Krwawe walentynki; Pukając do nieba bram | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
Aktualizacja:
Krwawe walentynki

Zleceniodawca: Roger Nelson
Poziom trudności: Łatwy
Nagroda: 700 PD, Prowizoryczny Nóż Podwójny
Zawieź Jessicę do latarni morskiej
![]() | ![]() |
Aby dostać się do domku (1) musisz wpierw odjechać samochodem, który blokuje wejście #1. Po wejściu do domku porozmawiaj z Rogerem, który wykrwawia się w łazience #2. Mężczyzna opowie Ci, jak zabił jednego zombiaka, lecz ten zdążył go ugryźć. Poprosi Cię, byś odwiózł jego żonę jak najdalej, aby w razie przemiany facet jej nie zaatakował.
![]() | ![]() |
Wykorzystaj samochód #1 - kobieta usiądzie na miejscu pasażera. Dzięki temu szybko i bez większych problemów czy niepotrzebnych walk dotrzesz do latarni (2). Wysiądź z samochodu i porozmawiaj z Jessicą #2, od której odbierzesz również nagrodę. Jeżeli chcesz, możesz powrócić do domku (1) i sprawdzić czy Roger zdążył zmienić się już w zombiaka, aczkolwiek nie jest to konieczne.
Pukając do nieba bram
Zleceniodawca: James Stein
Poziom trudności: Trudny
Nagroda: 500 PD, Pieniądze
![]() | ![]() |
Zadanie rozpocznie się automatycznie przy Twojej pierwszej wizycie w Latarni Morskiej. Przed wejściem znajdziesz Colina #1, który zaprowadzi Cię do Jamesa. Przejdź przez drzwi aby dostać się na szczyt latarni #2. W celu wykonania tego zadania musisz pomóc ludziom znajdującym się w latarni poprzez wykonanie zadania Pomyk nadziei.
0
- Dead Island - poradnik do gry
- Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
- Akt 1 - zadania poboczne
- Zaginiona | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Na antenie | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Z prochu powstałeś... | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Wskrzeszenie Łazarza; Chora służba zdrowia! | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
- Życiodajna torba; Sprawy rodzinne | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
- Mój ssskarbie...; Toy Story | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
- Krwawe walentynki; Pukając do nieba bram | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
- Promyk nadziei | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Rozpal we mnie ogień; Powiedz, gdzie cię boli | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
- Nocny Jastrząb | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Za dużo cukru | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Atak i ucieczka | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Eskorta Omara; Wypadek | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Jak u siebie w domu | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Bak pełen nadziei; Taniec na wodzie | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
- Dwa serca; Dom pełen niespodzianek | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
- Brak na składzie; Poszukiwacz złota | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
- Głos z niebios; Akt rozpaczy | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia
- Akt 1 - wydarzenia | Akt 1 - zadania poboczne i wydarzenia w Dead Island
- Akt 1 - zadania poboczne
- Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Arxel Legend

Pingu_ciastarz Junior
Cześć mam pytanie. Czy po tym gdy wykonamy główną misje w akcie 1 z powrotem do hotelu i zabraniem ciężarówki, to czy można jeszcze raz później do niego wrócić i jeszcze raz go zwiedzić? Za pierwszym razem nie uważnie go przejrzałam i nie zabrałam wszystkich dokumentów tożsamości itp
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.