Darksiders 2: Oko zwiadowcy - eksploracja Kościarni
Aktualizacja:
Eksploracja Kościarni

Eksplorację nowego lochu rozpocznij od stoczenia bitwy z nieumarłym tyranem oraz grupą nieumarłych drapieżców. W pierwszej kolejności radzę zająć się drapieżcami, najsilniejszego tyrana zostawiając sobie na koniec. W międzyczasie uważaj oczywiście na ataki tyrana, czyli na ciosy pazurami i dalekie skoki w jego wykonaniu.

Po zakończonych walkach ustaw się na pokazanej na powyższym screenie płycie naciskowej i cierpliwie zaczekaj aż widoczna w oddali brama dostatecznie się podniesie. Przystąp teraz do biegu w stronę bramy, korzystając z nowego przejścia zanim brama ponownie się opuści (na szczęście opuszcza się ona bardzo powoli, tak więc nie musisz walczyć o każdy ułamek sekundy).

Omiń dziurę wykonując bieg po ścianie i skieruj się do kolejnej pieczary. Tu zajmij się wyeliminowaniem dość licznej grupy szkieletów. Po zakończonych walkach skorzystaj z dwóch cieniobuchów, odblokowując w ten sposób dostęp do pokazanej na powyższym screenie skrzyni z losowym skarbem oraz do jednej z płyt naciskowych.


Ustaw się tuż przy nowej zamkniętej bramie (screen 1) i uaktywnij umiejętność Rozdzieracz Duszy. Wyślij teraz każdą z połówek swojej duszy do okolicznych płyt naciskowych (screen 2). Zaczekaj aż brama dostatecznie podniesie się, zakończ działanie Rozdzieracza Duszy i szybko przebiegnij do nowego korytarza, wznawiając eksplorację lochu.


Eliminuj napotykane po drodze szkielety, kościanych wojowników oraz nieumarłych drapieżców. Po dotarciu do kolejnej sali rozejrzyj się za skrzynią. Zostaniesz tu też postawiony przed wyborem czy skorzystać z górnego (screen 1) czy z dolnego przejścia (screen 2). Decyzja odnośnie wyboru ścieżki nie odgrywa żadnej roli, bo obie prowadzą do tej samej jaskini i po drodze nie odnajdziesz żadnych specjalnych skarbów.

Po dotarciu do kolejnej jaskini rozpraw się oczywiście z nowymi potworami, a następnie zbadaj górny poziom w poszukiwaniu miejsca, z którego można pobierać cieniobuchy. Zabierz ze sobą cieniobucha, zejdź na niższy poziom i rzuć cieniobuchem w pokazane na powyższym screenie żółte twory. Zniszczenie żółtych tworów odblokuje dostęp do jednej z płyt naciskowych oraz do skrzyni z mapą lochów.

Musisz się teraz zachować tak samo jak w jednej z poprzednich lokacji, czyli ustawić się przed zamkniętą bramą (powyższy screen), uaktywnić Rozdzieracz Duszy i wysłać obie połówki duszy do okolicznych płyt naciskowych. Po tym jak brama dostatecznie podniesie się powróć do swojej fizycznej formy i wybierz nowo odblokowane przejście.

Po wkroczeniu do nowej jaskini odnajdź Monetę Przewoźnika i stocz pojedynek z nowym nieumarłym tyranem. Podążaj teraz dość liniową ścieżką, eliminując po drodze słabszych przeciwników i natrafiając na skrzynię. Po znalezieniu się w pokazanym na powyższym screenie miejscu użyj Uchwytu Śmierci na górnym zaczepie.

Ruszaj na południowy-wschód. Począwszy od tego miejsca będziesz dodatkowo nękany przez skarabeusze, przy czym jak zapewne pamiętasz z innych lokacji potwory te nie stanowią dużego zagrożenia i można ponadto wykonywać na nich szybkie egzekucje. Po zlikwidowaniu pierwszej grupy skarabeuszy rozejrzyj się za zwojem Szafarza.

Po dotarciu do przepaści wybierz tunel prowadzący na południowy-zachód. Kontynuuj eksterminację skarabeuszy, przy czym rozglądaj się też za Monetą Przewoźnika. Po znalezieniu się w ostatniej sali skup się na jak najszybszym zniszczeniu pokazanych na powyższym screenie kopców skarabeuszy, powstrzymując w ten sposób pojawianie się kolejnych potworów.

Po zakończonych walkach zbadaj zawartość dwóch okolicznych skrzyń i ustaw Śmierć przy pokazanej na powyższym screenie zamkniętej bramie. Uaktywnij umiejętność Rozdzieracz Duszy.


Pierwszą połówkę duszy Śmierci wyślij do jednego z wcześniej badanych korytarzy, ustawiając ją na płycie naciskowej pokazanej na screenie 1. Drugą połowkę duszy ustaw z kolei na płycie znajdującej się tuż obok (screen 2). Tradycyjnie już dla tego typu zagadek zaczekaj na dostateczne podniesienie się bramy, zakończ działanie Rozdzieracza Duszy i szybko przebiegnij na drugą stronę opuszczającej się bramy.

Kieruj się prosto, sukcesywnie eliminując napotykane skarabeusze. Docelowo musisz dotrzeć do przejścia prowadzącego na trzeci poziom lochu (powyższy screen). Skieruj się do znacznie większej sali, w której czeka Cię dość wymagająca bitwa.

