Purna | Bohater w Dead Island

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Purna

Ekspert - broń palna - Purna | Bohater w Dead Island - Dead Island - poradnik do gry

Ekspert - broń palna

  • Zdrowie: 100
  • Szybkość: 100
  • Energia: 90

Uwaga: Każde drzewko umiejętności jest podzielone na poziomy. Aby móc odblokować kolejny poziom, musisz w niższym (wyżej w tabeli) zainwestować trzy punkty umiejętności. Wyjątkiem są umiejętności, które posiadają tylko jeden poziom.

Furia

Opiekun

Wyciągnij swoją broń osobistą i przedstaw ją przeciwnikom!

Wszyscy członkowie twojej drużyny (łącznie z tobą) zyskują:

Obrażenia: +10%

Szansa na trafienie krytyczne: +10%

Koszt energii: -15%

Zdrowie: +25%

Inspirujące kopinięcie

Zabijanie za pomocą kopnięcia dodaje więcej szału.

Przyrost szału:

1: +15%

2: +30%

3: +45%

Szyk bojowy

Zwiększa obrażenia zadawane przez członków drużyny (łącznie z tobą), gdy aktywny tryb Furii.

Obrażenia:

1: +5%

2: +10%

3: +15%

Ponura inspiracja

Zabijanie za pomocą zmodyfikowanych broni dodaje więcej szału.

Przyrost szału:

1: +10%

2: +20%

3: +30%

Duch opiekuńczy

Furia trwa dłużej i możesz wyeliminować dwa cele jednocześnie.

Wszyscy członkowie twojej drużyny (łącznie z tobą) zyskują:

Obrażenia: +20%

Szansa na trafienie krytyczne: +20%

Koszt energii: -30%

Zdrowie: +50%

Energia: +50%

Punkty furii: +10%

Gwałtowność

Zmniejsza ilość szału niezbędnego do aktywowania trybu furii.

Wymagana ilość szału:

1: -5%

2: -10%

3: -15%

Ognisty temperament

Szansa na podpalenie przeciwnika przy aktywnej Furii.

Szansa na podpalenie:

1: 5%

2: 10%

3: 15%

Jedyny sprawiedliwy

Zabicie wroga bronią palną zwiększa twój szał.

Przyrost szału:

1: +10%

2: +20%

3: +30%

Anioł Stróż

Furia trwa dłużej i możesz wyeliminować trzy cele jednocześnie.

Wszyscy członkowie twojej drużyny (łącznie z tobą) zyskują:

Obrażenia: +30%

Szansa na trafienie krytyczne: +30%

Koszt energii: -45%

Zdrowie: +100%

Energia: +100%

Punkty furii: +20%

Walka

Wojownik

Broń sieczna jest od teraz bardziej efektywna i efektowna.

Obrażenia od broni siecznej: +5%

Koszt energii przy użyciu broni siecznej: -10%

Szansa na trafienie krytyczne bronią sieczną: +1%

Celne trafienie w głowę dodaje 5% do obrażeń.

Wampira

Zabicia zwiększają energię.

Energia:

1: +10%

2: +20%

3: +30%

Twarde kłykcie

Zwiększa obrażenia zadawane bronią do walki wręcz.

Obrażenia zadawane w walce w zwarciu:

1: +5%

2: +10%

3: +15%

Randori

Zmniejsza zużycie energii podczas walki z grupą przeciwników.

Zużycie energii:

1: -10%

2: -20%

3: -30%

Wojna płci

Zwiększa obrażenia w walce przeciwko osobnikom płci przeciwnej.

Obrażenia:

1: +5%

2: +10%

3: +15%

Konserwacja

Zwiększa trwałość broni do walki wręcz.

Trwałość broni do walki wręcz:

1: +10%

2: +20%

3: +30%

Silny kopniak

Zabicie za pomocą kopnięcia dodaje energii.

Energia:

1: +10%

2: +20%

3: +30%

Znajomość broni palnej

Potrzebujesz broni palnej - i to dużo. Co ważniejsze, potrafisz jej właściwie używać.

Czas przeładowania: -10%

Trafienie krytyczne: +2%

Precyzja: +10%

Odrzut: -10%

Jeżeli skończy ci się amunicja, zawsze możesz zmiażdżyć przeciwnika!

Przyjaciel żywiołów

Zwiększa czas trwania podstawowych ataków.

Cz. trwania ataku:

1: +20%

2: +40%

3: +60%

Zimny szał

Zabicie przeciwnika zwiększa na kilka sekund szansę na trafienie krytyczne.

Szansa na trafienie krytyczne:

1: +4%

2: +8%

3: +12%

Egzekutor

Zwiększa szansę na trafienie krytyczne bronią palną.

Szansa na trafienie krytyczne:

1: +1%

2: +2%

3: +3%

Wunderwaffe

Zwiększa obrażenia zadawane zmodyfikowaną bronią palną.

