Gnijące mięso; Utrata danych | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
Aktualizacja:
Gnijące mięso

Zleceniodawca: Naukowiec
Poziom trudności: Łatwy
Nagroda: 8000 PD, Magnum
Zdobądź próbki zarażonej tkanki mięśniowej i przynieś je do laboratorium
![]() | ![]() |
Naukowiec przesiaduje w bloku A2 w Sali ze stołem operacyjnym i rozciętym na nim nieumarłym (1) #1. Twoim zadaniem jest zdobycie tkanki mięśniowej kilku zarażonych zamkniętych w magazynie (2), którzy testowali nowy lek. Uważaj na chmarę nieumarłych zarówno przed budynkiem jak i za #2. Możesz trafić zarówno na topielca, zbira czy też rzeźnika.
![]() | ![]() |
Kiedy już uporasz się z terenem przed domem nadejdzie pora na łatwiejsza część zadania - wewnątrz domu znajdziesz dwóch szwendaczy #1, których musisz zabić. Jeden z nich jest w głównym pokoju, drugi natomiast zamknięty w toalecie - musisz wyważyć drzwi aby się do niego dostać #2. Zabierz z ciał próbki tkanek Nicka i Johna, po czym powróć do Naukowca (1).
Utrata danych

Zleceniodawca: Nguyen
Poziom trudności: Trudny
Nagroda: 3000 PD, Maczeta
Przynieś doktorowi Nguyenowi dane naukowe z jego domku
![]() | ![]() |
Zadanie staje się aktywne dopiero po wykonaniu misji Demoniczna nauka.
Nguyen #1 poprosi Cię o zdobycie plików z jego dotychczasowej pracy, które znajdują się na jego komputerze w domku numer 3. Opuść laboratorium i udaj się na południe. Musisz przedrzeć się przez hordy nieumarłych aż do zepsutych schodów (1) #2.
![]() | ![]() |
Postaraj się nie spaść na ziemię, niektóre fragmenty schodów są wyjątkowo zepsute. Na samym dole możesz spodziewać się tarana bądź zbira (oraz kilku szwendaczy). Wejdź na dach budynku (2) #1 i wskocz do środka przez dziurę w dachu. W zawalanym pokoju po prawej znajdziesz Laptop Nguyena #2.
![]() | ![]() |
Wyjdź na korytarz i wyskocz z domku na powierzchnię #1 (uważaj aby przypadkiem nie spać w przepaść). Powróć do Nguyena i przekaż mu jego laptopa #2.
0
- Dead Island - poradnik do gry
- Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
- Akt 3 - zadania poboczne
- Krew w tropikach; Martwi w sieci | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
- Ranny wariat; Życzenie śmierci | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
- Szczury w laboratorium; W niewoli mocy | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
- Danse Macabre; Bez oznaki życia | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
- Martwi nie lubią krakersów; Przesłanie miłości | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
- Twarda materia | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Gnijące mięso; Utrata danych | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
- Środek na owady; Deus Ex Machina | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
- Mokra robota; Nie dla zmarłych ochłapy | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
- O jeden most za daleko; Druga pomoc | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
- Mały książe; Upadły anioł | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Show musi trwać | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Wizyta w pubie; Sprawa honoru | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia
- Akt 3 - wydarzenia | Akt 3 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Akt 3 - zadania poboczne
- Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Arxel Legend

Pingu_ciastarz Junior
Cześć mam pytanie. Czy po tym gdy wykonamy główną misje w akcie 1 z powrotem do hotelu i zabraniem ciężarówki, to czy można jeszcze raz później do niego wrócić i jeszcze raz go zwiedzić? Za pierwszym razem nie uważnie go przejrzałam i nie zabrałam wszystkich dokumentów tożsamości itp
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.