Dead State: Tworzenie postaci

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Tworzenie postaci

Tworzenie postaci w Dead State - Tworzenie postaci w Dead State | Bohater i umiejętności - Dead State - poradnik do gry
Tworzenie postaci w Dead State

Na początku każdej rozgrywki musisz stworzyć własną postać. Pierwszą opcją, która się pojawia jest stworzenie własnego awataru, płci, imienia czy też postury. Po zaakceptowaniu imienia bohatera przychodzi czas na rozdysponowanie punktów umiejętności. Gra oferuje także losowe rozdysponowanie punktów dlatego ważnym elementem jest zaznaczenie właściwiej opcji w oknie.

Dead State oferuje ograniczony wybór umiejętności - Tworzenie postaci w Dead State | Bohater i umiejętności - Dead State - poradnik do gry
Dead State oferuje ograniczony wybór umiejętności

Kolejne okno przy tworzeniu postaci będą statystyki. To tutaj będziesz rozkładał je na elementy, które według ciebie pasują najlepiej do tego świata. Po lewej stronie okna znajdziesz punkty statystyk (których na początku masz 14) a po prawej punkty umiejętności (których na początku masz 15). Poniżej prezentuje się lista statystyk:

  • Strength (Siła) - Siła twojego bohatera determinuje ile towarów może unieść w trakcie zbierania oraz jak mocno bije w walce wręcz
  • Agility (Zręczność) - Zręczność twojego bohatera bezpośrednio odpowiada za uniki w trakcie walki. Większy współczynnik zwinności zmniejsza także ilość wymaganych punktów akcji do przeprowadzenia ataku, wykonywania ruchów czy też wykorzystywania przedmiotów podczas walki
  • Vigor (Krzepa) - Krzepa odpowiada bezpośrednio za ilość posiadanych punktów życia. Determinuje także ilość obrony po przekroczeniu czterech punktów
  • Perception (Percepcja) - Percepcja pomoże ci w dostrzeganiu wrogów znajdujących się w dalszych odległościach czy też w budynkach. Determinuje także celność podczas ataków dystansowych

Wyżej wymienione statystyki są głównymi punktami, z którymi będziesz związany przez całą rozgrywkę. Można je także rozszerzyć wykonując zadania w schronisku. Każdy punkt tych statystyk jest cenny, jednakże rozlokowanie ich w perfekcyjnym położeniu nie jest niezbędne z racji swojej różnorodności i przydatności. Jeżeli posiadasz tylko punkty siły to znaczy, że będziesz główną postacią do zadawania obrażeń wręcz oraz noszenia ogromnej ilości przedmiotów. Ważnym aspektem tutaj jest w takim razie dobranie drużyny, która wzajemnie będzie się dopełniać (postać do ataków dystansowych, wręcz, medyk itp). Nie musisz się także specjalizować tylko w jednej dziedzinie, możesz rozmieścić punkty po równo. Jednakże co jest do wszystkiego, to jest do niczego.

Dead State

4 grudnia 2014

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2017-05-01
04:13

ligant Centurion

Jeśli ta gra jest taką abominacją jak sugeruje golowa recenzja to czemu gol opublikował do niej poradnik?

Komentarz: ligant
2017-05-01
08:56

WrednySierściuch Senator

WrednySierściuch

to czemu gol opublikował do niej poradnik?
bo GOL lubi pieniążki ze sprzedaży poradników?

btw odnośnie owej recenzji:
autor narzeka zwłaszcza na upierdliwe błędy(Recenzja gry Dead State - noc żywych bugów) , które występowały nadzwyczaj często -to zostało w większej części naprawione, obecnie ta gra nazywa się Dead State:Reanimated -gdyż została w pewnym momencie poddana gruntownej naprawie.

Autor jest też niestety ignorantem - i narzeka na kiepską grafikę, dzwięki/muzykę.
No litości toż to budżetowa gra indie, grafika jest może zgrzebna, ale całkiem miła dla oka - z dowolnie ustawianą kamerą. No i w 3D a nie czystym rzucie izometrycznym

Nie zmienia to faktu że Dead State jest jedną z najlepszych strategii/survivali o zombie!
Ba - jest to jedna z niewielu gier gdzie nie dość że jest pierdyliard towarzyszy -to ich interakcje są bardzo hm, specyficzne -np nie spotkałem się z inną grą gdzie towarzysze się nawzajem mordują (albo i gracza ;D)

Dead state ma też oczywiście kilka bardzo upierdliwych wad -jak np. dbanie o morale każdego towarzysza, które przypomina chuchanie na jajko (btw morale jest największym problemem/zabójca na wyższych poziomach trudności) czy system eventów który w każdej grze wygląda identycznie (eventy są zawsze w tych samych dniach)

btw tak właściwie to poradnik na GOLu jest tak czy siak ultra-biedacki (np wymieniona w poradniku rekrutacja Sary po wybudowaniu laboratorium, czyli gdzieś po 1/2 gry ;D gdy mozliwa jest szybka rekrutacja gdy postac gracza ma skila Negotiation na 6)
Jak komuś nie straszne spoilery to polecam zajrzeć na wiki
Choćby odnośnie towarzyszy - gdzie są wymienione wszystkie interakcje, jak i kiedy one mniej więcej wystąpią
http://deadstate.gamepedia.com/Allies

system skilli
http://deadstate.gamepedia.com/Skills

Btw odnosnie budowy postaci -to naprawdę istotne jest by jak najszybciej zmaksować Negotiation i Leadership.
Nastepne w kolejności powinno być Science - bo bez tego skilla na poziomie 5 nie da się wybudować laboratorium a o ile gracz sam nie ma tej umiejętności -to trzeba będzie czekać bodaj gdzieś do 30-40 dnia by w ogóle zacząć ten projekt* -.-'
* dopiero wtedy przyłączy się jakiś "naukowiec"

Wiele towarzyszy ma dobre parametry bitewne, więc gracz nie musi aż tak dobrze walczyć

Przypominam: w tej grze (na wyższych poziomach trudności) nie umiera się tyle od "zombie" co od "generalnego upadku morale" -co kończy się dla gracza kulą we łbie :p

Komentarz: WrednySierściuch

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl