Darksiders 2: Zakątek - eksploracja dolnych poziomów lochu
Aktualizacja:
Eksploracja dolnych poziomów lochu

Po raz ostatni zeskocz na dół. Zlokalizuj w południowej części badanego obszaru interaktywną dźwignię i użyj jej do odblokowania pokazanego na powyższym screenie południowo-wschodniego przejścia. Ruszaj po schodach na dół.

Po dotarciu do miejsca, w którym schody się kończą przystąp do biegu po prawej ścianie, przy czym niedługo po minięciu występu bądź gotowy do odbicia się w stronę lewej ściany. Wkrocz do ogromnej pieczary i na początek skieruj się do pokazanych na powyższym screenie dwóch interaktywnych zaczepów.

Użyj Uchwytu Śmierci na pierwszym zaczepie i po wylądowaniu na niewielkiej półce podnieś Monetę Przewoźnika. Skorzystaj z drugiego zaczepu z zamiarem dotarcia na większy mostek. Skieruj się tu na południe, doprowadzając do zainicjowania bitwy z latającym mini-bossem - Bheithir.

Czynnikiem wyróżniającym ten pojedynek od wszystkich pozostałych jest to, że rozegra się on w całości na wspomnianym wyżej niewielkim moście. Nie próbuj w rezultacie powracać do zachodniej części pieczary i starannie planuj swoje ruchy, tak by nie spaść do lawy. Z podjęciem jakichkolwiek działań zaczekaj aż Bheithir wyląduje na mostku. Mógłbyś oczywiście odpowiednio wcześniej zacząć używać pistoletu, ale boss nie otrzyma w ten sposób znaczących obrażeń.


Kluczem do wygrania tego pojedynku jest wyprowadzanie ataków (screen 1) na przemian z chwytaniem się bocznych krawędzi mostku (screen 2). W tym drugim przypadku chodzi o unikanie szarż Bheithir oraz podpalanych przez bossa fragmentów mostu. Jeżeli zignorujesz te problemy, to możesz odnieść poważne obrażenia. Co więcej, po tym jak sterowana postać zostanie podpalona punkty zdrowia będzie traciła przez kilka kolejnych sekund.

Po każdej szarży bossa polecam wyczekiwać momentów gdy możliwe będzie zajście go od tyłu (powyższy screen), gdyż na tego typu ataki jest praktycznie bezbronny. Kontynuuj atakowanie Bheithir do momentu odniesienia zwycięstwa, co zostanie nagrodzone unikalną podstawową bronią Pazury Bheithir.
[WSKAZÓWKA: Pokonanie Bheithir było częścią pobocznego zadania [Znajdź Bheithir i zgładź ją]. Warto dodać, że jeżeli wcześniej nie odblokowałeś tej misji, to automatycznie pojawi się ona w Twoim dzienniku. Nie musisz się więc obawiać tego, że przegapisz szansę zdobycia nagrody za jej wykonanie.]

Możesz już powrócić do interaktywnych zaczepów i przedostać się do zachodniej części pieczary. Wybierz się teraz na północny-zachód. Użyj w pokazanym na powyższym screenie miejscu umiejętności Władca Pustki (lub Władca Czasu) w celu uaktywnienia pobliskiego portalu, po czym wejdź do zachodniego pomieszczenia.


Do rozwiązania czeka tu dość skomplikowana zagadka. Na początek skręć w lewo i przystąp w pokazanym na screenie 1 miejscu do wspinaczki. Po dotarciu na wyżej położony balkonik rozejrzyj się za przełącznikiem (screen 2) oraz skrzynią. Zwróć też uwagę na dziurę, do której w dalszej części przeprawy będziesz musiał wpasować kulę.


Pozostań w miejscu, w którym znajdowała się skrzynia. Ustaw się przy krawędzi balkonika i wyceluj w znajdujący się na wschód stąd i pokazany na screenie 1 nieaktywny portal. Użyj oczywiście Władcy Pustki (lub Władcy Czasu) z zamiarem jego uaktywnienia. Możesz już powrócić do wcześniej załączonego portalu (tego po drugiej stronie drzwi) i wskoczyć do niego, docierając tym samym do ukrytego obszaru z dwiema skrzyniami (screen 2).

Zeskocz na dół i skieruj się na zachód. Wespnij się na znajdującą się przed Tobą półkę, zatrzymując się w pokazanym na powyższym screenie miejscu i uaktywniając umiejętność Rozdzieracz Duszy.


Przystąp do kontrolowania pierwszej połówki duszy. Przeskakuj na kolejne poziome drewniane słupy, a następnie wykonaj pionowy bieg po ścianie celem dotarcia do wyżej położonych słupów. Tu musisz dotrzeć do jedynego słupa, który jest przełącznikiem (screen 1). Rozpocznij teraz sterowanie drugą połówką duszy. Także i nią wskocz na najbliższe poziome słupy. Tym razem musisz dotrzeć do ostatniego dolnego słupa (screen 2), który również jest przełącznikiem.

