Odszukać i uratować (cz.1) | Rozdział 08 | Solucja Dead Space
Aktualizacja:
Rozdział 08: Odszukać i uratować

Skontaktuj się ze statkiem (1)
![]() | ![]() |
Wysiadamy z kolejki i idziemy do atrium. Tam czeka nas trudna walka, przeciwnik znany, ale liczny. Gdy kwarantanna zostanie zniesiona udajemy się do windy i wyjeżdżamy na poziom 03.
![]() | ![]() |
Dojdziemy do pomieszczenia w którym jest Stacja zapisu , nie korzystajmy z niej jeszcze. Najpierw pobądźmy się przyklejonych do ściany potworów, odstrzeliwując im kolejny macki i uważając na ich plujące jadem dzieci. Potwory znajdują się po obu stronach drzwi, przez które przechodzimy po uprzednim przeszukaniu szafek i zapisaniu gry.
![]() | ![]() |
Naprzeciw wyjdzie nam charakterystyczny chudzielec, nawet gdy go zabijemy z jego kończyn narodzą się inne dziwne kreatury, które będą ożywiać znajdujące się w pobliżu ciała. Najlepiej umieśćmy między nimi ładunek energetyczny korzystając ze strzału alternatywnego pistoletu liniowego. Teraz pozostaje nam tylko torować sobie drogę kinezą i przejść przez drzwi.
![]() | ![]() |
Na środku pomieszczenia jest Warsztat , po prawej Stacja zapisu , a po prawej winda którą uruchamiamy. Na górze przed drzwiami znajdziemy Dziennik audio . Za drzwiami zaraz za wejściem do kolejki jest szafka z Węzłem mocy . Wsiadamy do kolejki i uruchamiamy ją.
![]() | ![]() |
Gdy wejdziemy do pomieszczenia dostaniemy nowe zadanie. Przeszukajmy wszystkie zakamarki, po lewej stronie panelu kontrolnego jest Stacja zapisu , a po prawej Stację ładowania stazy . W głębi leży Schemat średniego zasobnika tlenu , oraz pojemnik . Wchodzimy przez drzwi do talerza komunikacyjnego. Znajdziemy tam szafkę z Węzłem mocy , skrzynię oraz kilka otwartych szafek . Wchodzimy przez okrągły właz.
Napraw talerze
![]() | ![]() |
Musimy zastąpić trzy niedziałające talerze z wewnętrznego (oznaczone na czerwono) działającymi talerzami rozsianymi na zewnątrz (te świecące na jasnoniebiesko). W zadaniu pomoże nam schemat wyświetlany na ścianie. W pomieszczeniu panuje zerowa grawitacja która ułatwi nam poruszanie. Musimy się także bronić przed atakującymi nas potworami.
![]() | ![]() |
Za pomocą kinezy wyrzucamy trzy świecące na czerwono anteny z wewnętrznego kręgu i w ich miejsce wstawiamy trzy świecące na jasnoniebiesko anteny z zewnętrznych kręgów. Schemat na ścianie będzie aktualizowany na bieżąco.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany608729 Junior
Gram w te gre już od 7 dni i nie wiem jak przejść misje w której trźeba odlecieć statkiem i musze odczepić jakieś zapory gdzie one są...pomóżcie
zanonimizowany741193 Junior
w tej samej komorze gdzie robiło się test silników. tam gdzie walczy się trzeci raz z regenerującym się mutantem
Dantex76 Junior
Witam.
Pomocy?! W 3 akcie strzelam w żółte miejsce macki, która mnie ciągnie po podłodze - macka się rozpada a dalej jestem ciągnięty do dziury w ścianie! Czy ktoś miał podobny bug?
zanonimizowany1007200 Junior
Trochę bzdura z tym użyciem miotacza ognia w próżni... Poza tym zaje...sty poradnik :)
ha_lucynek Junior
Dlaczego nie działa mi kineza do przesunięcia pojemnika? Strzelam i zamiast ciągłych "wyładowań" mam krótkie i później tylko stały niebieski promień, którym mogę się najwyżej pogłaskać...
W czym tkwi błąd?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.