Nowe transporty (cz.3) | Rozdział 01 | Solucja Dead Space
Aktualizacja:
Znajdź płytę danych (1)
![]() | ![]() |
Wracamy do tunelu kolejki, po raz kolejny spowalniając drzwi z zepsutym mechanizmem. W dużej hali zostajemy zaatakowani przez dwa mutanty.
![]() | ![]() |
Idziemy korytarzem na wprost, skręcamy w prawo i wsiadamy do windy do sektora naprawczego i wyjeżdżamy do góry.
Znajdź klucz w sektorze
![]() | ![]() |
W tym momencie poprzednie zadanie przestaje być aktywne, musimy znaleźć klucz do sektora naprawczego. Gdy otworzą się drzwi windy i znajdziemy się w dużej hali, przygotujmy się na atak dwóch potworów. Niszczymy leżący nieopodal pojemnik i udajmy się w prawo, ponownie czeka nas starcie z potworami, udajmy się w stronę windy na końcu hali.
![]() | ![]() |
Po otwarciu się drzwi windy, celujemy w leżącego potwora, niestety tylko udawał trupa. Na prawo od drzwi jest pojemnik , po lewej szafka . Udawszy się na wprost, zostajemy znowu zaatakowani, a na samym końcu znajdujemy Klucz do s. naprawczego oraz Dziennik tekstowy . Przeszukajmy dokładnie ten zaułek. Gdy będziemy wracać do windy, zostaniemy zaatakowani.
Znajdź płytę danych (2)
![]() | ![]() |
Jadąc windą, przygotujmy broń do strzału, po dojechaniu na dół, czeka nas niemiła niespodzianka. Idziemy na prawo od windy, przeszukujemy znajdujące się w oddali szafkę i pojemnik . Idziemy po pochyłej platformie.
![]() | ![]() |
Używając klucza, otwieramy drzwi biura sektora, na stole leży Płyta danych . W tym samym biurze znajdujemy również Warsztat oraz szafkę z Węzłem mocy . To dobry moment na ulepszenie Piły plazmowej .
Zainstaluj płytę danych
![]() | ![]() |
Wychodzimy z biura, po rozprawieniu się z mutantami udajemy się w kierunku windy do hali ładunkowej, którą przyjechaliśmy do sektora naprawczego. Przy wysiadaniu z windy trzymajmy broń w pogotowiu.
![]() | ![]() |
Idziemy wzdłuż korytarza, to dobry moment na skorzystanie ze Stacji zapisu . Skręcamy w pierwszy korytarz po prawej. Wchodzimy do znanego nam pomieszczenia kontroli kolejki. Instalujemy Płytę danych w terminalu na końcu.
Wezwij kolejkę
![]() | ![]() |
Pozostaje już tylko wezwać kolejkę. W tym samym pokoju jest drugi terminal, uruchamiamy go. Oglądamy komunikat od naszych kompanów - musimy wrócić na Kelliona, czyli statek, którym dotarliśmy na Ishimurę.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany608729 Junior
Gram w te gre już od 7 dni i nie wiem jak przejść misje w której trźeba odlecieć statkiem i musze odczepić jakieś zapory gdzie one są...pomóżcie
zanonimizowany741193 Junior
w tej samej komorze gdzie robiło się test silników. tam gdzie walczy się trzeci raz z regenerującym się mutantem
Dantex76 Junior
Witam.
Pomocy?! W 3 akcie strzelam w żółte miejsce macki, która mnie ciągnie po podłodze - macka się rozpada a dalej jestem ciągnięty do dziury w ścianie! Czy ktoś miał podobny bug?
zanonimizowany1007200 Junior
Trochę bzdura z tym użyciem miotacza ognia w próżni... Poza tym zaje...sty poradnik :)
ha_lucynek Junior
Dlaczego nie działa mi kineza do przesunięcia pojemnika? Strzelam i zamiast ciągłych "wyładowań" mam krótkie i później tylko stały niebieski promień, którym mogę się najwyżej pogłaskać...
W czym tkwi błąd?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.