrywkę wraz z różnymi możliwymi wariacjami. Udręka wymaga trochę innego podejścia i wielokrotnego zmieniania taktyki i skilli, ale zanim tam dojdziecie z pewnością nieobce Wam będą najskrytsze tajniki rozgrywki Łowcą demonów i wypracujecie własny, równie ciekawy build. Zachęcam do dzielenia się własnymi kombinacjami skilli w komentarzach poniżej!
Obok skilla podaję nazwę zastosowanej runy, w nawiasie zaś poziom, na którym się ona odblokowuje. Pamiętajcie, że aby móc korzystać z opisanej tu kombinacji umiejętności, musicie mieć aktywowany "Tryb wyboru" w zakładce "Rozgrywka" w opcjach gry.
Umiejętności aktywne
![]() | Pętający strzał + Ciężkie brzemię (34) O ile na początku rozgrywki preferowałem Nienasyconą strzałę, o tyle po odblokowaniu Ciężkiego brzemienia od razu przerzuciłem się na tę umiejętność. Znakomicie wpisuje się ona w moją taktykę opartą na spowalnianiu przeciwników i zadawaniu im zwiększonych obrażeń (lub wycofaniu się na z góry upatrzone pozycje). Trzeba jednak przyznać, że w zamkniętych pomieszczeniach (lochy, krypty, jaskinie) znakomicie sprawdzają się także Granaty, które tworzą przed postacią zabójcze pole eksplozji. |
![]() | Huragan ognia + Pętająca sieć (19) Mam słabość do tej umiejętności. Widok Łowcy demonów strzelającego z łuku niczym z karabinu maszynowego jest bardzo, ale to bardzo miły dla oka. Ponadto, sama umiejętność jest bardzo skuteczna i uniwersalna - pozwala kontrolować wrogów występujących pojedynczo, jak i w większych grupach. Wraz z runą Pętająca sieć, strzały spowalniają przeciwnika o 80%. Warto korzystać z tego skilla w połączeniu z umiejętnością pasywną Zemsta, zwiększającą liczbę punktów nienawiści. W przeciwnym wypadku, energia kończy się bardzo szybko. |
![]() | Kolczatka + Zaczepne kolce (12) Zdolność taktyczna, która pozwala na szybkie wycofanie się z pola walki lub - ustawiając trzy kolczatki w linii - na zyskanie cennych sekund w celu zabicia przeciwnika. Można ją wykorzystywać zarówno do spowalniania ruchów wroga (runa Zaczepne kolce), jak i zadawania mu bezpośrednich obrażeń (runa Postrzępione kolce [28]). W początkowej fazie rozgrywki preferowałem pierwszą ze wspomnianych run. |
![]() | Odskok + Przewrót (33) Kolejny skill "taktyczny", pozwalający na błyskawiczne zyskanie przewagi obszarowej nad wrogiem lub szybką ucieczkę. Jest to fundamentalna umiejętność, bez której nie możemy się obejść w trakcie walki z bossami lub silniejszymi przeciwnikami, jako że pomaga unikać ich długo ładujących się ciosów. Jej przydatność można także docenić w momencie, gdy na horyzoncie niespodziewanie pojawia się pokaźna grupa przeciwników. W dalszej części gry zastąpiłem ją Ogniem osłaniającym + Przemieszczenie (42), która pozwala na wykonanie odskoku na podobną długość za mniejszy koszt dyscypliny, zadając przy tym obrażenia wrogom (nie jest ona jednak tak samo przydatna do błyskawicznego przemieszczania się po polu walki). |
![]() | Strzała żywiołów + Strzała mrozu (29) Skill znakomicie wpisujący się do strategii spowalniania przeciwników, oferujący efekt zbliżony do Nienasyconej strzały + Rozpryskowa strzała (26). W walce zazwyczaj stosuję go w pierwszej kolejności, tak aby zyskać efekt spowolnienia, a następnie dobijam przeciwnika Huraganem ognia, od czasu do czasu ładując nienawiść Pętającym strzałem. Po osiągnięciu 59 poziomu, warto rozważyć wykorzystanie runy Macki otchłani, będącej jedną z niewielu umiejętności pozwalających Łowcy demonów na regenerację życia. |
