Darksiders 2: Szrama - początkowa i centralna część lochu
Aktualizacja:
Szrama
Zbadanie początkowej części lochu


Lokalizacja: Kraina Kuźni
Loch ten znajduje się w południowej części Krainy Kuźni, na wschód od Kotła badanego przy okazji wykonywania jednego z początkowych głównych zadań.

Jako że do lochu nie możesz przedostać się korzystając ze schodów zlokalizuj interaktywne krawędzie i po dotarciu na górny balkonik użyj w pokazanym na powyższym screenie miejscu Uchwytu Śmierci na interaktywnym zaczepie. Po złapaniu się pionowego słupa obróć się na nim i wykonaj skok za siebie z zamiarem złapania w locie Monety Przewoźnika. Możesz już skierować się do wejścia do lochu.

Ruszaj po schodach na dół, przy czym nie opuszczaj od razu tego pomieszczenia, tylko odwróć się i w pokazanym na powyższym screenie miejscu przystąp do biegu po lewej ścianie, chwytając się kolejnych występów i na koniec interaktywnej krawędzi. Zeskocz po znalezieniu się nad bezpieczną półką i zajrzyj do skrzyni. Możesz już powrócić do schodów i przejść do kolejnej sali.
![Po tym jak oficjalnie wkroczysz do lokacji [Szrama] spotkasz Ghorna, przy czym gra nie pozwoli Ci już teraz rozprawić się z tym potworem - Szrama - początkowa i centralna część lochu | DODATKOWE LOKACJE - Darksiders 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1265/426451546.jpg)
Po tym jak oficjalnie wkroczysz do lokacji [Szrama] spotkasz Ghorna, przy czym gra nie pozwoli Ci już teraz rozprawić się z tym potworem. Zamiast tego czeka Cię niemiła niespodzianka. Tuż po wylądowaniu w nowym miejscu przystąp do atakowania spaczonych konstruktów wojowników. Z odniesieniem zwycięstwa nie powinieneś mieć dużych kłopotów, choć uważaj, że przez przypadek nie wpaść do lawy.
Dotarcie do centralnego obszaru lochu

Po wygranej bitwie wybierz jedyne dostępne przejście. Docelowo musisz dotrzeć do pokazanej na powyższym screenie niewielkiej dziury i do niej wskoczyć. Po udanym lądowaniu możliwie jak najszybciej zniszcz pobliskie gniazdo i rozpraw się z atakującymi Cię żądlakami.

Zwróć się na południe i rozpocznij bieg po prawej ścianie, przeskakując po chwili na lewą ścianę i na sam koniec ponownie na prawą. Wybierz jedyne możliwe przejście, docierając do pokazanego na powyższym screenie pieca. Musisz tutaj przystąpić do swego rodzaju wyścigu z czasem (rozpocznie się on w momencie złapania się pierwszej krawędzi), docierając na samą górę pieca i nie dając się pochłonąć lawie. Kolejne kroki prezentuje poniższa tabela:
![]() | 1) Złap się lewej krawędzi, po czym doskocz do kolejnej. |
![]() | 2) Przesuwaj się w prawo, zatrzymując się dopiero w miejscu, w którym będziesz mógł kontynuować wspinaczkę. |
![]() | 3) Wykonaj pionowy bieg po ścianie i odbij się, używając w locie Uchwytu Śmierci do złapania się lewego zaczepu. |
![]() | 4) Po dotarciu do nowej krawędzi doskocz do wyższej i ruszaj w prawo. |
![]() | 5) Po znalezieniu się przy końcowej części krawędzi opuść się i kontynuuj przemieszczanie się w prawo. |
![]() | 6) Zatrzymaj się po dotarciu do końcowej części krawędzi. Doskocz do górnej krawędzi i następnie do występu. |
![]() | 7) Wykonaj pionowy bieg po ścianie i odbij się, używając w locie Uchwytu Śmierci do złapania się lewego zaczepu. |
![]() | 8) Zaczekaj aż Śmierć dotrze do nowej krawędzi i doskocz do tej, która położona jest jeszcze wyżej. |
![]() | 9) Wykonaj długi bieg po ścianie, NIE odbijając się od niej i nie naciskając żadnych innych klawiszy do momentu dotarcia do nowej interaktywnej krawędzi. |
![]() | 10) Przebiegnij ponownie po ścianie, tym razem zmierzając w stronę lewej krawędzi. |
![]() | 11) Złap się górnego występu i wykonaj pionowy bieg po ścianie, docierając do ostatniej krawędzi. Możesz się już wspiąć na bezpieczną półkę. |
- Darksiders 2 - poradnik do gry
- Darksiders 2: Poradnik do gry
- Darksiders 2: Dodatkowe lokacje
- Darksiders 2: Dodatkowe lokacje - wprowadzenie
- Darksiders 2: Grań Płaczu
- Darksiders 2: Zakątek - odszukanie i eksploracja centralnego obszaru lochu
- Darksiders 2: Zakątek - eksploracja dolnych poziomów lochu
- Darksiders 2: Szrama - początkowa i centralna część lochu
- Darksiders 2: Szrama - zdobycie i wykorzystanie szkieletowego klucza
- Darksiders 2: Szrama - dotarcie do miejsca pobytu Ghorna
- Darksiders 2: Strzaskana Kuźnia
- Darksiders 2: Kraina Kuźni - inne
- Darksiders 2: Leże Obalonego Króla
- Darksiders 2: Wyłom - eksploracja Wyłomu
- Darksiders 2: Wyłom - eksploracja ruin
- Darksiders 2: Oko zwiadowcy - eksploracja Oka Zwiadowcy
- Darksiders 2: Oko zwiadowcy - eksploracja Kościarni
- Darksiders 2: Dodatkowe lokacje
- Darksiders 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany914879 Junior
Niby go mam, ale go nie mam hehe,,,
zanonimizowany923719 Junior
pomozcie gdzie zdabende ten amulet bezkrwistych
zanonimizowany1062271 Junior
jak wyjść do mapy głównej po zgładzeniu ...Boss 13, 14 - Bazyleus, Achidna... nie można przejść dalej , zablokowane przejście do wyjścia głównego ... [email protected]
zanonimizowany1063732 Junior
Ha mam ten Sam problem:(
zanonimizowany959734 Junior
Pomoże mi ktoś zrobic osiagniecie Podaj Dalej ?:)
zanonimizowany1087910 Junior
Witam. Chętnie pomogę sobie innym w osiągnieciach, tj. podaj dalej. Mój nick na steamie to : olaf2403olaf , także serdecznie zapraszam do kontaktu :)
Gra jest świetna :]
zanonimizowany1105718 Junior
Witam mam problem z teleportacją. Mianowicie nie mogę sie teleportować czy ktoś wie dlaczego?
Jestem aktualnie przy 13,14 bossie zabiłem ich tyle że spowrotem drogą nie można wrócić trzeba sie teleportować. Pomoże ktoś??
ADASKO76 Junior
Siemka..Jestem w odlewni i mam problem nie wiem co zrobic. Po znalezieniu się w sali z trzema opuszczonymi mostami zwodzonymi nie podnosi sie poziom wody i nie moge wyjsc z Karanem. Ktos pomoze?
BlackScorpion Junior
Witam, mam problem. Chodzi o rodzaje obrażeń (broń), części z nich nie mogę odczytać. Czy ktoś mógłby je wypisać?
Pietro18 Junior
Witam Jak w Xbox 360 wzmocnić portal bo nic nie działa w padzie ..Bardzo proszę o poradę...Z góry dziękuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











