Dead State: Wyprawy i zbieranie przedmiotów
Aktualizacja:
Wyprawy i zbieranie przedmiotów

Po każdej przeprowadzonej wyprawie, wszystkie potrzebne przedmioty trafiają do magazynu (jedzenie, przedmioty unikalne, paliwo itp.) a twoim oczom ukazuje się okno podsumowania wypadu. Im więcej rzeczy przyniesiesz tym lepiej a jedyny limit, który tu obowiązuje to waga przedmiotów. Każdy sojusznik posiada inny limit wagowy dlatego warto się upewnić kogo weźmiesz do walki a kogo do zbierania przedmiotów. Po każdej wyprawie musisz także opróżnić ekwipunek każdej osoby z niepotrzebnych rzeczy (szczególnie ciężkich broni, których nie masz zamiaru używać w następnej wyprawie). Na początku gry każda dostępna lokacja będzie posiadała tyle zasobów, że bez problemu będziesz mógł zanieść je do schroniska za jednym zamachem. W dalszej grze, niestety nie będzie już tak różowo. Będziesz mierzyć się z przeciwnikami posiadających doskonałe bronie palne, granaty itp. Dlatego też najważniejszą kwestią będzie ochrona. Kamizelki będą zajmowały 1/3 lub w niektórych przypadkach nawet połowę udźwigu twojej postaci dlatego najpierw będziesz musiał wyczyścić lokację z przeciwników a dopiero potem wrócić i zebrać resztę przydatnych przedmiotów.
Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
ligant Centurion
Jeśli ta gra jest taką abominacją jak sugeruje golowa recenzja to czemu gol opublikował do niej poradnik?
WrednySierściuch Senator
to czemu gol opublikował do niej poradnik?
bo GOL lubi pieniążki ze sprzedaży poradników?
btw odnośnie owej recenzji:
autor narzeka zwłaszcza na upierdliwe błędy(Recenzja gry Dead State - noc żywych bugów) , które występowały nadzwyczaj często -to zostało w większej części naprawione, obecnie ta gra nazywa się Dead State:Reanimated -gdyż została w pewnym momencie poddana gruntownej naprawie.
Autor jest też niestety ignorantem - i narzeka na kiepską grafikę, dzwięki/muzykę.
No litości toż to budżetowa gra indie, grafika jest może zgrzebna, ale całkiem miła dla oka - z dowolnie ustawianą kamerą. No i w 3D a nie czystym rzucie izometrycznym
Nie zmienia to faktu że Dead State jest jedną z najlepszych strategii/survivali o zombie!
Ba - jest to jedna z niewielu gier gdzie nie dość że jest pierdyliard towarzyszy -to ich interakcje są bardzo hm, specyficzne -np nie spotkałem się z inną grą gdzie towarzysze się nawzajem mordują (albo i gracza ;D)
Dead state ma też oczywiście kilka bardzo upierdliwych wad -jak np. dbanie o morale każdego towarzysza, które przypomina chuchanie na jajko (btw morale jest największym problemem/zabójca na wyższych poziomach trudności) czy system eventów który w każdej grze wygląda identycznie (eventy są zawsze w tych samych dniach)
btw tak właściwie to poradnik na GOLu jest tak czy siak ultra-biedacki (np wymieniona w poradniku rekrutacja Sary po wybudowaniu laboratorium, czyli gdzieś po 1/2 gry ;D gdy mozliwa jest szybka rekrutacja gdy postac gracza ma skila Negotiation na 6)
Jak komuś nie straszne spoilery to polecam zajrzeć na wiki
Choćby odnośnie towarzyszy - gdzie są wymienione wszystkie interakcje, jak i kiedy one mniej więcej wystąpią
http://deadstate.gamepedia.com/Allies
system skilli
http://deadstate.gamepedia.com/Skills
Btw odnosnie budowy postaci -to naprawdę istotne jest by jak najszybciej zmaksować Negotiation i Leadership.
Nastepne w kolejności powinno być Science - bo bez tego skilla na poziomie 5 nie da się wybudować laboratorium a o ile gracz sam nie ma tej umiejętności -to trzeba będzie czekać bodaj gdzieś do 30-40 dnia by w ogóle zacząć ten projekt* -.-'
* dopiero wtedy przyłączy się jakiś "naukowiec"
Wiele towarzyszy ma dobre parametry bitewne, więc gracz nie musi aż tak dobrze walczyć
Przypominam: w tej grze (na wyższych poziomach trudności) nie umiera się tyle od "zombie" co od "generalnego upadku morale" -co kończy się dla gracza kulą we łbie :p
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
