Dead State: Przeciwnicy
Aktualizacja:
Przeciwnicy

W Dead State spotkasz kilka typów przeciwników i choć może to dziwić, ale zombie nie są twoim największym zagrożeniem. Zombie ze wszystkich przeciwników są najłatwiejsi do pokonania. Najlepiej sprawdza się w tym zwyczajny kij bejsbolowy, wysoki współczynnik melee (Anita Cass jest do tego idealna) oraz odpowiednia pozycja (z tyłu). Z racji swojego wysokiego współczynnika ataków wręcz, Anita bijąc w tył głowy zombie posiada stu procentową szansę na trafienie (rzadko zdarza się mniejsza). Kij bejsbolowy pozwoli wykonać jej dwa uderzenia w jednej rundzie (zamiast jednego w sytuacji, w której Anita nosi dwuręczny młot) i pozwolą one na powalenie każdego zombie jakiego spotkasz. Zombie to istoty niemyślące a więc możesz do jakiegoś stopnia swobodnie poruszać się obok nich (o ile zachowujesz się cicho i nie strzelasz z dubeltówki). Najlepszą taktyką na nich jest po prostu podejście za ich plecami i wykonanie ciosu jako pierwszy. Wykonując ten krok uniemożliwisz zombiakowi wykonanie jakiegokolwiek ruchu a więc unikniesz potencjalnych obrażeń.
Jeżeli jednak dojdzie do walki (zainicjowanej przez jednego członka twojej drużyny), wycofaj się i ułóż postacie w linii prostej (w taki sposób jaki jest przedstawiony na obrazku) i czekaj aż to zombie przyjdzie do ciebie. Jedną z zaleta takiego prowadzenia walki jest unikanie potencjalnych obrażeń. Jak tylko walka się rozpoczyna ty i twoi przeciwnicy dysponujecie określoną pulą ruchów, które możesz wykorzystać na sam ruch. Jeżeli zmusisz nic niemyślącego zombie żeby podszedł do ciebie, straci całą inicjatywę, która dała mu przewagę na początku. Drugą zaletą jest fakt, że jeżeli już zombie do ciebie podejdzie, nie będziesz musiał manipulować członkami swojej drużyny. Każdy z nich straci maksymalnie jeden punkt ruchu żeby podejść do celu. Wyeliminujesz także stratę bonusu atakowania od tyłu (atakując z przodu masz mniejszą szansę na trafienie celu) poprzez zwiększenie liczby atakujących członków drużyny. Dojdziesz do takiego momentu w grze, gdzie będziesz rozpoznawać ilość punktów akcji u zombiaków. Jeżeli będziesz stosował tą taktykę zombie po prostu do ciebie podejdzie ale nie zaatakuje ponieważ zabraknie mu punktów ruchu wymaganych na przeprowadzenie takiego ataku.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
ligant Centurion
Jeśli ta gra jest taką abominacją jak sugeruje golowa recenzja to czemu gol opublikował do niej poradnik?
WrednySierściuch Senator
to czemu gol opublikował do niej poradnik?
bo GOL lubi pieniążki ze sprzedaży poradników?
btw odnośnie owej recenzji:
autor narzeka zwłaszcza na upierdliwe błędy(Recenzja gry Dead State - noc żywych bugów) , które występowały nadzwyczaj często -to zostało w większej części naprawione, obecnie ta gra nazywa się Dead State:Reanimated -gdyż została w pewnym momencie poddana gruntownej naprawie.
Autor jest też niestety ignorantem - i narzeka na kiepską grafikę, dzwięki/muzykę.
No litości toż to budżetowa gra indie, grafika jest może zgrzebna, ale całkiem miła dla oka - z dowolnie ustawianą kamerą. No i w 3D a nie czystym rzucie izometrycznym
Nie zmienia to faktu że Dead State jest jedną z najlepszych strategii/survivali o zombie!
Ba - jest to jedna z niewielu gier gdzie nie dość że jest pierdyliard towarzyszy -to ich interakcje są bardzo hm, specyficzne -np nie spotkałem się z inną grą gdzie towarzysze się nawzajem mordują (albo i gracza ;D)
Dead state ma też oczywiście kilka bardzo upierdliwych wad -jak np. dbanie o morale każdego towarzysza, które przypomina chuchanie na jajko (btw morale jest największym problemem/zabójca na wyższych poziomach trudności) czy system eventów który w każdej grze wygląda identycznie (eventy są zawsze w tych samych dniach)
btw tak właściwie to poradnik na GOLu jest tak czy siak ultra-biedacki (np wymieniona w poradniku rekrutacja Sary po wybudowaniu laboratorium, czyli gdzieś po 1/2 gry ;D gdy mozliwa jest szybka rekrutacja gdy postac gracza ma skila Negotiation na 6)
Jak komuś nie straszne spoilery to polecam zajrzeć na wiki
Choćby odnośnie towarzyszy - gdzie są wymienione wszystkie interakcje, jak i kiedy one mniej więcej wystąpią
http://deadstate.gamepedia.com/Allies
system skilli
http://deadstate.gamepedia.com/Skills
Btw odnosnie budowy postaci -to naprawdę istotne jest by jak najszybciej zmaksować Negotiation i Leadership.
Nastepne w kolejności powinno być Science - bo bez tego skilla na poziomie 5 nie da się wybudować laboratorium a o ile gracz sam nie ma tej umiejętności -to trzeba będzie czekać bodaj gdzieś do 30-40 dnia by w ogóle zacząć ten projekt* -.-'
* dopiero wtedy przyłączy się jakiś "naukowiec"
Wiele towarzyszy ma dobre parametry bitewne, więc gracz nie musi aż tak dobrze walczyć
Przypominam: w tej grze (na wyższych poziomach trudności) nie umiera się tyle od "zombie" co od "generalnego upadku morale" -co kończy się dla gracza kulą we łbie :p
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
