Titus Andronikus; Zielona mila | Akt 4 - rozdział 16 i 17 w Dead Island
Aktualizacja:
Titus Andronikus

Zbadaj sytuację w więzieniu
![]() | ![]() |
Czwarty akt rozpoczynasz w więzieniu. W całej placówce nie ma map, lecz w poradniku znajdziesz ręcznie rysowane mapki, które powinny pomóc Ci mniej więcej pozwolić zorientować się w więzieniu. Pierwsza misja jest bardzo prosta - biegnij za Mowenem na wprost, do pierwszych krat (1) #1. Od więźnia dowiesz się, że Titus, jak i pozostali więźniowie, przesiadują w stołówce. Podążaj dalej za swoimi towarzyszami, dotrzesz do podwójnych czerwonych drzwi (2) #2, które prowadzą na stołówkę.

Gdy wejdziesz do środka aktywuje się przerywnik filmowy, po którym zadanie dobiegnie końca.
Zielona mila

Zleceniodawca: Titus Kabui
Poziom trudności: Trudny
Nagroda: 10000 PD, Metalowe kanabo
Uwolnij znajomego Titusa z celi
![]() | ![]() |
Titusa znajdziesz w kuchni na stołówce (1) #1 - porozmawiaj z nim. Pierwszym zadaniem na drodze do bloku C jest uwolnienie starego znajomego Titusa, który przesiaduje w bloku A. Naturalnie roi się tam od nieumarłych, więc tylko Ty jesteś w stanie sprostać zadaniu. Opuść stołówkę i udaj się do wejścia do bloku A (2) #2.
![]() | ![]() |
Gdy dotrzesz do bloku A (3), wewnątrz czeka Cię trudna przeprawa przez nieumarłych. Znajdziesz tam również kilku "bossów" - musisz uważać na tarana #1 (4). Pomieszczenie na szczęście jest przestronne, nie powinieneś mieć problemów z unikaniem jego szarży. W drugiej połowie bloku natrafisz zaś na zbira (5). Musisz udać się po schodach na trzecie piętro. Odpowiednią celę znajdziesz bezproblemowo, gdyż będzie oblegana przez nieumarłych (6) #2.
![]() | ![]() |
Niestety cela będzie zamknięta, musisz udać się na niższe piętro po schodach #1, gdzie warto zachować większą ostrożność. Na samym końcu znajdziesz drzwi prowadzące do pokoju sterowania #2, gdzie możesz otworzyć celę Alvara.
![]() | ![]() |
Niestety uruchomi się alarm - musisz go czym prędzej wyłączyć, gdyż zwabia on mnóstwo nieumarłych. Wyłącznik znajduje się również na drugim piętrze #1, jednakże musisz przejść na drugą stronę, gdyż drzwi wychodzące z pokoju sterowania są zablokowane. Raz jeszcze udaj się na trzecie piętro, gdzie zabierzesz ze sobą Alvaro do Titusa. Gdy opuścisz blok A, z niewielkiego pomieszczenia, które dotychczas było zamknięte wyjdzie zbir #2. Twój kompan nie wspomoże Cię w walce, musisz więc samodzielnie pokonać zombiaka. Dalsza droga będzie już spokojna, udaj się do Titusa od którego odbierzesz nagrodę.
0
Komentarze czytelników
siimka Junior
Proszę o pomoc:
- w jaki sposób mogę wrzucić do ekwipunku puszkę napoju energetycznego
Rated R Superstar Konsul
Puszki napoju się nie wrzuca do ekwipunku , ją można tylko wypić
zanonimizowany935221 Junior
hej mam pytanko jak mam zabic tych wszyskich zombiakow w zadaniu czysta krew na tej wiosce przeciez to jest niewykonalne albo gine ja albo ope??????????????
Lechiander Legend
Arxel ---> Napisz proszę, jeśli możesz, dlaczego nie zrobiłeś poradnika do Riptide?
Zrobiłeś kawał zajebistej roboty z DI. Dlaczemu ktoś inny zrobił Di:R?
Pomińmy kwestię, że tego kogoś poradników, jak i osoby nie trawię.
zanonimizowany1065426 Junior
Skąd mam wytrzasnąc bron palną ?
zanonimizowany1116040 Junior
myśle że jest godna uwagi
Arxel Legend
Pingu_ciastarz Junior
Cześć mam pytanie. Czy po tym gdy wykonamy główną misje w akcie 1 z powrotem do hotelu i zabraniem ciężarówki, to czy można jeszcze raz później do niego wrócić i jeszcze raz go zwiedzić? Za pierwszym razem nie uważnie go przejrzałam i nie zabrałam wszystkich dokumentów tożsamości itp
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










