Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Pierwsza głowa cerbera

Zleceniodawca: Garett Grant - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Zleceniodawca: Garett Grant

Poziom trudności: Średni

Nagroda: 1500 PD, Pieniądze

Włącz 4 głośniki w dzielnicy biedoty

1 - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Do zadania będziesz mógł przystąpić dopiero po wykonaniu misji Komunikat dla mas - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Do zadania będziesz mógł przystąpić dopiero po wykonaniu misji Komunikat dla mas.

Garett (1) poinformuje Cię #1, że pomimo puszczonego nagrania, nad miastem nic nie słychać gdyż głośniki są powyłączane. Aby dotrzeć do pierwszego głośnika wdrap się po drabinie na budynek naprzeciw stacji nadawczej (2) #2.

2 - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Nim przejdziesz po kładce (3) na sąsiedni budynek musisz pozbyć się rezydujących tam bandytów #1 - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Nim przejdziesz po kładce (3) na sąsiedni budynek musisz pozbyć się rezydujących tam bandytów #1. Po oczyszczeniu dachów możesz bezpiecznie włączyć głośnik (4) #2.

3 - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Musisz powrócić i zejść na ulicę po tej samej drabinie, którą wszedłeś na górę - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Musisz powrócić i zejść na ulicę po tej samej drabinie, którą wszedłeś na górę. Drugi głośnik znajdziesz kawałek dalej. Wdrap się na dach pierwszego budynku (5) #1, następnie przejdź po kładce na budynek sąsiedni i stamtąd drabiną na dół #2, gdyż kolejny głośnik znajduje się nie na budynku, a na ziemi lecz jest ogrodzony.

4 - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Ponownie wyjdź po drabinie i z tego samego budynku możesz przedostać się na kolejny (7) #1 - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Ponownie wyjdź po drabinie i z tego samego budynku możesz przedostać się na kolejny (7) #1. Tym razem natrafisz na kilku szwendaczy oraz na zbira. Gdy zombie padnie włącz trzeci głośnik (8) #2.

5 - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry
Ostatni głośnik znajdziesz kilka budynków dalej (9) - Pierwsza głowa cerbera | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Ostatni głośnik znajdziesz kilka budynków dalej (9). Aby się dostać na dach musisz wykorzystać stojące na drodze rusztowanie #1. Na górze natrafisz na dwóch samobójców #2, jeden tuż przy głośniku. Po włączeniu czwartego głośnika powróć do Garetta (1) i poinformuj go o zakończonym zadaniu.

Podobało się?

0

Dead Island

6 września 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2013-08-29
00:54

siimka Junior

Proszę o pomoc:
- w jaki sposób mogę wrzucić do ekwipunku puszkę napoju energetycznego

Komentarz: siimka
2013-09-15
21:37

Rated R Superstar Konsul

Rated R Superstar

Puszki napoju się nie wrzuca do ekwipunku , ją można tylko wypić

Komentarz: Rated R Superstar
2013-10-09
12:00

zanonimizowany935221 Junior

😊

hej mam pytanko jak mam zabic tych wszyskich zombiakow w zadaniu czysta krew na tej wiosce przeciez to jest niewykonalne albo gine ja albo ope??????????????

Komentarz: zanonimizowany935221
2014-04-14
18:09

Lechiander Legend

Lechiander

Arxel ---> Napisz proszę, jeśli możesz, dlaczego nie zrobiłeś poradnika do Riptide?
Zrobiłeś kawał zajebistej roboty z DI. Dlaczemu ktoś inny zrobił Di:R?
Pomińmy kwestię, że tego kogoś poradników, jak i osoby nie trawię.

Komentarz: Lechiander
2015-01-24
19:48

zanonimizowany1065426 Junior

😃

Skąd mam wytrzasnąc bron palną ?

Komentarz: zanonimizowany1065426
2015-08-30
12:31

zanonimizowany1116040 Junior

myśle że jest godna uwagi

Komentarz: zanonimizowany1116040
2016-07-11
20:43

Rozbo12 Konsul

Rozbo12
👍

Super gierka :)

Komentarz: Rozbo12
2023-12-30
23:23

pawlo01 Junior

A gdzie 25 fakt?

Komentarz: pawlo01
2023-12-30
23:33

Arxel Legend

Arxel

Lechiander > o ile mnie pamięć nie myli, w tym czasach juuż pomału nie współpracowałem dla GOL-a :(

pawlo01 >aż zerknąłem do Atlasu ii kurcze > faktycznie nie ma Faktu #25.. musiało to być jakieś totalne przypadkowe przeoczenie, tym bardziej, że z tego co kojarzę, to lokalizację znacznej większości rzeczy udało mi się wydobyć z plików źródłowych gry [oraz były narysowane ręcznie] (nie wliczam niestety późniejszych aktualizacji itp. gdzie lokalizacje mogły niestety ulec zmianie co się często zdarza)

Komentarz: Arxel
2024-05-14
12:17

Pingu_ciastarz Junior

Cześć mam pytanie. Czy po tym gdy wykonamy główną misje w akcie 1 z powrotem do hotelu i zabraniem ciężarówki, to czy można jeszcze raz później do niego wrócić i jeszcze raz go zwiedzić? Za pierwszym razem nie uważnie go przejrzałam i nie zabrałam wszystkich dokumentów tożsamości itp

Komentarz: Pingu_ciastarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl