Dead Island: Garść porad i informacji
Aktualizacja:
- Maksymalny możliwy poziom bohatera wynosi 50;
- W grze znajdują się cztery typy przedmiotów kolekcjonerskich: dowody osobiste (100), fakty (40), nagrania (12) oraz projekty broni (~45);
- Staraj się często naprawiać broń - im poziom uszkodzenia większy, tym droższa naprawa;
- Jeśli zginiesz tracisz 10% posiadanych pieniędzy (jeśli zginiesz w krótszym odstępie czasu, procent ten jest mniejszy); możliwość zmniejszenia poprzez odpowiednią umiejętność;
- W grze znajdziesz system szybkiej podróży - w kilku miejscach znajdziesz mapę na ścianie, dzięki której możesz błyskawicznie przemieszczać się między odwiedzonymi wcześniej lokacjami;
- Nieumarli odradzają się po pewnym czasie - zawsze w tym samym miejscu; niekiedy mocniejsi przeciwnicy (zbir, samobójca, taran, topielec, rzeźnik) są losowani w poszczególnych miejscach;
- Przeszukuj wszystko na co natrafisz na drodze - nieraz możesz znaleźć bardzo dobrą broń bądź przydatny przedmiot; pamiętaj również o przeszukiwaniu poległych;
- Walka analogowa jest możliwa tylko w przypadku gry padem;
- Gra posiada system autosave'ów - nie jesteś w stanie samodzielnie zapisać rozgrywki w wybranym momencie (pomijając możliwość wyjścia z gry, wtedy gra zapisuje aktualny stan);
- Możesz przypisać maksymalnie 7 broni/przedmiotów do szybkiego wybierania (kolejne sloty odblokowują się wraz z postępem w grze i zdobywanym doświadczeniem);
- W grze znajdziesz trzy główne typy broni - palną, sieczną i obuchową;
- Broń biała ma kilka poziomów jakości, które można rozpoznać po kolorze (w kolejności od najsłabszego do najlepszego typu): biały, zielony, niebieski, fioletowy, pomarańczowy;
- Każdą broń możesz ulepszyć, maksymalnie do czwartego poziomu. Każde ulepszenie zwiększa niektóre ze statystyk (niekoniecznie wszystkie);
- Zmodyfikowana broń poza zwiększeniem podstawowych wartości statystyk może dodać dodatkowy typ obrażeń: prąd, ogień, krwawienie, trucizna, szansa na krytyczne uderzenie, odrzucenie;
- Broń biała posiada następujące parametry: obrażenia (wartość, która zostaje odjęta od stanu zdrowia przeciwnika), siła (obrażenia zadane wytrzymałości przeciwnika), trwałość (ilość ataków, które możesz wykonać bronią nim ta się zepsuje), poręczność (wartość wytrzymałości, która pobiera atak);
- Broń palna posiada następujące parametry: obrażenia (wartość, która zostaje odjęta od stanu zdrowia przeciwnika), celność (szansa na trafienie przeciwnika strzelając bez przybliżenia), szybkostrzelność (liczba pocisków wystrzeliwanych na minutę), przeładowanie (prędkość, z jaką przeładowujesz broń);
Komentarze czytelników
Cześć mam pytanie. Czy po tym gdy wykonamy główną misje w akcie 1 z powrotem do hotelu i zabraniem ciężarówki, to czy można jeszcze raz później do niego wrócić i jeszcze raz go zwiedzić? Za pierwszym razem nie uważnie go przejrzałam i nie zabrałam wszystkich dokumentów tożsamości itp
Udało mi się znaleźć jest w lobby areny na górze przy łóżkach.
myśle że jest godna uwagi
Skąd mam wytrzasnąc bron palną ?
Arxel ---> Napisz proszę, jeśli możesz, dlaczego nie zrobiłeś poradnika do Riptide?
Zrobiłeś kawał zajebistej roboty z DI. Dlaczemu ktoś inny zrobił Di:R?
Pomińmy kwestię, że tego kogoś poradników, jak i osoby nie trawię.
hej mam pytanko jak mam zabic tych wszyskich zombiakow w zadaniu czysta krew na tej wiosce przeciez to jest niewykonalne albo gine ja albo ope??????????????
Proszę o pomoc:
- w jaki sposób mogę wrzucić do ekwipunku puszkę napoju energetycznego
Kupiłem tą grę za 15 zł w kiosku XD
ja mam 27 lat i chyba niedoroslem bo nadal uwielbiam takie gry :/
Najpierw tatuś musi ci dać na nią pieniądze.
pierwszy :D super gra kupie ja na ps3 i bede krzyczec DIE BITCHES :D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
