Martwy po przybyciu (cz.1) | Rozdział 09 | Solucja Dead Space
Aktualizacja:
Rozdział 09: Martwy po przybyciu

Wejdź na pokład statku
![]() | ![]() |
Na stacji znajdziemy pojemnik , skrzynię oraz Warsztat . Idąc dalej natrafimy na skrzynie, Magazyn i pojemnik. Przechodzimy przez okrągły właz. Za nim znajdziemy szafkę ze Średnim zasobnikiem tlenu i kolejny właz.
Usuń materiał radioaktywny (6/6)
![]() | ![]() |
Niestety drzwi na statek są zablokowane, gdyż czujniki wykrywają materiał radioaktywny. Musimy pozbyć się sześciu świecących kul dryfujących w pomieszczeniu, wyrzucając je w otwartą przestrzeń kosmiczną. Na dole zauważmy śluzę z sześcioma bezpiecznikami - nie otwierajmy jej jednak od razu, z pomieszczenie zostanie wyssany tlen a my nerwowo będziemy musieli szukać porozrzucanych po pomieszczeniu kul. Dlatego najpierw ustawmy sobie za pomocą kinezy wszystkie sześć w pobliżu drzwi. Następnie zniszczmy sześć bezpieczników i stańmy obok jednej z dwóch Stacji ładowania tlenu znajdujących się wokół śluzy.
![]() | ![]() |
Teraz na spokojnie wyrzucamy wszystkie kule za pomocą kinezy, co jakiś czas będą atakowały nas potwory. Gdy zajdzie taka konieczność korzystamy ze Stacji ładowania tlenu . Gdy już pozbędziemy się zbędnego balastu skaczemy do okrągłego włazu i wchodzimy na statek.
Znajdź mikrojądro
![]() | ![]() |
Zaraz po prawej leży pojemnik , uważajmy na strumienie energii wylatujące z podłogi. Korzystamy ze Stacji zapisu i wchodzimy do pomieszczenia ładunkowego. Znajdziemy tam dwie skrzynie . Drogę w głąb pomieszczenia torujemy przesuwając kinezą podświetlone pojemniki po szynach. Nie jest to specjalnie wyrafinowana zagadka logiczna.
![]() | ![]() |
Na naszej drodze staną zmutowani superszybcy żołnierze. Na szczęście nie są aż tacy wytrzymali na jakich wyglądają. Gdy zmierzymy się z pierwszą falą idziemy w głąb pomieszczenia. Kinezą przenosimy skrzynie zastawiające drzwi do pomieszczenia z torpedami.
![]() | ![]() |
Znajdujemy tam kilka pojemników i skrzyń . Idziemy przez szerokie drzwi prowadzące do windy, po prawej leży skrzynia, dalej korzystamy ze Stacji zapisu . Wzywamy windę niestety następuje spięcie i na dodatek zostajemy zaatakowani. Próbujemy użyć ogniwa z przeciwnej strony sali, niestety bezskutecznie, w jego poprawnym załadowaniu przeszkadza zwarcie. Używamy stazy na slocie, następnie wsadzamy do niego ogniwo. Winda działa! Wsiadamy do niej.
![]() | ![]() |
Idziemy w kierunku zbrojowni, gdy pozbędziemy się wszystkich wrogów, przeszukajmy to pomieszczenie. Jest tam skrzynia , a na ścianie wisi szafka z Węzłem mocy .
![]() | ![]() |
Możemy też poćwiczyć na strzelnicy, gdzie znajdziemy także Dziennik audio . Wychodzimy drzwiami do izby chorych, za nimi znajdziemy Stację ładowania stazy . Wchodzimy do pomieszczenia.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany608729 Junior
Gram w te gre już od 7 dni i nie wiem jak przejść misje w której trźeba odlecieć statkiem i musze odczepić jakieś zapory gdzie one są...pomóżcie
zanonimizowany741193 Junior
w tej samej komorze gdzie robiło się test silników. tam gdzie walczy się trzeci raz z regenerującym się mutantem
Dantex76 Junior
Witam.
Pomocy?! W 3 akcie strzelam w żółte miejsce macki, która mnie ciągnie po podłodze - macka się rozpada a dalej jestem ciągnięty do dziury w ścianie! Czy ktoś miał podobny bug?
zanonimizowany1007200 Junior
Trochę bzdura z tym użyciem miotacza ognia w próżni... Poza tym zaje...sty poradnik :)
ha_lucynek Junior
Dlaczego nie działa mi kineza do przesunięcia pojemnika? Strzelam i zamiast ciągłych "wyładowań" mam krótkie i później tylko stały niebieski promień, którym mogę się najwyżej pogłaskać...
W czym tkwi błąd?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.