Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2
Aktualizacja:
Znajdź drugą duszę #2

Pozbieraj przedmioty pozostawione przez wszystkich wrogów (w tym bossa), a także rozejrzyj się za nową skrzynią, Monetą Przewoźnika oraz zwojem Szafarza (musisz jedynie zbliżyć się do znaków wymalowanych na ścianie). Po zbadaniu okolicy wybierz korytarz prowadzący do północnych drzwi. Po znalezieniu się w nowym miejscu użyj Nakazu na kręgu przyzwania i wyślij Martwego Lorda do pokazanej na powyższym screenie płyty naciskowej.

Ustaw Uchwyt Śmierci jako aktywną umiejętność i podejdź do lewej ściany (powyższy screen). Przystąp do biegu po ścianie, odbijając się od niej po dotarciu do narożnika. Kontynuuj bieg aż dotrzesz do niewielkiej półki. Zanim ruszysz dalej zajrzyj do tutejszej skrzyni.

Podejdź do kolejnej ściany i rozpocznij nowy bieg. Bardzo ważną informacją jest to, że pod sam koniec musisz odbić się od ściany i namierzyć swojego pomocnika (powyższy screen), przyciągając się do niego z pomocą Uchwytu Śmierci (w przeciwnym wypadku nie zdołasz dobiec do nowej półki).
![Skorzystaj z wąskiego przejścia, odnajdując po drodze stronicę Księgi Umarłych (poboczne zadanie [Księga Umarłych]) - Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1265/950260078.jpg)
Skorzystaj z wąskiego przejścia, odnajdując po drodze stronicę Księgi Umarłych (poboczne zadanie [Księga Umarłych]). Zwróć się teraz w stronę pokazanego na powyższym screenie interaktywnego zaczepu. Wykonaj skok w jego stronę, chwytając się go z użyciem Uchwytu Śmierci.

Zaczekaj aż Śmierć wespnie się na górny balkonik i ruszaj dalej. Zatrzymaj się po powrocie do głównego pomieszczenia. Wejdź w interakcję z prawym przełącznikiem (powyższy screen) i dokładnie obejrzyj filmik informujący Cię o nowo odblokowanych miejscach.

Zacznij od zlokalizowania dziury, dzięki której można powrócić na niższy poziom. Zbliż się ponownie do dużej przepaści, ale teraz dla odmiany wybierz się w prawo (czyli w stronę stojącego na płycie naciskowej Martwego Lorda). Zatrzymaj się w pokazanym na powyższym screenie miejscu, przystępując do wspinaczki (pomóż sobie oczywiście Uchwytu Śmierci).

Skorzystanie z interaktywnego zaczepu odblokowało Ci dostęp do dwóch dobrze ukrytych przedmiotów. Na dolnej półce pozostawiono mianowicie artefakt dynastii Etu-Goth (poboczne zadanie [Zaginione artefakty]), a na górnej skrzynię (powyższy screen).

Po zebraniu obu sekretów powróć na dół i ponownie skorzystaj z interaktywnego zaczepu. Tym razem po złapaniu się krawędzi zacznij przemieszczać się w prawo, dzięki czemu powrócisz do zbadanego już korytarza na górnym balkoniku (powyższy screen).
[WSKAZÓWKA: Możesz też oczywiście powtórzyć kroki związane z dotarciem do Martwego Lorda, tyle że zajęłoby to więcej czasu.]

Po powrocie na górny balkonik (ten z przełącznikiem) skieruj się w stronę zignorowanych wcześniej zachodnich drzwi (powyższy screen), wpadając po drodze na kilka szkieletów. Wyeliminuj wszystkie potwory i wejdź do nowego pomieszczenia.

W nowym pomieszczeniu spotkasz kościanych mistrzów oraz nieumarłych drapieżców, aczkolwiek odniesienie zwycięstwa nie powinno Ci sprawić większych kłopotów. Po wygranej bitwie zbadaj zawartość dwóch okolicznych skrzyń, odnajdując w jednej z nich szkieletowy klucz.

Powróć do poprzedniego pomieszczenia (tego z Martwym Lordem) i zeskocz na niższy poziom. Musisz teraz powrócić do mijanych wcześniej i pokazanych na powyższym screenie drzwi. Rozpraw się z nową grupką kościanych wojowników, po czym skorzystaj ze szkieletowego klucza w celu odblokowania sobie wejścia do drugiej wieży.