![]() | Wielostrzał + Strzał błyskawiczny (26) Znakomita umiejętność w akcie III i IV, gdzie często musimy radzić sobie z chmarami naprzykrzających się, drobnych przeciwników. Runa znacznie obniża jej koszt, tym samym umożliwiając stosowanie jej na przemian z innymi dwoma skillami korzystającymi z nienawiści. |
Umiejętności pasywne
![]() | Zemsta (10) Zemsta jest dla mnie kluczową zdolnością pasywną, zwłaszcza gdy korzysta się z aż trzech umiejętności opartych na nienawiści. Dzięki regeneracji dwóch źródeł energii Łowcy demonów, jaką zapewnia w momencie leczenia przez kulę zdrowia, jest ona wprost bezcenna na wyższych poziomach trudności. Sprawia także, że częste przemieszczanie się po polu bitwy nabiera dodatkowego znaczenia. |
![]() | Selekcja naturalna (20) Jest to nieodzowny skill biorąc pod uwagę wybraną przeze mnie taktykę łączenia szybkości ataków ze spowalnianiem przeciwników. Warto stosować ją wymiennie z Pewnym strzałem (16). |
![]() | Łucznictwo (30) Jeżeli zdecydowałeś się na walkę z użyciem łuków i kusz, w twoim buildzie nie może zabraknąć tej umiejętności. W połączeniu z poprzednią zdolnością pasywną, Łucznictwo znakomicie zwiększa skuteczność ataków na dystans. Na najwyższych poziomach gry warto zastąpić ją skillem Strzelec wyborowy (50), zwłaszcza jeżeli posiada się wysoką liczbę obrażeń na sekundę. |
- Diablo III 2.0 - poradnik do gry
- Diablo 3: Poradnik do gry
- Diablo 3: Łowca demonów
- Diablo 3: Charakterystyka Łowca demonów
- Diablo 3: Przykładowy build Łowca demonów
- Diablo 3: Taktyka walki Łowca demonów
- Diablo 3: Umiejętności aktywne Łowca demonów
- Diablo 3: Umiejętności pasywne Łowca demonów
- Diablo 3: Progresja umiejętności (01-20) Łowca demonów
- Diablo 3: Progresja umiejętności (21-40) Łowca demonów
- Diablo 3: Progresja umiejętności (41-60) Łowca demonów
- Diablo 3: Łowca demonów
- Diablo 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czy mógłby mi ktoś odpowiedzieć czemu nie mogę spotkać klucznika Odega w I akcie albo klucznika z II aktu.Gram na Xbox360 z dodatkiem RoS. Przeszedłem już całą grę,próbowałem wiele razy i ani razu ich nie spotkałem.
Witam.Powiedzcie mi czy w diablo 3 istnieje postać hc tzn. śmiertelna ??? bo w dwójce grałem na niej sporo i ciekawi mnie czy w trójce też jest taka opcja
Witam.Mam do was takie pytanie ktore pewnie jeszcze nieraz sie w tym temacie pojawi...MNW Czy pujdzie mi ta gra?Nieboję się detali minimum i najmniejszej możliwej rozdzielczości :3 mój sprzęt to ACER Aspire 5735Z .Procesor dwórdzeniowy Intel Pentinum 2.0 GHZ 2 GB ramu (niedługo rozszeże do 3 ) 250 GB HDD karta graficzna to Mobile Intel 4 series Express chipser family (pewnie żle pisze i cos glupiego dodałem ale tak pisze w menadrzeże urządze) Dodam że z tego laptopa wyciągnołem wszystk co się da kombinowaniem z systemem (Win 7 Ultimate) zminą ustawień,usprawnień systemu,zwiększaniem mocy,zmianą ustawień wizualnych na minimum itd i efekt jest taki Przed-Borderlands detale minimalne 800:600 ok 15 FPS
Po-Borderlands detale średnie 1020;768 ok 30 FPS
:D wystarczy ło przegrzebać internet i wszystko posortować i już są efekty!
