Koniec dni (cz.3) | Rozdział 10 | Solucja Dead Space
Aktualizacja:
Napraw wahadłowiec
![]() | ![]() |
Przed nami wymagająca sporej koordynacji i refleksu walka o życie. Atakuje nas dobrze nam znany, samo regenerujący się mutant. Strzelamy mu w kroczę by go powalić i używamy na nim Stazy. Teraz musimy jak najszybciej uciec i odgrodzić potwora od siebie kojami, ustawiając je w położeniu, które zastaliśmy po przyjściu do bloku sypialnego. Nie musimy od razu zbudować szczelnej ściany. Jeżeli zmniejszymy szparę między kojami mniej-więcej o połowę potwór i tak się nie zmieści i teraz na spokojnie możemy całkowicie go zablokować torując sobie tym samym drogę do wyjścia. Jest to dobry moment na uzupełnienie Stazy i przeładowanie broni.
![]() | ![]() |
Nasz odpoczynek nie trwa jednak długo, przy wyjściu z pomieszczeń sypialnych potwór znajduje drogę i ponownie musimy stanąć z nim do nierównej walki. Idziemy do pomieszczenia z obrotowym ekranem holograficznym, niestety wyjście zostało zablokowane. Musimy przetrwać ok. minuty aż nasza koleżanka ze statku obejdzie blokadę zamka. Zostaniemy zaatakowani przez hordy mocnych przeciwników, Stazę oszczędzamy na "nieśmiertelnego" potwora. Z resztą najlepiej walczyć za pomocą pistoletu liniowego gdyż ma szeroki zasięg strzału dobrze sprawdza się w walce z dużą grupą przeciwników. Gdy tylko usłyszymy komunikat, że drzwi są odblokowanie, nie oglądając się za siebie uciekamy.
![]() | ![]() |
W świetlicy uzupełniamy zapasy w Magazynie , wyjeżdżamy znajdującą się obok niego windą. Korzystamy ze Stacji zapisu i wchodzimy do Oficerskiego pomieszczenia ochrony. Oglądamy scenkę przerywnikową, przeszukujemy szafkę i wsiadamy do windy do Oficerskich pomieszczeń mieszkalnych.
![]() | ![]() |
Na wejściu wita nas gromada grubasów, gdy ich zabijemy z ich wnętrzności zaczną wypełzać znane nam potwory. Uporajmy się z nimi miotaczem ognia. Przeszukajmy cztery przyległe do sali pokoje, w skrzyniach i pojemnikach znajdziemy sporo przedmiotów. Znajdziemy tam także Dziennik audio . Wychodzimy przez szerokie drzwi prowadzące do Hali wahadłowca.
![]() | ![]() |
Wchodzimy na pokład i w slocie instalujemy Kartę nawigacyjną .
Przetestuj pod obciążeniem silników
![]() | ![]() |
Idziemy do sterowni, uruchamiamy panel po lewej stronie. Zwróćmy uwagę gdzie wylatują płomienie z silników.
![]() | ![]() |
Do sterowni wpada nasz dobry, nieśmiertelny (teoretycznie) znajomy. Wybiegamy z pomieszczenia i wabimy go na mostek na którym wylatują płomienie z silników. Gdy zbliży się na początek mostu strzelamy mu w krocze. Wspierając się na przednich kończynach będzie pełznął w naszą stronę. Gdy wejdzie w okopcony obszar na moście używamy na nim Stazy. Niestety, cały czas będziemy musieli także walczyć z superszybkimi mutantami. Biegniemy do sterowni i uruchamiamy ponownie procedurę testową silników i obserwujemy zagładę naszego nemezis.
Zwolnij wahadłowiec
![]() | ![]() |
Zaraz gdy przyjdzie doktor, używamy prawego panelu w sterowni. Teraz możemy na spokojnie przeszukać całą Halę wahadłowca.
Idź na pokład startowy
![]() | ![]() |
Wracamy do głównej świetlicy i wsiadamy do pociągu.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany608729 Junior
Gram w te gre już od 7 dni i nie wiem jak przejść misje w której trźeba odlecieć statkiem i musze odczepić jakieś zapory gdzie one są...pomóżcie
zanonimizowany741193 Junior
w tej samej komorze gdzie robiło się test silników. tam gdzie walczy się trzeci raz z regenerującym się mutantem
Dantex76 Junior
Witam.
Pomocy?! W 3 akcie strzelam w żółte miejsce macki, która mnie ciągnie po podłodze - macka się rozpada a dalej jestem ciągnięty do dziury w ścianie! Czy ktoś miał podobny bug?
zanonimizowany1007200 Junior
Trochę bzdura z tym użyciem miotacza ognia w próżni... Poza tym zaje...sty poradnik :)
ha_lucynek Junior
Dlaczego nie działa mi kineza do przesunięcia pojemnika? Strzelam i zamiast ciągłych "wyładowań" mam krótkie i później tylko stały niebieski promień, którym mogę się najwyżej pogłaskać...
W czym tkwi błąd?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.