Intensywna terapia (cz.1) | Rozdział 02 | Solucja Dead Space
Aktualizacja:
Rozdział 02: Intensywna terapia

Odzyskaj RIG kapitana (1)
![]() | ![]() |
Zaczynamy w centrum medycznym. Umierająca kobieta wręcza nam Moduł kinetyczny , który działa na zasadzie zbliżonej do działania gravity guna z Half-Life'a. Używamy go, celując PPM i aktywujemy za pomocą F . W pomieszczeniu znajdujemy także Magazyn . Po prawej stronie w oszklonym korytarzu z workami na ciała znajdujemy Mały zestaw medyczny . Torujemy sobie drogę za pomocą nowej zabawki i przechodzimy dalej. Po drodze znajdujemy Schemat miotacza ognia . Wystarczy iść z nim do magazynu, a broń pojawi się w jego asortymencie. Otwieramy drzwi i przechodzimy do pomieszczenia ochrony.
![]() | ![]() |
Otrzymujemy komunikat od Hammonda. Dostajemy dwa nowe zadania, możemy wykonać je w dowolnej kolejności. Zanim to jednak zrobimy, skorzystajmy ze stacji zapisu , podnieśmy kredyty i wejdźmy do zakrwawionego pomieszczenia, w którym znajdziemy skrzynię i szafkę . Możemy także skorzystać z usług Magazynu .
Znajdź termit
![]() | ![]() |
Wychodzimy przez drzwi do skrzydła badawczego, po drodze znajdujemy Stację ładowania stazy, naładowanie spowolnienia przyda się do spowolnienia drzwi z zepsutym mechanizmem. Nieopodal stacji znajdziemy też trochę kredytów . W laboratorium wydaje się być bezpiecznie, niestety nie na długo. Kobiecy głos informuje o kwarantannie i rozpoczynamy walkę o życie z atakującymi nas monstrami.
![]() | ![]() |
Wchodzimy na platformę i zjeżdżamy na niższy poziom laboratorium, gdzie radzimy sobie ze wszystkimi potworami i zbieramy wszystkie przedmioty. Kwarantanna zostaje zniesiona. Odwiedzając jeden z pokoi, odnajdujemy ciekawy Dziennik wideo . Na niższym poziomie możemy także skorzystać ze Stacji ładowania stazy . W innym pokoju laboratoryjnym znajdujemy dwie otwarte szafki oraz pojemnik , nie marnujemy więc okazji do zdobycia cennych przedmiotów.
![]() | ![]() |
Wchodzimy przez drzwi do laboratorium biologicznego. Po uporaniu się z niesfornym bobaskiem przeszukujemy pomieszczenie, na podłodze leży skrzynia , znajdziemy też trochę Energii plazmowej . Wyjeżdżamy na górę.
![]() | ![]() |
Gdy uporamy się z "bobasami", przechodzimy do głównego laboratorium, w którym znajdujemy Termit . Na ścianie wisi także szafka z Węzłem mocy . Wychodzimy z kompleksu laboratoryjnego, ponownie spowalniając uszkodzony mechanizm drzwi.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany608729 Junior
Gram w te gre już od 7 dni i nie wiem jak przejść misje w której trźeba odlecieć statkiem i musze odczepić jakieś zapory gdzie one są...pomóżcie
zanonimizowany741193 Junior
w tej samej komorze gdzie robiło się test silników. tam gdzie walczy się trzeci raz z regenerującym się mutantem
Dantex76 Junior
Witam.
Pomocy?! W 3 akcie strzelam w żółte miejsce macki, która mnie ciągnie po podłodze - macka się rozpada a dalej jestem ciągnięty do dziury w ścianie! Czy ktoś miał podobny bug?
zanonimizowany1007200 Junior
Trochę bzdura z tym użyciem miotacza ognia w próżni... Poza tym zaje...sty poradnik :)
ha_lucynek Junior
Dlaczego nie działa mi kineza do przesunięcia pojemnika? Strzelam i zamiast ciągłych "wyładowań" mam krótkie i później tylko stały niebieski promień, którym mogę się najwyżej pogłaskać...
W czym tkwi błąd?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.