a i jak to ważne to gra Medal of Honor 2010 chodzi mi całkiem płynnie (podobno obie te gry mają takiesame wymagania i jak jedna chodzi dobrze to droga też)
znam też pewien trik aby gra chodziła szybciej ze zmianą priorytetu gry na Wysoki i to działa ;)
Proszę o szybką odpowiedż ze względu iż mam zamiar kupić nówke tej gry od znajomego (zamówił przez przypadek 2 sztuki pudełkowe i ma na odsprzedaż za symboliczną sumke) albo ewentualnie Piratka ;P i niepisać że nieuda mi się tej gry zpiracic bo już raz ją zpiraciłem ale na innnym PC...jak coś to pisać na ,,[email protected]"
Ej pomoze mi ktos nwm co zrobic pokonalem krola szkieletow ale nie moge wejsc do tej ukrytej krypty pod tronem .... prosze o pomoc
Matt 2012-05-25 - 14:29
Jestem ciekaw czy redakcja GOLa pokusie sie kiedys o poradnik, jak ugryźć co trudniejsze achievementy w diablo 3, tudzież innym tytule.
Matt, sorry ale muszę zapytać: Czy ty jesteś idiotą ? BO tylko taki człowiek, może płacić za coś czego nie potrzebuje... Wchodzisz do gry DIII, odpalasz chat ogólny i zwyczajnie pytasz, jestem pewien że o każdym zadaniu czegoś się dowiesz.
@AverGOL
Przyznaj po prostu, że robiliście ten poradnik na odpierdol, byleby jakikolwiek był, nie zważając na treść. I po kłopocie.
:) widzę że mojemu bratu się nudzi i wciąsz robi te same questy.....co chwilę słyszę HENRIKU URATUJ MNIE czy jakoś tak.
@Eg4o --> Porada jest zazwyczaj poradą, nie nakazem, więc nie widzę problemu w zamieszczaniu porad dotyczących inwestowania w te, a nie inne atrybuty. Wszystko zależy od sposoby rozgrywki. Ja z uwagi na doświadczenia z Hardkorem wolę zadawać mniej obrażeń i mniej ginąć niż co chwila padać, ale cieszyć się rekordowym dps-em ;)
Jedyną rzeczą w tym całym "poradniku" wartą uwagi jest rozmieszczenie eventów. Nic więcej.
Reszta to po prostu lanie wody, przepisywanie tego co jest w grze. Nawet 12-latek poradziłby sobie z przejściem fabuły bez tego śmieciowego "poradnika". Dla kogo on był pisany? 8-latków? Ewidentnie widać, że "poradnik" był tworzony na poziomie trudności Normal, ewentualnie Nightmare, gdzie taktyki na bossów praktycznie nie są konieczne...
Jeszcze większy bezsens widać w "radzeniu" osobom grającym Demon Hunterem pakowanie punktów w Vitality. Na Inferno to nie ma jakiegokolwiek sensu. Demon Hunter jak ma paść to i tak padnie. Jeśli chodzi o DH to tylko Dexterity się liczy u DH. Nic więcej.
Całość oceniam na 2/10.
Jeśli ktoś nie wie na co wydać pieniądze, ma ich za dużo albo po prostu ma mniej niż 8 lat, to ten "poradnik" jest dla niego. Reszta tylko zmarnuje pieniądze.
Na poziomie Inferno jest naprawdę trudno. To tyle powiem.
A miał ktos z was "Piekło Twórców" ??:)
Ponadto Azmodan na polu walki wywołuje czarne, powiększające się okręgi będące mroczną potęgą piekła. Uciekaj z nich jak najszybciej. To jedna z najniebezpieczniejszych broni władcy grzechu zadająca Ci potężne obrażenia. Gdy tylko je zobaczysz, wycofuj się na przeciwległą stronę pola bitwy.
Sens tej taktyki jest zerowy na Piekle oraz Inferno... Przeciwległa strona pola bitwy i co? Potem by się wydostać musisz wejść w okręgi = bardzo mocno obrywasz. Lepiej jest biegać po okręgu... -_-
Hmmm, jak mógłby wyglądać przykladowy poradnik do diablo? Iść do przodu i napier***ać?
Bedni87 -> jeśli nie starasz się wbić jak największej wartości Magic Find (do czego użyłbyś topazu), to ametyst w hełmie będzie jak najbardziej wskazany. Pozostałe gniazda w opisywanym buildzie obsadzone zostały topazami, co dało duży boost do inta. Jeśli masz gniazdo w broni, można rozważyć szmaragd. Pozostałe kamienie w uzbrojeniu nie dają zbyt ciekawych efektów, a zielony przynajmniej ładnie podbije Twoje trafienia krytyczne.