Tuż po rozpoczęciu walk skup się wyłącznie na zniszczeniu znajdujących się w okolicy czterech kopców, powstrzymując tym samym inwazję zwykłych skarabeuszy. W międzyczasie musisz oczywiście unikać ataków nieumarłego skarabeusza giganta. Pamiętaj w rezultacie o stosowaniu najlepszych ciosów specjalnych, tak by możliwie jak najszybciej zburzyć każdy z kopców. Kopce warto też w międzyczasie wykorzystywać w formie zasłony przed atakami giganta.

Ze skarabeuszem gigantem walczyłeś już zapewne w trakcie rozwiązywania głównych zadań gry, tak więc przypomnę jedynie, że należy unikać jego ataków górnymi odnóżami oraz wytwarzanych przez niego fal uderzeniowych. Jako że potwór domyślnie zasłania się skorupą przed Twoimi atakami warto wspomagać się Uchwytem Śmierci, błyskawicznie przyciągając się do giganta po każdym jego nieudanym trafieniu.

Zlikwidowanie nieumarłego skarabeusza giganta nie załatwi sprawy, bo na arenie pojawią się dwie kolejne tego typu bestie. Potwory radzę oczywiście atakować po kolei. Jako że w dalszej części tego lochu nie spotkasz już żadnych przeciwników warto także rozważyć skorzystanie ze specjalnego ataku Postać Żniwiarza.

Po wygranej bitwie pozbieraj przedmioty porzucone przez potwory i zlokalizuj nową skrzynię. Ustaw się następnie przy pokazanej na powyższym screenie wschodniej bramie, uaktywnij zdolność Rozdzieracz Duszy i w doskonale poznany już sposób (ustawienie połówek duszy na pobliskich płytach naciskowych) odblokuj sobie przejście do ostatniego obszaru lochu.

Wyrusz na południowy-wschód, rozglądając się po drodze za unikalnym amuletem Brzytwiarzem (powyższy screen), trzema skrzyniami oraz zwojem Szafarza. Na koniec wejdź do większej pieczary i zajrzyj do ostatniej skrzyni.
[WSKAZÓWKA: W ostatnim pomieszczeniu lochu możesz dodatkowo stoczyć pojedynek z potworem będącym częścią pobocznego zadania [Bezkrwiści]. Po więcej szczegółów odnośnie sposobu odblokowania tej walki zapraszam do opisu przejścia wspomnianej misji.]
- Darksiders 2 - poradnik do gry
- Darksiders 2: Poradnik do gry
- Darksiders 2: Dodatkowe lokacje
- Darksiders 2: Dodatkowe lokacje - wprowadzenie
- Darksiders 2: Grań Płaczu
- Darksiders 2: Zakątek - odszukanie i eksploracja centralnego obszaru lochu
- Darksiders 2: Zakątek - eksploracja dolnych poziomów lochu
- Darksiders 2: Szrama - początkowa i centralna część lochu
- Darksiders 2: Szrama - zdobycie i wykorzystanie szkieletowego klucza
- Darksiders 2: Szrama - dotarcie do miejsca pobytu Ghorna
- Darksiders 2: Strzaskana Kuźnia
- Darksiders 2: Kraina Kuźni - inne
- Darksiders 2: Leże Obalonego Króla
- Darksiders 2: Wyłom - eksploracja Wyłomu
- Darksiders 2: Wyłom - eksploracja ruin
- Darksiders 2: Oko zwiadowcy - eksploracja Oka Zwiadowcy
- Darksiders 2: Oko zwiadowcy - eksploracja Kościarni
- Darksiders 2: Dodatkowe lokacje
- Darksiders 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany914879 Junior
Niby go mam, ale go nie mam hehe,,,
zanonimizowany923719 Junior
pomozcie gdzie zdabende ten amulet bezkrwistych
zanonimizowany1062271 Junior
jak wyjść do mapy głównej po zgładzeniu ...Boss 13, 14 - Bazyleus, Achidna... nie można przejść dalej , zablokowane przejście do wyjścia głównego ... [email protected]
zanonimizowany1063732 Junior
Ha mam ten Sam problem:(
zanonimizowany959734 Junior
Pomoże mi ktoś zrobic osiagniecie Podaj Dalej ?:)
zanonimizowany1087910 Junior
Witam. Chętnie pomogę sobie innym w osiągnieciach, tj. podaj dalej. Mój nick na steamie to : olaf2403olaf , także serdecznie zapraszam do kontaktu :)
Gra jest świetna :]
zanonimizowany1105718 Junior
Witam mam problem z teleportacją. Mianowicie nie mogę sie teleportować czy ktoś wie dlaczego?
Jestem aktualnie przy 13,14 bossie zabiłem ich tyle że spowrotem drogą nie można wrócić trzeba sie teleportować. Pomoże ktoś??
ADASKO76 Junior
Siemka..Jestem w odlewni i mam problem nie wiem co zrobic. Po znalezieniu się w sali z trzema opuszczonymi mostami zwodzonymi nie podnosi sie poziom wody i nie moge wyjsc z Karanem. Ktos pomoze?
BlackScorpion Junior
Witam, mam problem. Chodzi o rodzaje obrażeń (broń), części z nich nie mogę odczytać. Czy ktoś mógłby je wypisać?
Pietro18 Junior
Witam Jak w Xbox 360 wzmocnić portal bo nic nie działa w padzie ..Bardzo proszę o poradę...Z góry dziękuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
