Darksiders 2: Życiodajna iskra
Aktualizacja:
Życiodajna iskra
Odblokowanie zadania
![Misję tę możesz odblokować tuż po zakończeniu głównego zadania [Serce Góry] i rozpoczęciu nowego zadania [Drzewo Życia] - Życiodajna iskra | POZOSTAŁE ZADANIA POBOCZNE | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1265/426331562.jpg)
Misję tę możesz odblokować tuż po zakończeniu głównego zadania [Serce Góry] i rozpoczęciu nowego zadania [Drzewo Życia]. Powróć mianowicie do lokacji [Trójskale] i zainicjuj rozmowę z szamanką Murią. W trakcie rozmowy wybieraj kwestie dialogowe związane z konstruktami, w tym opcję Czemu jest tak mało konstruktów?, a zostaniesz poproszony o zlokalizowanie oszalałego konstrukta Ghorna.
Znajdź miejsce pobytu oszalałego konstrukta
![Miejsce pobytu oszalałego konstrukta to loch o nazwie [Szrama] (powyższy screen) - Życiodajna iskra | POZOSTAŁE ZADANIA POBOCZNE | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1265/426331578.jpg)
Miejsce pobytu oszalałego konstrukta to loch o nazwie [Szrama] (powyższy screen). Znajduje się on w południowej części Krainy Kuźni, na wschód od Kotła badanego przy okazji wykonywania jednego z początkowych głównych zadań.
Zgładź oszalałego konstrukta
![Poszukiwany konstrukt to Ghorn i w celu dotarcia do jego legowiska musisz przejść przez całą lokację [Szrama] - Życiodajna iskra | POZOSTAŁE ZADANIA POBOCZNE | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1265/426331593.jpg)
Poszukiwany konstrukt to Ghorn i w celu dotarcia do jego legowiska musisz przejść przez całą lokację [Szrama]. Polecam w rezultacie zapoznać się ze szczegółowym opisem tej dodatkowej lokacji, który zawiera również podpowiedzi odnośnie walki z Ghornem.
Wróc do szamanki
![Po zlikwidowaniu Ghorna upewnij się, że zbadałeś cały loch i powróć do lokacji [Trójskale] żeby porozmawiać ponownie z szamanką Murią - Życiodajna iskra | POZOSTAŁE ZADANIA POBOCZNE | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1265/426331609.jpg)
Po zlikwidowaniu Ghorna upewnij się, że zbadałeś cały loch i powróć do lokacji [Trójskale] żeby porozmawiać ponownie z szamanką Murią. Nagrody za zaliczenie opisywanego zadania to 548 punktów doświadczenia i 2500 sztuk złota.
Komentarze czytelników
zanonimizowany914879 Junior
Niby go mam, ale go nie mam hehe,,,
zanonimizowany923719 Junior
pomozcie gdzie zdabende ten amulet bezkrwistych
zanonimizowany1062271 Junior
jak wyjść do mapy głównej po zgładzeniu ...Boss 13, 14 - Bazyleus, Achidna... nie można przejść dalej , zablokowane przejście do wyjścia głównego ... [email protected]
zanonimizowany1063732 Junior
Ha mam ten Sam problem:(
zanonimizowany959734 Junior
Pomoże mi ktoś zrobic osiagniecie Podaj Dalej ?:)
zanonimizowany1087910 Junior
Witam. Chętnie pomogę sobie innym w osiągnieciach, tj. podaj dalej. Mój nick na steamie to : olaf2403olaf , także serdecznie zapraszam do kontaktu :)
Gra jest świetna :]
zanonimizowany1105718 Junior
Witam mam problem z teleportacją. Mianowicie nie mogę sie teleportować czy ktoś wie dlaczego?
Jestem aktualnie przy 13,14 bossie zabiłem ich tyle że spowrotem drogą nie można wrócić trzeba sie teleportować. Pomoże ktoś??
ADASKO76 Junior
Siemka..Jestem w odlewni i mam problem nie wiem co zrobic. Po znalezieniu się w sali z trzema opuszczonymi mostami zwodzonymi nie podnosi sie poziom wody i nie moge wyjsc z Karanem. Ktos pomoze?
BlackScorpion Junior
Witam, mam problem. Chodzi o rodzaje obrażeń (broń), części z nich nie mogę odczytać. Czy ktoś mógłby je wypisać?
Pietro18 Junior
Witam Jak w Xbox 360 wzmocnić portal bo nic nie działa w padzie ..Bardzo proszę o poradę...Z góry dziękuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