Wykonanie obu opisanych powyżej czynności doprowadzi do usunięcia blokad, które przytrzymywały widoczną po lewej stronie kulę. Zaczekaj aż kula stoczy się na sam dół. Podejdź do niej i przetocz ją na pokazaną na powyższym screenie prawą okrągłą windę.


Skieruj się do pokazanego na screenie 1 przełącznika. Użyj go i szybko przebiegnij do kuli. Zaczekaj aż winda zawiezie Cię na wyższy poziom. Podejdź do kuli, zwróć się w stronę drugiej z wind (screen 2) i poślij kulę z dużą prędkością, czyli wciśnij środkowy przycisk myszy. Uwaga - Jeżeli kula spadnie z drugiej windy, to niestety będziesz musiał powtórzyć kilka ostatnich kroków i spróbować ponownie.


Skorzystaj ponownie z interaktywnych krawędzi i występów w celu przedostania się na balkonik z drugim przełącznikiem. Użyj tego przełącznika i zaczekaj aż dotrze tu winda z przerzuconą kulą (screen 1). Pozostało Ci już tylko przetoczyć kulę do wspomnianej wcześniej dziury (screen 2).

Udaj się do sąsiedniego pomieszczenia (powyższy screen), odnajdując skrzynię oraz przełącznik, dzięki któremu można odblokować przejście do zbadanego już centralnego obszaru lochu.

Wybierz się teraz na północ. Zachowaj ostrożność, bo lokacja ta jest pilnowana przez nowych splamionych konstruktów wojowników. Po zlikwidowaniu pierwszej grupy wskocz do wody. Zanurkuj i zlokalizuj pod wodą niewielkie pomieszczenie, w którym ukryto Monetę Przewoźnika (powyższy screen). To już ostatni skarb tego lochu, tak więc jeżeli nie zależy Ci na dotarciu do Zagubionej Świątyni, to możesz zakończyć jego eksplorację.
- Darksiders 2 - poradnik do gry
- Darksiders 2: Poradnik do gry
- Darksiders 2: Dodatkowe lokacje
- Darksiders 2: Dodatkowe lokacje - wprowadzenie
- Darksiders 2: Grań Płaczu
- Darksiders 2: Zakątek - odszukanie i eksploracja centralnego obszaru lochu
- Darksiders 2: Zakątek - eksploracja dolnych poziomów lochu
- Darksiders 2: Szrama - początkowa i centralna część lochu
- Darksiders 2: Szrama - zdobycie i wykorzystanie szkieletowego klucza
- Darksiders 2: Szrama - dotarcie do miejsca pobytu Ghorna
- Darksiders 2: Strzaskana Kuźnia
- Darksiders 2: Kraina Kuźni - inne
- Darksiders 2: Leże Obalonego Króla
- Darksiders 2: Wyłom - eksploracja Wyłomu
- Darksiders 2: Wyłom - eksploracja ruin
- Darksiders 2: Oko zwiadowcy - eksploracja Oka Zwiadowcy
- Darksiders 2: Oko zwiadowcy - eksploracja Kościarni
- Darksiders 2: Dodatkowe lokacje
- Darksiders 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany914879 Junior
Niby go mam, ale go nie mam hehe,,,
zanonimizowany923719 Junior
pomozcie gdzie zdabende ten amulet bezkrwistych
zanonimizowany1062271 Junior
jak wyjść do mapy głównej po zgładzeniu ...Boss 13, 14 - Bazyleus, Achidna... nie można przejść dalej , zablokowane przejście do wyjścia głównego ... [email protected]
zanonimizowany1063732 Junior
Ha mam ten Sam problem:(
zanonimizowany959734 Junior
Pomoże mi ktoś zrobic osiagniecie Podaj Dalej ?:)
zanonimizowany1087910 Junior
Witam. Chętnie pomogę sobie innym w osiągnieciach, tj. podaj dalej. Mój nick na steamie to : olaf2403olaf , także serdecznie zapraszam do kontaktu :)
Gra jest świetna :]
zanonimizowany1105718 Junior
Witam mam problem z teleportacją. Mianowicie nie mogę sie teleportować czy ktoś wie dlaczego?
Jestem aktualnie przy 13,14 bossie zabiłem ich tyle że spowrotem drogą nie można wrócić trzeba sie teleportować. Pomoże ktoś??
ADASKO76 Junior
Siemka..Jestem w odlewni i mam problem nie wiem co zrobic. Po znalezieniu się w sali z trzema opuszczonymi mostami zwodzonymi nie podnosi sie poziom wody i nie moge wyjsc z Karanem. Ktos pomoze?
BlackScorpion Junior
Witam, mam problem. Chodzi o rodzaje obrażeń (broń), części z nich nie mogę odczytać. Czy ktoś mógłby je wypisać?
Pietro18 Junior
Witam Jak w Xbox 360 wzmocnić portal bo nic nie działa w padzie ..Bardzo proszę o poradę...Z góry dziękuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