Generalnie dobór itemów w dużej mierze zależy od zasobności sakwy i tego, co ciekawego "w Twoim zasięgu" uda Ci się wynaleźć na AH. Przy okazji poziomu inferno trzeba zacząć zwracać uwagę na wszelkiej maści odporności - zarówno od obrażeń fizycznych, żywiołów, jak i mocy. Przy okazji idealnie byłoby podnosić zarówno dps jak i armor. Jeśli używasz Pancerza energii z runą Pancerza energetycznego - możesz sobie pozwolić na nieco "niższe" hp.
@Psycho Mantis - pytanie do tego buildu czarownicy z widmowymi ostrzmi - [inferno]
pomijajac hełm w który zakładam ze wstawiles ametyst do % hp,
to co w pozostałe ~8 socketów, same int ? czy troche też do vit?
idąc dalej przy doborze ekwipunku (poza bronią) jak podejmowac decyzje czy lepiej dac troche wiecej int ale kosztem hp.
@Ferrou - co do Crusader Kings zwracam honor - nie zarejestrowałem natomiast co do tego, że Diablo 1 był "prosty" - był a oczywiście ! I gdyby ktoś zrobił do niego poradnik przejścia zadań to też była by kpina :] A gry naprawdę były kiedyś trudniejsze - ja z RPGów pamiętam, że bodajże Sacred 1 jako pierwszy wskazywał na mapie "jak dla debila" gdzie ma pójść dalej, że wykonać kolejny krok zadania - porównaj sobie Morrowinda i Obliviona w tym temacie (nie mówiąc już o jakichś Isharach, Eye of Beholderach itd. lub grach przygodowych Sierry gdzie 1 błąd na początku przekreślał możliwość ukończenia -tu były potrzebne poradniki). Porównaj sobie Cywilizacje 1-4 z 5 - ostania odsłona to prze poprzedniczkach to takie "Railroads!". Gry są coraz prostsze z powodów ekonomicznych i dobrze bo o ile mają tryby trudności itd . nie ma problemów. Inna kwestia, że pamiętam jak wyszło Full Throttle dawno dawno temu to ludzie, którzy ją kupili szli z reklamacją do sklepu bo przejście gry zajmowało im ok 10 h - teraz to jest w wielu przypadkach dobry wynik ....
@GimbusomNIE - poradnik do Crusader Kings już od dawna jest opublikowany
@WlodarW - moim zdaniem gry są takie same jak kiedyś, tylko gracze starsi wiekiem są bogatsi o doświadczenie. Stąd być może wśród nich przeświadczenie, że obecne produkcje są dla półgłówków... Czy np. Diablo (jedynka) nie był aby tak samo "prosty" jak obecnie najnowsza odsłona tej serii? Ach... no pewnie, że nie - przecież nie był spolonizowany ;)
@Up - hehe dobre. Co racja to racja, takie poradniki jak ten to miały rację bytu w czasach kiedy gry wymagały od graczy więcej niż umiejętności czytania i rozpoznawania kierunku strzałki. Naprawdę brakuje mi tych czasów, bo albo społeczeństwo jest coraz to głupsze, albo gry robione są dla trochę mniej rozgarniętych graczy niż kiedyś. Myślę, że to drugie, raczej, bo z takich ludzi jest łatwiej kasę doić mniejszym nakładem pracy.
Poradnik przejścia zadań w Diablo 3 ..... ja rozumiem, że musicie coś na tej stronie zamieszczać bo za to wam płacą, ale tym sposobem to ja czekam na poradnik i opis przejścia "Sapera" .... i to jeszcze ktoś chce kasę za jakieś ogólnodostępne w sieci info - może tak Crusader Kings opracujecie bo pordnik do Diablo 3 to można skrócić następująco "Kliknij na NPC z wykrzyknikiem, idź za strzałką zabijając wszystko jak popadnie a jeżeli gdzieś w grze się zaciąłeś proponujemy poczekać aż nauczysz się czytać lub poproś rodziców" ...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