Obrażenia:

1: +10%

2: +20%

3: +30%

Zręczne ręce

Zmniejsza czas przeładowania broni palnej.

Czas przeładowywania:

1: -10%

2: -20%

3: -30%

Przeszywające strzały

Zwiększa szansę na przeszycie przeciwnika kulą.

Szansa na przeszywający strzał:

1: 10%

2: 20%

3: 30%

Mistrz broni palnej

Lepiej posługujesz się bronią palną.

Czas przeładowania: -20%

Szansa trafienie krytyczne: +3%

Precyzja: +20%

Odrzut: -20%

Sztuka przetrwania

Aura wzmocnienia

Wzmacnia umiejętności związane z obrażeniami, siłą, obsługą lub wytrzymałością broni wszystkim w zasięgu aury (łącznie z tobą) o 15%.

Zasięg aury: 5 m

Optymalna konserwacja

Redukuje koszty naprawy.

Koszt naprawy:

1: -10%

2: -20%

3: -30%

Głębokie kieszenie

Zwiększa liczbę miejsc w ekwipunku.

Dodatkowe miejsca:

1: 2

2: 4

3: 6

Włamywacz

Pozwala na otwieranie zamków.

Możliwość otwierania zamków:

1: 1 poziomu

2: 2 poziomu

3: 3 poziomu

Żądza sławy

Zwiększa premie doświadczenia za zabicia i asysty.

Doświadczenie:

1: +50%

2: +100%

3: +150%

Kondycja

Zwiększa energię.

Energia

1: +5%

2: +10%

3: +15%

Ulepszona konserwacja

Zwiększa trwałość zmodyfikowanych broni.

Trwałość broni:

1: +10%

2: +20%

3: +30%

Ulepszona aura wzmocnienia

Wzmacnia umiejętności związane z obrażeniami, siłą, obsługą lub wytrzymałością broni wszystkim w zasięgu aury (łącznie z tobą) o 20%.

Zasięg aury: 10 m

Złomiarz

Zwiększa liczbę pocisków zrobionych własnoręcznie.

Własnoręcznie zrobione pociski:

1: +25%

2: +50%

3: +75%

Powrót do zdrowia

Szansa na uniknięcie wytrącenia z równowagi po otrzymaniu trafienia w czasie ataku.

Szansa na uniknięcie wytrącenia z równowagi:

1: 20%

2: 40%

3: 60%

Opatrzność losu

Zwiększa liczbę kul znalezionych przy przeszukiwaniu.

Znalezione kule

1: +20%

2: +40%

3: +60%

Druga szansa

Szansa na natychmiastowe wskrzeszenie po zabiciu.

Szansa na natychmiastowe wskrzeszenie:

1: 10%

2: 20%

3: 30%

Szczęściarz

Szansa na znalezienie unikatowych przedmiotów.

Szansa na unikatowe znaleziska:

1: +5%

2: +10%

3: +15%

Deszcz kul

Zwiększa ilość przenoszonej przez ciebie amunicji.

Amunicja:

1, 2, 3: +10 pocisków do pistoletu, +10 pocisków do karabinu, +5 pocisków do strzelby

Maks. ulepszona aura wzmocnienia

Wzmacnia umiejętności związane z obrażeniami, siłą, obsługą lub wytrzymałością broni wszystkim w zasięgu aury (łącznie z tobą) o 25%.

Zasięg aury: 15 m

Podobało się?

0

Dead Island

6 września 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2015-08-30
12:31

rockmen12 Junior

myśle że jest godna uwagi

Komentarz: rockmen12
2016-07-11
20:43

Rozbo12 Konsul

Rozbo12
👍

Super gierka :)

Komentarz: Rozbo12
2023-12-30
23:23

pawlo01 Junior

A gdzie 25 fakt?

Komentarz: pawlo01
2023-12-30
23:33

Arxel Legend

Arxel

Lechiander > o ile mnie pamięć nie myli, w tym czasach juuż pomału nie współpracowałem dla GOL-a :(

pawlo01 >aż zerknąłem do Atlasu ii kurcze > faktycznie nie ma Faktu #25.. musiało to być jakieś totalne przypadkowe przeoczenie, tym bardziej, że z tego co kojarzę, to lokalizację znacznej większości rzeczy udało mi się wydobyć z plików źródłowych gry [oraz były narysowane ręcznie] (nie wliczam niestety późniejszych aktualizacji itp. gdzie lokalizacje mogły niestety ulec zmianie co się często zdarza)

Komentarz: Arxel
2024-05-14
12:17

Pingu_ciastarz Junior

Cześć mam pytanie. Czy po tym gdy wykonamy główną misje w akcie 1 z powrotem do hotelu i zabraniem ciężarówki, to czy można jeszcze raz później do niego wrócić i jeszcze raz go zwiedzić? Za pierwszym razem nie uważnie go przejrzałam i nie zabrałam wszystkich dokumentów tożsamości itp

Komentarz: Pingu_ciastarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl