Trzecia głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
Aktualizacja:
Trzecia głowa cerbera

Zleceniodawca: Garett Grant
Poziom trudności: Średni
Nagroda: 1500 PD, Pirania
Włącz 4 głośniki wzdłuż Canale Street
![]() | ![]() |
Do zadania możesz przystąpić dopiero po wcześniejszym wykonaniu misji Druga głowa cerbera.
Tym razem Garett (1) #1 zleci Ci ostatnie zadanie z serii włączania głośników. Twoim celem są teraz budynki znajdujące się w centrum. Niestety centrum zostało odgrodzone, aczkolwiek istnieje kilka możliwych ścieżek, którymi możesz dostać się do środka. Gdzieniegdzie natrafisz na drabiny pozwalające obejść "mur" (1) #2.
![]() | ![]() |
Będąc w tej części miasta musisz bardzo uważać, gdyż będziesz atakowany niemalże non stop! Pierwszy głośnik znajduje się na rusztowaniu, na które wejdziesz przy pomocy drabiny (2) #1. Kolejny głośnik znajdziesz nieopodal - aby się do niego dostać musisz wejść w przesmyk między budynkami (3) i wdrapać się na sąsiedni budynek. Nim przejdziesz przez kładkę musisz stawić czoła kilku bandytom czyhającym na dachu budynku z głośnikiem #2.
![]() | ![]() |
Ostatni głośnik jest na budynku najbardziej wysuniętym na północ dzielnicy (4). Drabina doprowadzi Cię bezpośrednio na prawidłowy dach #1. Po włączeniu czwartego głośnika powróć do Garetta #2 i poinformuj go o zakończonym zadaniu.
0
- Dead Island - poradnik do gry
- Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
- Akt 2 - zadania poboczne
- Ostatnia szansa na ścianie | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Z zimną krwią; Jedną nogą w grobie | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
- Ostatnia wola; Bezbożne stworzenia | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
- Świątynia Boga; Komunikat dla mas | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
- Alkohol dla Theresy; Strażnik na posterunku | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
- Gdzie jesteś, tatuśku? | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Simon mówi...; Radio Ga Ga; Ostre drinki | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
- Więzy krwi; Ostatni oddech | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Obraz rozkoszy; Lepszy wróbel w garści | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
- Wielkie porządki | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Zawód- szpieg | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Szybka pomoc | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Druga głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Trzecia głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Kotka na dachu; Dożywocie | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Wymierzanie sprawiedliwości | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Pogrzeb zmarłych; Sześć stóp pod ziemią | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
- Dzień sądu; Papierkowa robota | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
- Nieproszeni goście; Policjanci i złodzieje | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia
- Akt 2 - wydarzenia | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Akt 2 - zadania poboczne
- Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Arxel Legend

Pingu_ciastarz Junior
Cześć mam pytanie. Czy po tym gdy wykonamy główną misje w akcie 1 z powrotem do hotelu i zabraniem ciężarówki, to czy można jeszcze raz później do niego wrócić i jeszcze raz go zwiedzić? Za pierwszym razem nie uważnie go przejrzałam i nie zabrałam wszystkich dokumentów tożsamości itp
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.