Martwa przestrzeń (cz.3) | Rozdział 12 | Solucja Dead Space
Aktualizacja:
Zabierz Znak do miejsca piedestału (2)
![]() | ![]() |
Na spotkanie wybiegnie dobrze nam znany przeciwnik. Taktyka pozostaje niezmieniona. Spowalniamy go stazą i strzelamy w pachwiny by odstrzelić jego ogromne kończyny przednie. W nagrodę za zabicie go dostaniemy Węzeł mocy . Zapisujemy grę i wracamy do przesuwania Znaku.
![]() | ![]() |
Otwieramy most, spowalniamy go i pchamy znak. To już na szczęście przedostatnia brama. Aktywujemy terminal.
![]() | ![]() |
W następnym pomieszczeniu powtarzamy wszystkie powyższe czynności, jednak zanim je opuścimy przeszukajmy wszystkie zakamarki. Jest kilka szafek (w tym jedna z Węzłem mocy ) oraz pojemniki .
![]() | ![]() |
Zanim ruszymy znak o centymetr, uzupełnijmy ewentualne braki w amunicji przeszukując skrzynie , ciągniemy znak na koniec platformy. Cały czas odpieramy ataki hordy potworów.
![]() | ![]() |
Gdy umieściliśmy znak na końcu torów, aktywujemy konsolę, po krótkiej scence wchodzimy przez drzwi które zaprowadzą nas do promu. To jednak nie koniec kłopotów. Oglądamy kolejny film.
Wróć do wahadłowca
![]() | ![]() |
Idąc w stronę wahadłowca pokrytym tkanką korytarzem przeszukujemy wszystkie szafki (jedna z Węzłem mocy ) i pojemniki. Dojdziemy też do małego magazynu z którego przejdziemy do znanego nam pomieszczenia z Warsztatem i Magazynem oraz Stacją zapisu . Przed nami ostatnia walka, więc:
- sprzedajmy wszystkie przedmioty których na pewno nie będziemy używać (np. półprzewodniki)
- jeżeli nie posiadamy odpowiedniej ilości Energii Plazmowej do Piły plazmowej to ją zakupmy
- nie oszczędzajmy na Zestawach medycznych ;
- w warsztacie maksymalnie ulepszmy Piłę plazmową oraz kombinezon (RIG ). Dodatkowe Węzły mocy kupujemy w Magazynie ;
- zapiszmy grę.
![]() | ![]() |
Strzelamy w żółte gruczoły wokół otworu gębowego. Musimy być mobilni, gdy potwór napręża się i wygina w jedną stronę przygotowując się do ciosu, my biegniemy w przeciwną. W Pewnym momencie, zostaniemy złapani i z nieco uciążliwej perspektywy kończymy pierwszą fazę walki.
![]() | ![]() |
W drugiej fazie walki celujemy w żółte kokony, które monstrum co jakiś czas odsłania. Dodatkowo, kinezą ciskamy w nie wybuchające beczki. Po zniszczeniu ostatniego kokonu podziwiamy dramatyczną śmierć giganta. Potem wsiadamy do promu i delektujemy się ostatnią sceną.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany608729 Junior
Gram w te gre już od 7 dni i nie wiem jak przejść misje w której trźeba odlecieć statkiem i musze odczepić jakieś zapory gdzie one są...pomóżcie
zanonimizowany741193 Junior
w tej samej komorze gdzie robiło się test silników. tam gdzie walczy się trzeci raz z regenerującym się mutantem
Dantex76 Junior
Witam.
Pomocy?! W 3 akcie strzelam w żółte miejsce macki, która mnie ciągnie po podłodze - macka się rozpada a dalej jestem ciągnięty do dziury w ścianie! Czy ktoś miał podobny bug?
zanonimizowany1007200 Junior
Trochę bzdura z tym użyciem miotacza ognia w próżni... Poza tym zaje...sty poradnik :)
ha_lucynek Junior
Dlaczego nie działa mi kineza do przesunięcia pojemnika? Strzelam i zamiast ciągłych "wyładowań" mam krótkie i później tylko stały niebieski promień, którym mogę się najwyżej pogłaskać...
W czym tkwi błąd?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.