Dead State: Wyprawy i zbieranie przedmiotów

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wyprawy i zbieranie przedmiotów

Zbieranie przedmiotów to najważniejsza część rozgrywki w Dead State - Wyprawy i zbieranie przedmiotów | Schronisko - Dead State - poradnik do gry
Zbieranie przedmiotów to najważniejsza część rozgrywki w Dead State

Po każdej przeprowadzonej wyprawie, wszystkie potrzebne przedmioty trafiają do magazynu (jedzenie, przedmioty unikalne, paliwo itp.) a twoim oczom ukazuje się okno podsumowania wypadu. Im więcej rzeczy przyniesiesz tym lepiej a jedyny limit, który tu obowiązuje to waga przedmiotów. Każdy sojusznik posiada inny limit wagowy dlatego warto się upewnić kogo weźmiesz do walki a kogo do zbierania przedmiotów. Po każdej wyprawie musisz także opróżnić ekwipunek każdej osoby z niepotrzebnych rzeczy (szczególnie ciężkich broni, których nie masz zamiaru używać w następnej wyprawie). Na początku gry każda dostępna lokacja będzie posiadała tyle zasobów, że bez problemu będziesz mógł zanieść je do schroniska za jednym zamachem. W dalszej grze, niestety nie będzie już tak różowo. Będziesz mierzyć się z przeciwnikami posiadających doskonałe bronie palne, granaty itp. Dlatego też najważniejszą kwestią będzie ochrona. Kamizelki będą zajmowały 1/3 lub w niektórych przypadkach nawet połowę udźwigu twojej postaci dlatego najpierw będziesz musiał wyczyścić lokację z przeciwników a dopiero potem wrócić i zebrać resztę przydatnych przedmiotów.

Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Dead State

4 grudnia 2014

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2017-05-01
04:13

ligant Centurion

Jeśli ta gra jest taką abominacją jak sugeruje golowa recenzja to czemu gol opublikował do niej poradnik?

Komentarz: ligant
2017-05-01
08:56

WrednySierściuch Senator

WrednySierściuch

to czemu gol opublikował do niej poradnik?
bo GOL lubi pieniążki ze sprzedaży poradników?

btw odnośnie owej recenzji:
autor narzeka zwłaszcza na upierdliwe błędy(Recenzja gry Dead State - noc żywych bugów) , które występowały nadzwyczaj często -to zostało w większej części naprawione, obecnie ta gra nazywa się Dead State:Reanimated -gdyż została w pewnym momencie poddana gruntownej naprawie.

Autor jest też niestety ignorantem - i narzeka na kiepską grafikę, dzwięki/muzykę.
No litości toż to budżetowa gra indie, grafika jest może zgrzebna, ale całkiem miła dla oka - z dowolnie ustawianą kamerą. No i w 3D a nie czystym rzucie izometrycznym

Nie zmienia to faktu że Dead State jest jedną z najlepszych strategii/survivali o zombie!
Ba - jest to jedna z niewielu gier gdzie nie dość że jest pierdyliard towarzyszy -to ich interakcje są bardzo hm, specyficzne -np nie spotkałem się z inną grą gdzie towarzysze się nawzajem mordują (albo i gracza ;D)

Dead state ma też oczywiście kilka bardzo upierdliwych wad -jak np. dbanie o morale każdego towarzysza, które przypomina chuchanie na jajko (btw morale jest największym problemem/zabójca na wyższych poziomach trudności) czy system eventów który w każdej grze wygląda identycznie (eventy są zawsze w tych samych dniach)

btw tak właściwie to poradnik na GOLu jest tak czy siak ultra-biedacki (np wymieniona w poradniku rekrutacja Sary po wybudowaniu laboratorium, czyli gdzieś po 1/2 gry ;D gdy mozliwa jest szybka rekrutacja gdy postac gracza ma skila Negotiation na 6)
Jak komuś nie straszne spoilery to polecam zajrzeć na wiki
Choćby odnośnie towarzyszy - gdzie są wymienione wszystkie interakcje, jak i kiedy one mniej więcej wystąpią
http://deadstate.gamepedia.com/Allies

system skilli
http://deadstate.gamepedia.com/Skills

Btw odnosnie budowy postaci -to naprawdę istotne jest by jak najszybciej zmaksować Negotiation i Leadership.
Nastepne w kolejności powinno być Science - bo bez tego skilla na poziomie 5 nie da się wybudować laboratorium a o ile gracz sam nie ma tej umiejętności -to trzeba będzie czekać bodaj gdzieś do 30-40 dnia by w ogóle zacząć ten projekt* -.-'
* dopiero wtedy przyłączy się jakiś "naukowiec"

Wiele towarzyszy ma dobre parametry bitewne, więc gracz nie musi aż tak dobrze walczyć

Przypominam: w tej grze (na wyższych poziomach trudności) nie umiera się tyle od "zombie" co od "generalnego upadku morale" -co kończy się dla gracza kulą we łbie :p

Komentarz: WrednySierściuch

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl