Dead Island: Akt 3 - rozdział 12 - Świątynia nauki; Człowiek wiary; Demoniczna nauka
Aktualizacja:
Świątynia nauki
Zleceniodawca: Dr West
Poziom trudności: Trudny
Pomóż naukowcom w laboratorium
![]() | ![]() |
W celu wykonania tego zadania musisz pomóc dwóm naukowcom na terenie laboratorium: Willie'owi #1 - zadanie W niewoli mocy oraz Bobowi #2 - zadanie Szczury w laboratorium. Kiedy wykonasz oba zadania powróć do doktora, gdyż ten odkrył coś interesującego.
Człowiek wiary

Zleceniodawca: Dr West
Poziom trudności: trudny
Nagroda: 7500 PD
Znajdź obozowisko rdzennych mieszkańców i pobierz próbki ich krwi
![]() | ![]() |
Dowiesz się o rdzennych mieszkańcach wyspy, którzy mogą posiadać we krwi przeciwciała, które pomogą utworzyć antidotum. Niestety doktor nie był w stanie uzyskać ich krwi, teraz to Ty musisz ich jakoś do tego przekonać. Niestety nie będziesz w stanie udać się drogą znad portu, musisz iść drugą i trudniejszą. Warto jednak wziąć samochód, który stoi przed budynkiem (1) #1. Po dotarciu na miejsce (2) staniesz przed bramą #2, przez którą nie przejdziesz.
![]() | ![]() |
Musisz znaleźć inną drogę - tuż po lewej stronie znajdziesz ścieżkę #1, która zaprowadzi Cię na arenę (3) #2.
![]() | ![]() |
Aby wejść w łaski Ope musisz stawić czoła najlepszym wojownikom. Na początku czekają Cię dwie fale zarażonych #1 - wpierw wybiegną pojedynczo. Następnie dwie fale po dwóch zarażonych z obu wyjść. Później staniesz przeciwko podpalonym i zatrutym zarażonym #2.
![]() | ![]() |
Na sam koniec czeka Cię walka z zakażonym wojownikiem #1. Tym razem musisz być czujny, gdyż przeciwnik wyprowadza cały czas ataki i nieustannie wbiega na Ciebie. Pamiętaj o unikach bądź o użyciu furii. Kiedy monstrum zginie możesz zabrać próbkę krwi tubylca #2, którą czym prędzej odnieś do Dr Westa do laboratorium. Możesz użyć szybkiej podróży - znak znajdziesz nieopodal wejścia do osady.
Demoniczna nauka
Zleceniodawca: Dr West
Poziom trudności: Bardzo trudny
Pomóż naukowcom w laboratorium
![]() | ![]() |
Ponownie musisz odczekać nieco na wyniki analizy krwi. W tym celu musisz pomóc dwóm naukowcom na terenie laboratorium: Frankowi #1 - zadanie Twarda materia oraz Naukowcowi #2 - zadanie Gnijące mięso. Kiedy wykonasz oba zadania powróć do doktora, gdyż ten ponownie odkrył coś interesującego.
0
Komentarze czytelników
siimka Junior
Proszę o pomoc:
- w jaki sposób mogę wrzucić do ekwipunku puszkę napoju energetycznego
Rated R Superstar Konsul
Puszki napoju się nie wrzuca do ekwipunku , ją można tylko wypić
zanonimizowany935221 Junior
hej mam pytanko jak mam zabic tych wszyskich zombiakow w zadaniu czysta krew na tej wiosce przeciez to jest niewykonalne albo gine ja albo ope??????????????
Lechiander Legend
Arxel ---> Napisz proszę, jeśli możesz, dlaczego nie zrobiłeś poradnika do Riptide?
Zrobiłeś kawał zajebistej roboty z DI. Dlaczemu ktoś inny zrobił Di:R?
Pomińmy kwestię, że tego kogoś poradników, jak i osoby nie trawię.
zanonimizowany1065426 Junior
Skąd mam wytrzasnąc bron palną ?
zanonimizowany1116040 Junior
myśle że jest godna uwagi
Arxel Legend
Pingu_ciastarz Junior
Cześć mam pytanie. Czy po tym gdy wykonamy główną misje w akcie 1 z powrotem do hotelu i zabraniem ciężarówki, to czy można jeszcze raz później do niego wrócić i jeszcze raz go zwiedzić? Za pierwszym razem nie uważnie go przejrzałam i nie zabrałam wszystkich dokumentów tożsamości itp
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












