Dead State: Umiejętności

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Umiejętności

Jedno z ulepszeń umiejętności głównych - Umiejętności w Dead State | Bohater i umiejętności - Dead State - poradnik do gry
Jedno z ulepszeń umiejętności głównych

Kolejnym elementem przy tworzeniu postaci są umiejętności główne. Gra oferuje ogromną swobodę w tym aspekcie jednakże różni się od statystyk. W umiejętnościach koniecznym jest skupienie się na większej ilości zastosowań. Z racji dużej ilości punktów już na początku możesz specjalizować się w dwóch umiejętnościach bądź rozdzielić punkty po równo. Tak jak w przypadku statystyk panuje zasada co jest do wszystkiego, to jest do niczego dlatego skup się na dwóch lub trzech umiejętnościach zamiast na wszystkich. Po przekroczeniu określonych progów, umiejętności zaoferują ci wybór między dwoma dodatkami (perkami) a każde z nich wzbogacą twoją postać (lub twoich sojuszników) o kolejne bonusy. Poniżej znajdziesz listę tych umiejętności wraz z wyjaśnieniem ich działania:

Umiejętność

Dodatek 1 (lvl 3)

Dodatek 2 (lvl 6)

Dodatek 3 (lvl 10)

Melee (atak wręcz)

Umiejętność wskazuje na to jak dobrze postać radzi sobie w walce wręcz. Większa ilość punktów umiejętności zmniejsza ilość punktów akcji podczas ataku bronią krótkodystansową.

Backstab

+15% do szansy na krytyczne trafienie z tyłu

Brawler

+5 punktów do obrony

Barrage

Zachowuje do 4 punktów akcji na następny ruch

Quick Reflexes

Zmniejsza wymaganą ilość punktów akcji przy walce wręcz o 1

Warrior

Szansa na krytyczne trafienie w walce wręcz zostaje podwojona

Ranged (atak dystansowy)

Zwiększa ilość zadawanych obrażeń dystansowych, celność, szansę na trafienie krytyczne, zasięg widzenia, szybkość przeładowania broni.

Vital Shot

+5% szansy na trafienie krytyczne przeciwko ludziom

Head Shot

+20% szansy na trafienie krytyczne przeciwko zombie

Quick Draw

Ilość wymaganych punktów akcji przy ataku dystansowym zmniejszony o 1

Quick Reload

Ilośc punktów wymaganych do przeładowania broni dystansowej zmniejszony o 2

Sharpshooter

Zwiększa dystans każdej broni dystansowej o 50%

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Dead State

4 grudnia 2014

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2017-05-01
04:13

ligant Centurion

Jeśli ta gra jest taką abominacją jak sugeruje golowa recenzja to czemu gol opublikował do niej poradnik?

Komentarz: ligant
2017-05-01
08:56

WrednySierściuch Senator

WrednySierściuch

to czemu gol opublikował do niej poradnik?
bo GOL lubi pieniążki ze sprzedaży poradników?

btw odnośnie owej recenzji:
autor narzeka zwłaszcza na upierdliwe błędy(Recenzja gry Dead State - noc żywych bugów) , które występowały nadzwyczaj często -to zostało w większej części naprawione, obecnie ta gra nazywa się Dead State:Reanimated -gdyż została w pewnym momencie poddana gruntownej naprawie.

Autor jest też niestety ignorantem - i narzeka na kiepską grafikę, dzwięki/muzykę.
No litości toż to budżetowa gra indie, grafika jest może zgrzebna, ale całkiem miła dla oka - z dowolnie ustawianą kamerą. No i w 3D a nie czystym rzucie izometrycznym

Nie zmienia to faktu że Dead State jest jedną z najlepszych strategii/survivali o zombie!
Ba - jest to jedna z niewielu gier gdzie nie dość że jest pierdyliard towarzyszy -to ich interakcje są bardzo hm, specyficzne -np nie spotkałem się z inną grą gdzie towarzysze się nawzajem mordują (albo i gracza ;D)

Dead state ma też oczywiście kilka bardzo upierdliwych wad -jak np. dbanie o morale każdego towarzysza, które przypomina chuchanie na jajko (btw morale jest największym problemem/zabójca na wyższych poziomach trudności) czy system eventów który w każdej grze wygląda identycznie (eventy są zawsze w tych samych dniach)

btw tak właściwie to poradnik na GOLu jest tak czy siak ultra-biedacki (np wymieniona w poradniku rekrutacja Sary po wybudowaniu laboratorium, czyli gdzieś po 1/2 gry ;D gdy mozliwa jest szybka rekrutacja gdy postac gracza ma skila Negotiation na 6)
Jak komuś nie straszne spoilery to polecam zajrzeć na wiki
Choćby odnośnie towarzyszy - gdzie są wymienione wszystkie interakcje, jak i kiedy one mniej więcej wystąpią
http://deadstate.gamepedia.com/Allies

system skilli
http://deadstate.gamepedia.com/Skills

Btw odnosnie budowy postaci -to naprawdę istotne jest by jak najszybciej zmaksować Negotiation i Leadership.
Nastepne w kolejności powinno być Science - bo bez tego skilla na poziomie 5 nie da się wybudować laboratorium a o ile gracz sam nie ma tej umiejętności -to trzeba będzie czekać bodaj gdzieś do 30-40 dnia by w ogóle zacząć ten projekt* -.-'
* dopiero wtedy przyłączy się jakiś "naukowiec"

Wiele towarzyszy ma dobre parametry bitewne, więc gracz nie musi aż tak dobrze walczyć

Przypominam: w tej grze (na wyższych poziomach trudności) nie umiera się tyle od "zombie" co od "generalnego upadku morale" -co kończy się dla gracza kulą we łbie :p

Komentarz: WrednySierściuch

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl