Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Czerń zawsze w modzie

Zleceniodawca: Mowen - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry

Zleceniodawca: Mowen

Poziom trudności: Średni

Weź cztery pręty z warsztatu ojca Jin

1 - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry
Z uwagi, iż woda robi się niespokojna, istnieje ryzyko przypadkowego wpadnięcia na minę - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry

Z uwagi, iż woda robi się niespokojna, istnieje ryzyko przypadkowego wpadnięcia na minę. Należy więc nieco ufortyfikować łódź. Popłyń do ośrodka (1), tuż w okolice warsztatu gdzie poznałeś Jin. Po wyjściu w stronę warsztatu na miejscu (2) zastaniesz niewielki komitet powitalny zarażonych i szwendaczy #1. Pręty zaś znajdziesz tuż przy tylnej ścianie budynku #2. Zabierz je i powróć na łódź. Nim wyruszysz w drogę porozmawiaj z Jin, która będzie chciała jeszcze załatwić jedną, niewielką, prywatną sprawę.

Nie ma czasu na pogawędki

Jak najszybciej dostań się do laboratorium - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry

Jak najszybciej dostań się do laboratorium

2 - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry
Usłyszysz tajemniczy Głos, który rozkaże Ci czym prędzej udać się do laboratorium - automatycznie przeniesiesz się do wnętrza wyspy (1) - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry

Usłyszysz tajemniczy Głos, który rozkaże Ci czym prędzej udać się do laboratorium - automatycznie przeniesiesz się do wnętrza wyspy (1). Aby błyskawicznie dostać się do laboratorium (3) skorzystaj z szybkiej podróży (2) #1. Niestety stało się coś strasznego i wszyscy zostali zarażeni #2.

3 - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry
Udaj się do pomieszczenia gdzie wcześniej przebywał Dr West - zauważysz kilka umarlaków dobijających się do drzwi #1 - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry

Udaj się do pomieszczenia gdzie wcześniej przebywał Dr West - zauważysz kilka umarlaków dobijających się do drzwi #1. Pozbądź się ich i wejdź do środka. Użyj komputera #2 aby uwolnij zamkniętą w celi Yeremę.

4 - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry
Usłyszysz od niej kilka słów wyjaśnienia co zawsze w ośrodku #1 - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry

Usłyszysz od niej kilka słów wyjaśnienia co zawsze w ośrodku #1. Zdenerwowany Głos zaproponuje ci abyś poszukał szczepionki, gdyż być może West zdążył ją stworzyć. Antidotum znajdziesz w niewielkiej lodówce w tym samym pomieszczeniu #2.

W tym momencie zasadniczo kończy się trzeci akt. Aby przystąpić do kolejnego aktu i wybrać się do więzienia, odpowiedz przez CB radio.

UWAGA: Po wyruszeniu do więzienia powrót będzie niemożliwy. Zastanów się dwa razy, zanim przejdziesz dalej.

5 - Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki | Akt 3 - rozdział 14 i 15 - Dead Island - poradnik do gry
Podobało się?

0

Dead Island

6 września 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2015-08-30
12:31

rockmen12 Junior

myśle że jest godna uwagi

Komentarz: rockmen12
2016-07-11
20:43

Rozbo12 Konsul

Rozbo12
👍

Super gierka :)

Komentarz: Rozbo12
2023-12-30
23:23

pawlo01 Junior

A gdzie 25 fakt?

Komentarz: pawlo01
2023-12-30
23:33

Arxel Legend

Arxel

Lechiander > o ile mnie pamięć nie myli, w tym czasach juuż pomału nie współpracowałem dla GOL-a :(

pawlo01 >aż zerknąłem do Atlasu ii kurcze > faktycznie nie ma Faktu #25.. musiało to być jakieś totalne przypadkowe przeoczenie, tym bardziej, że z tego co kojarzę, to lokalizację znacznej większości rzeczy udało mi się wydobyć z plików źródłowych gry [oraz były narysowane ręcznie] (nie wliczam niestety późniejszych aktualizacji itp. gdzie lokalizacje mogły niestety ulec zmianie co się często zdarza)

Komentarz: Arxel
2024-05-14
12:17

Pingu_ciastarz Junior

Cześć mam pytanie. Czy po tym gdy wykonamy główną misje w akcie 1 z powrotem do hotelu i zabraniem ciężarówki, to czy można jeszcze raz później do niego wrócić i jeszcze raz go zwiedzić? Za pierwszym razem nie uważnie go przejrzałam i nie zabrałam wszystkich dokumentów tożsamości itp

Komentarz: Pingu_ciastarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl