Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2
Aktualizacja:
Odszukaj skrybę - północna część cytadeli

Wejdź do nowego pomieszczenia i zeskocz do wody. Zanurkuj z zamiarem pozyskania Monety Przewoźnika, po czym wyjdź z wody. Musisz teraz podążać dość liniową ścieżką, kierując się w stronę ostatniego dużego obszaru z platformami zawieszonymi w powietrzu. W trakcie swojej przeprawy nie zapomnij zajrzeć do pokazanej na powyższym screenie skrzyni, która znajduje się przy schodach.


Zatrzymaj się po dotarciu do miejsca, w którym przed sobą zobaczysz dwa interaktywne zaczepy. Wybierz z listy umiejętności Władca Pustki. Pierwszy portal do uaktywnienia znajduje się na wprost od Ciebie (screen 1), a drugi na niższej półce po prawej stronie (screen 2). Po uaktywnieniu obu portali użyj Uchwytu Śmierci na obu zaczepach. Sterowana postać powinna bez przeszkód doskoczyć do pierwszego portalu i dotrzeć do nowej półki przylegającej do drugiego portalu.

Pozostań na niewielkiej skalnej półce, popatrz do góry i użyj zdolności Władca Pustki na pokazanym na powyższym screenie górnym portalu, przy czym zadbaj o to żeby przyczynić się do powstania jego wzmocnionej wersji (przytrzymanie środkowego przycisku myszy).

Powróć do portalu, z którego przed chwilą wyskoczyłeś i zaczekaj aż zostaniesz katapultowany w stronę ściany, po której musisz oczywiście zacząć biec (powyższy screen). Kontynuuj bieg po ścianie do momentu bezpiecznego wylądowania na niewielkiej skalnej półce. Rozejrzyj się po okolicy i zabierz nową Monetę Przewoźnika.


Przed Tobą kolejna zabawa z umiejętnością Władca Pustki. Uaktywnij pierwszy portal na wprost od siebie (screen 1) i drugi, który jest zlokalizowany nieco niżej po prawej stronie (screen 2). W przypadku drugiego portalu musisz zadbać o to żeby został on wzmocniony.

Przystąp do biegu po ścianie, kierując się w stronę pierwszego uaktywnionego portalu (powyższy screen). Zaczekaj aż zostaniesz katapultowany przez drugi portal, dolatując do ściany., Sterowana postać automatycznie powinna przystąpić tu do wspinaczki. Po złapaniu się interaktywnej krawędzi przesuń się w prawo i wespnij się na większą półkę. Możesz już udać się na pobliską arenę gdzie czeka Cię kolejna bitwa.

W trakcie tej bitwy będziesz musiał stawić czoła nowej odmianie przeciwnika, a mianowicie sykofantowi (początkowo będzie to pojedynczy osobnik). To bardzo zwinny stwór, przy czym najbardziej musisz uważać na główny atak sykofanta, sygnalizowany pojawieniem się wyładowań elektrycznych (powyższy screen). Tuż po zniknięciu wyładowań sykofant wyprowadza serię ciosów, tak więc postaraj się odpowiednio wcześniej wykonać kilka uskoków na bok.

Dobrą wiadomością jest to, że sykofanty są mało wytrzymałe, tak więc możesz dość szybko wyczerpać pasek zdrowia każdego takiego potwora, szczególnie jeśli będziesz pomagał sobie Uchwytem Śmierci i silnymi ciosami specjalnymi.

Po zlikwidowaniu pierwszego przeciwnika na arenie pojawią się kolejne sykofanty. W trakcie tej części bitwy polecam pomagać sobie dobrymi atakami obszarowymi (powyższy screen), tak by jak najszybciej osłabić ich szeregi. Po zakończonych walkach pozbieraj skarby i poniszcz obiekty z otoczenia.

Możesz już wznowić przemarsz, docierając po kilku chwilach do obszaru z naładowaną żółtą kulą. Zanim cokolwiek więcej zrobisz rozejrzyj się tu za stronicą Księgi Umarłych (poboczne zadanie [Księga Umarłych]). Po odnalezieniu sekretu wybierz ścieżkę prowadzącą na południe. Po znalezieniu się w pokazanym na powyższym screenie miejscu zostaniesz zmuszony do rozwiązania nowej zagadki.


