Darksiders 2: Wróć do Kryształowej Wieży
Aktualizacja:
Wróć do Kryształowej Wieży

Skorzystaj oczywiście z nowo odblokowanego wschodniego przejścia. W trakcie eksploracji wąskich korytarzy i niewielkich pomieszczeń rozglądaj się za nową skrzynią oraz za artefaktem dynastii Etu-Goth (poboczne zadanie [Zaginione artefakty]). Ruszaj dalej, docierając do zdecydowanie większej sali.

Odłóż na chwilę używaną broń, obróć się w prawo i doskocz do pokazanej na powyższym screenie górnej półki, odnajdując na niej unikatową dodatkową broń o nazwie Pięści Elhazara.

Możesz już wznowić przemarsz przez ruiny budynku. Po drodze postaraj się odnaleźć Monetę Przewoźnika oraz pokazanego na powyższym screenie ostatniego dziesiątego upadłego anioła (poboczne zadanie [Księga Umarłych]), którego warto oczywiście dobić.

Dopiero po zabiciu wspomnianego wyżej anioła skorzystaj z pokazanej na powyższym screenie dziury w ścianie, dzięki czemu powrócisz na plac, na którym rozpoczynałeś misję. Porozmawiaj tu z Uriel (także po to by zakończyć poboczne zadanie [Księga Umarłych]).

W celu zakończenia swojej wizyty na Ziemi powróć do portalu, który jak zapewne pamiętasz znajduje się wewnątrz jednego z pobliskich budynków (powyższy screen). Zdecyduj się na powrót do lokacji [Kryształowa Wieża] i wysłuchaj nowej rozmowy z Archontem. Nagrody za zaliczenie tego etapu to 3700 punktów doświadczenia i 12000 sztuk złota. Gra automatycznie rozpocznie ponadto nowe główne zadanie [Skaza herezji].
[WSKAZÓWKA: Gra nie pozwoli Ci zabrać ze sobą żadnej unikalnej broni palnej spośród tych, które używałeś podczas pobytu na Ziemi. Musisz w rezultacie powrócić do wcześniej wykorzystywanych elementów ekwipunku.]
- Darksiders 2 - poradnik do gry
- Darksiders 2: Poradnik do gry
- Darksiders 2: Kostur Arafaela
- Darksiders 2: Udaj się na ziemię; Pomóż Uriel pokonać Rój
- Darksiders 2: Pomów z Uriel
- Darksiders 2: Znajdź pierwszą część Kostura
- Darksiders 2: Wróć do Uriel z pierwszą częścią
- Darksiders 2: Znajdź drugą część Kostura (1)
- Darksiders 2: Boss Nhoss
- Darksiders 2: Znajdź drugą część Kostura (2)
- Darksiders 2: Wróć z drugą częścią do Uriel; Znajdź ostatnią część Kostura
- Darksiders 2: Wróć do Kryształowej Wieży
- Darksiders 2: Kostur Arafaela
- Darksiders 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany914879 Junior
Niby go mam, ale go nie mam hehe,,,
zanonimizowany923719 Junior
pomozcie gdzie zdabende ten amulet bezkrwistych
zanonimizowany1062271 Junior
jak wyjść do mapy głównej po zgładzeniu ...Boss 13, 14 - Bazyleus, Achidna... nie można przejść dalej , zablokowane przejście do wyjścia głównego ... [email protected]
zanonimizowany1063732 Junior
Ha mam ten Sam problem:(
zanonimizowany959734 Junior
Pomoże mi ktoś zrobic osiagniecie Podaj Dalej ?:)
zanonimizowany1087910 Junior
Witam. Chętnie pomogę sobie innym w osiągnieciach, tj. podaj dalej. Mój nick na steamie to : olaf2403olaf , także serdecznie zapraszam do kontaktu :)
Gra jest świetna :]
zanonimizowany1105718 Junior
Witam mam problem z teleportacją. Mianowicie nie mogę sie teleportować czy ktoś wie dlaczego?
Jestem aktualnie przy 13,14 bossie zabiłem ich tyle że spowrotem drogą nie można wrócić trzeba sie teleportować. Pomoże ktoś??
ADASKO76 Junior
Siemka..Jestem w odlewni i mam problem nie wiem co zrobic. Po znalezieniu się w sali z trzema opuszczonymi mostami zwodzonymi nie podnosi sie poziom wody i nie moge wyjsc z Karanem. Ktos pomoze?
BlackScorpion Junior
Witam, mam problem. Chodzi o rodzaje obrażeń (broń), części z nich nie mogę odczytać. Czy ktoś mógłby je wypisać?
Pietro18 Junior
Witam Jak w Xbox 360 wzmocnić portal bo nic nie działa w padzie ..Bardzo proszę o poradę...Z góry dziękuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
