Darksiders 2: Szrama - zdobycie i wykorzystanie szkieletowego klucza
Aktualizacja:
Zdobycie szkieletowego klucza

Zauważ, że znalazłeś się w pobliżu centralnego pomieszczenia lochu. Z racji tego, że większość okolicznych przejść jest w różny sposób poblokowanych skieruj się do pobliskich południowych drzwi (powyższy screen).

Bądź gotowy do rozprawienia się z grupą spaczonych konstruktów wojowników. W zależności od upodobań możesz zająć się wszystkimi potworami lub jak najszybciej uaktywnić pobliskiego konstrukta z pomocą Klucza Twórców. Tak czy siak wspomnianego konstrukta musisz powołać do życia i na niego wskoczyć.

Wyrusz na zachód, wykorzystując fakt, że konstrukty mogą bez żadnych problemów przemieszczać się po lawie. Zlikwiduj kolejnych przeciwników i zatrzymaj konstrukta w pokazanej na powyższym screenie dziurze. Dodatkowo musisz wystrzelić łańcuch w stronę widocznego w oddali zaczepu.

Wskocz na łańcuch i ruszaj prosto. Po dotarciu do końcowej części łańcucha obróć się w lewo i doskocz do pokazanego na powyższym screenie zaczepu, używając oczywiście w locie Uchwytu Śmierci. Skręć w prawo i powtórz ruchy związane z łapaniem się zaczepów, docierając na półkę z grupką spaczonych konstruktów wojowników.

Po wygranej bitwie z konstruktami udaj się w prawo. Przystąp do biegu po lewej ścianie, odbijając się od niej po zbliżeniu się do narożnika. Po chwili będziesz się musiał ponownie odbić od ściany i w locie złapać się pokazanego na powyższym screenie zaczepu. Zaczekaj aż Śmierć doleci do krawędzi i przystąp do wspinaczki. Docelowo powinieneś dotrzeć na półkę ze skrzynią zawierającą szkieletowy klucz.
Wykorzystanie szkieletowego klucza

Pozostań na półce, na której znajdowała się skrzynia z kluczem, odwróć się i w pokazanym na powyższym screenie miejscu przystąp do biegu po lewej ścianie, docierając do nowej interaktywnej krawędzi. Przesuwaj się teraz cały czas w prawo. Po kilku chwilach powinieneś zauważyć niewielką półkę, na której pozostawiono stronicę Księgi Umarłych (poboczne zadanie [Księga Umarłych]).

Powróć tą samą drogą na balkonik, na którym znalazłeś szkieletowy klucz. Wykonaj skok przed siebie, łapiąc w locie Monetę Przewoźnika i starając się jednocześnie bezpiecznie wylądować na łańcuchu. Powróć do swojego konstrukta, odczep łańcuch i wyrusz na północ (powyższy screen), niszcząc odnajdywane po drodze żółte twory i likwidując przeciwników.

Zejdź z konstrukta i otwórz wschodnie drzwi. Przeskocz nad lawą z pomocą Uchwytu Śmierci, powracając do miejsca startu. Udaj się teraz do centralnego wschodniego pomieszczenia. Pozabijaj przebywające tu spaczone konstrukty wojowników. Ustaw się na prawo od podniesionego mostu i przystąp w pokazanym na powyższym screenie miejscu do serii biegów po ścianie. Docelowo powinieneś dotrzeć do zamkniętych drzwi, które możesz odblokować dzięki pozyskanemu niedawno kluczowi.

Udaj się do widocznego po lewej stronie interaktywnego zaczepu i w dobrze poznany sposób użyj Uchwytu Śmierci. Zauważ, że głaz, na którym wylądowałeś zaczyna zanurzać się w lawie. Przed Tobą kolejny wyścig z czasem, gdyż utrudnienie to dotyczy wszystkich platform znajdujących się w tej jaskini. Kolejne kroki prezentuje poniższa tabela:
![]() | 1) Zwróć się w stronę sąsiedniego głazu i użyj Uchwytu Śmierci na nowym zaczepie. |
![]() | 2) Zacznij przesuwać się w prawo, zatrzymując się dopiero w miejscu, w którym można złapać się wyższych krawędzi. |
![]() | 3) Przesuwaj się teraz w lewo i na koniec wespnij się na głaz. |
![]() | 4) Zwróć się w stronę sąsiedniego głazu i ponownie użyj Uchwytu Śmierci. |
![]() | 5) Przesuwaj się w prawo i po dotarciu do końcowej części krawędzi puść się żeby złapać się tej, która jest zlokalizowana poniżej. |
![]() | 6) Ponownie przesuwaj się w prawo, chwytając się po kilku chwilach nowych górnych krawędzi. |
![]() | 7) Ruszaj teraz w lewo, zatrzymując się w miejscu, w którym można złapać się najwyższej krawędzi i wspiąć na głaz. |
![]() | 8) Wykonaj skok w stronę widocznych w oddali drzwi, bezpiecznie lądując na jednej z niższych półek. |

Udaj się oczywiście w stronę wspomnianych wcześniej wschodnich drzwi, będąc gotowym do wyeliminowania kolejnych spaczonych konstruktów wojowników. Po wygranej bitwie odszukaj pokazane na powyższym screenie interaktywne elementy ściany, docierając z ich pomocą na balkonik ze skrzynią z losowym skarbem.