Zacznij od uaktywnienia umiejętności Rozdzieracz Duszy. Pierwszą połówkę duszy oddeleguj do zadania wejścia w interakcję z obrotowym mechanizmem (screen 1). Po odblokowaniu sobie przejścia przełącz się na drugą połówkę i przeciągnij do miejsca startu dużą ruchomą platfomę (screen 2).


Powróć do swojej fizycznej formy, wskocz na przepchniętą przed chwilą platformę (screen 1) i raz jeszcze załącz umiejętność Rozdzieracz Duszy. Pierwsza połówka musi ponownie zostać wysłana do skorzystania z obrotowego mechanizmu. Drugą połówkę wykorzystaj natomiast do przepchnięcia platformy ze skamieniałą postacią Śmierci (screen 2). Powróć do fizycznej postaci i udaj się na południowy-wschód. Zbadaj na sam początek nową okolicę, dzięki czemu odnajdziesz zwój Szafarza.
0
- Darksiders 2 - poradnik do gry
- Darksiders II - poradnik do gry
	- Skaza herezji
		- Dotrzyj do Cytadeli | Skaza herezji | Darksiders 2
- Odszukaj skrybę - początek | Skaza herezji | Darksiders 2
- Odszukaj skrybę - wschodnia część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2
- Odszukaj skrybę - wschodnia część cytadeli (2) | Skaza herezji | Darksiders 2
- Odszukaj skrybę - zachodnia część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2
- Odszukaj skrybę - zachodnia część cytadeli (2) | Skaza herezji | Darksiders 2
- Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2
- Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (2) | Skaza herezji | Darksiders 2
- Odszukaj skrybę - koniec | Skaza herezji | Darksiders 2
- Boss 17 - Skryba Jamaerah | Skaza herezji | Darksiders 2
- Staw czoła Archontowi; Boss 18 - Archont | Skaza herezji | Darksiders 2
- Wróć do Wroniarza; Udaj się na Kraniec Cieni | Skaza herezji | Darksiders 2
 
 
- Skaza herezji
		
 
- Darksiders II - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
zanonimizowany914879 Junior
Niby go mam, ale go nie mam hehe,,,
zanonimizowany923719 Junior
pomozcie gdzie zdabende ten amulet bezkrwistych
zanonimizowany1062271 Junior
jak wyjść do mapy głównej po zgładzeniu ...Boss 13, 14 - Bazyleus, Achidna... nie można przejść dalej , zablokowane przejście do wyjścia głównego ... [email protected]
zanonimizowany1063732 Junior
Ha mam ten Sam problem:(
zanonimizowany959734 Junior
Pomoże mi ktoś zrobic osiagniecie Podaj Dalej ?:)
zanonimizowany1087910 Junior
Witam. Chętnie pomogę sobie innym w osiągnieciach, tj. podaj dalej. Mój nick na steamie to : olaf2403olaf , także serdecznie zapraszam do kontaktu :)
Gra jest świetna :]
zanonimizowany1105718 Junior
Witam mam problem z teleportacją. Mianowicie nie mogę sie teleportować czy ktoś wie dlaczego?
Jestem aktualnie przy 13,14 bossie zabiłem ich tyle że spowrotem drogą nie można wrócić trzeba sie teleportować. Pomoże ktoś??
ADASKO76 Junior
Siemka..Jestem w odlewni i mam problem nie wiem co zrobic. Po znalezieniu się w sali z trzema opuszczonymi mostami zwodzonymi nie podnosi sie poziom wody i nie moge wyjsc z Karanem. Ktos pomoze?
BlackScorpion Junior
Witam, mam problem. Chodzi o rodzaje obrażeń (broń), części z nich nie mogę odczytać. Czy ktoś mógłby je wypisać?
Pietro18 Junior
Witam Jak w Xbox 360 wzmocnić portal bo nic nie działa w padzie ..Bardzo proszę o poradę...Z góry dziękuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