Zeskocz na dół i udaj się na południe. Zanim będziesz mógł skorzystać z widocznego w oddali nowego konstrukta zmuszony zostaniesz między innymi do stoczenia nieco trudniejszej bitwy. W trakcie walk skupiaj się przede wszystkim na zadawaniu obrażeń spaczonemu konstruktowi mistrzowi, pamiętając też oczywiście o unikaniu jego ciosów, a w szczególności ataku wiertłem.

Po zlikwidowaniu wszystkich konstruktów zlokalizuj na północno-zachodniej ścianie nowe interaktywne występy i przystąp tu do wspinaczki. Przed Tobą seria biegów po ścianach połączona z odbiciem się od jednej z nich (powyższy screen), mająca na celu dotarcie na górny balkonik z przełącznikiem. Wejdź oczywiście z nim w interakcję.

Zauważ, że użycie przełącznika doprowadziło nie tylko do odblokowania dostępu do konstrukta, ale i także pojawienia się kolejnych przeciwników. Podobnie jak w jednej z wcześniejszych bitew możesz osobiście się z nimi rozprawić lub szybko dobiec do konstrukta żeby użyć go w walce. Niezależnie od zastosowanej taktyki działania przed opuszczeniem tej lokacji zlokalizuj skrzynię skrywającą mapę lochów.
- Darksiders 2 - poradnik do gry
- Darksiders 2: Poradnik do gry
- Darksiders 2: Dodatkowe lokacje
- Darksiders 2: Dodatkowe lokacje - wprowadzenie
- Darksiders 2: Grań Płaczu
- Darksiders 2: Zakątek - odszukanie i eksploracja centralnego obszaru lochu
- Darksiders 2: Zakątek - eksploracja dolnych poziomów lochu
- Darksiders 2: Szrama - początkowa i centralna część lochu
- Darksiders 2: Szrama - zdobycie i wykorzystanie szkieletowego klucza
- Darksiders 2: Szrama - dotarcie do miejsca pobytu Ghorna
- Darksiders 2: Strzaskana Kuźnia
- Darksiders 2: Kraina Kuźni - inne
- Darksiders 2: Leże Obalonego Króla
- Darksiders 2: Wyłom - eksploracja Wyłomu
- Darksiders 2: Wyłom - eksploracja ruin
- Darksiders 2: Oko zwiadowcy - eksploracja Oka Zwiadowcy
- Darksiders 2: Oko zwiadowcy - eksploracja Kościarni
- Darksiders 2: Dodatkowe lokacje
- Darksiders 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany914879 Junior
Niby go mam, ale go nie mam hehe,,,
zanonimizowany923719 Junior
pomozcie gdzie zdabende ten amulet bezkrwistych
zanonimizowany1062271 Junior
jak wyjść do mapy głównej po zgładzeniu ...Boss 13, 14 - Bazyleus, Achidna... nie można przejść dalej , zablokowane przejście do wyjścia głównego ... [email protected]
zanonimizowany1063732 Junior
Ha mam ten Sam problem:(
zanonimizowany959734 Junior
Pomoże mi ktoś zrobic osiagniecie Podaj Dalej ?:)
zanonimizowany1087910 Junior
Witam. Chętnie pomogę sobie innym w osiągnieciach, tj. podaj dalej. Mój nick na steamie to : olaf2403olaf , także serdecznie zapraszam do kontaktu :)
Gra jest świetna :]
zanonimizowany1105718 Junior
Witam mam problem z teleportacją. Mianowicie nie mogę sie teleportować czy ktoś wie dlaczego?
Jestem aktualnie przy 13,14 bossie zabiłem ich tyle że spowrotem drogą nie można wrócić trzeba sie teleportować. Pomoże ktoś??
ADASKO76 Junior
Siemka..Jestem w odlewni i mam problem nie wiem co zrobic. Po znalezieniu się w sali z trzema opuszczonymi mostami zwodzonymi nie podnosi sie poziom wody i nie moge wyjsc z Karanem. Ktos pomoze?
BlackScorpion Junior
Witam, mam problem. Chodzi o rodzaje obrażeń (broń), części z nich nie mogę odczytać. Czy ktoś mógłby je wypisać?
Pietro18 Junior
Witam Jak w Xbox 360 wzmocnić portal bo nic nie działa w padzie ..Bardzo proszę o poradę...Z góry dziękuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