Tradycyjnie już radzę rozpocząć od zanurkowania, odnajdując pod wodą Monetę Przewoźnika. Wyjdź z wody i w pokazanym na powyższym screenie miejscu przystąp do wspinaczki, używając naturalnie Uchwytu Śmierci.

Ponownie użyj wspomnianego wyżej gadżetu na drugim zaczepie. Zaczekaj aż Śmierć dotrze do nowej krawędzi, odchyl się do tyłu i wykonaj skok w stronę pokazanego na powyższym screenie trzeciego zaczepu, którego musisz chwycić się w locie.

Bądź gotowy do chwycenia się czwartego zaczepu po tym jak sterowana postać zbliży się do nowej ściany. Wykonaj pionowy bieg po ścianie i odbij się od niej, skupiając się na złapaniu pokazanego na powyższym screenie piątego zaczepu.

Zaczekaj aż Śmierć dotrze do nowej interaktywnej krawędzi i przesuń się maksymalnie w lewo. Odchyl się do tyłu i doskocz do pokazanego na powyższym screenie ostatniego szóstego zaczepu.

Ostatnią czynność akrobatyczną musisz wykonać po tym jak Śmierć chwyci się najwyżej położonej interaktywnej krawędzi, a mianowicie odchylić się do tyłu i zdecydować się na skok w stronę centralnej platformy. Podejdź do drugiej zagubionej duszy żeby ją zabrać.

Tradycyjnie już tuż po zdobyciu duszy zostaniesz zmuszony do pokonania nowych potworów. Tym razem będą to nieumarły tyran w towarzystwie kościanych mistrzów. Zacznij od zaatakowania mistrzów, ale uważaj na bardzo silne i szybkie ataki tyrana, częściej niż zazwyczaj polegając na unikach. Z racji niewielkiego obszaru pola bitwy warto również stosować umiejętności obszarowe. Tyranem zajmij się dopiero po zabiciu wszystkich mistrzów.
0
- Darksiders 2 - poradnik do gry
- Darksiders II - poradnik do gry
	- Sędzia
		- Znajdź grobowiec Sędziego | Sędzia | Darksiders 2
- Pomów z Sędzią | Sędzia | Darksiders 2
- Znajdź pierwszą duszę | Sędzia | Darksiders 2
- Zabierz pierwszą duszę do Sędziego | Sędzia | Darksiders 2
- Znajdź drugą duszę (1) | Sędzia | Darksiders 2
- Boss 10 - Dręczyciel | Sędzia | Darksiders 2
- Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2
- Przyprowadź drugą duszę | Sędzia | Darksiders 2
- Znajdź ostatnią duszę | Sędzia | Darksiders 2
- Boss 11 - Strażnik Kości | Sędzia | Darksiders 2
- Boss 12 - Kościany olbrzym | Sędzia | Darksiders 2
- Przyprowadź ostatnią duszę | Sędzia | Darksiders 2
- Zakończenie zadania | Sędzia | Darksiders 2
 
 
- Sędzia
		
 
- Darksiders II - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
zanonimizowany914879 Junior
Niby go mam, ale go nie mam hehe,,,
zanonimizowany923719 Junior
pomozcie gdzie zdabende ten amulet bezkrwistych
zanonimizowany1062271 Junior
jak wyjść do mapy głównej po zgładzeniu ...Boss 13, 14 - Bazyleus, Achidna... nie można przejść dalej , zablokowane przejście do wyjścia głównego ... [email protected]
zanonimizowany1063732 Junior
Ha mam ten Sam problem:(
zanonimizowany959734 Junior
Pomoże mi ktoś zrobic osiagniecie Podaj Dalej ?:)
zanonimizowany1087910 Junior
Witam. Chętnie pomogę sobie innym w osiągnieciach, tj. podaj dalej. Mój nick na steamie to : olaf2403olaf , także serdecznie zapraszam do kontaktu :)
Gra jest świetna :]
zanonimizowany1105718 Junior
Witam mam problem z teleportacją. Mianowicie nie mogę sie teleportować czy ktoś wie dlaczego?
Jestem aktualnie przy 13,14 bossie zabiłem ich tyle że spowrotem drogą nie można wrócić trzeba sie teleportować. Pomoże ktoś??
ADASKO76 Junior
Siemka..Jestem w odlewni i mam problem nie wiem co zrobic. Po znalezieniu się w sali z trzema opuszczonymi mostami zwodzonymi nie podnosi sie poziom wody i nie moge wyjsc z Karanem. Ktos pomoze?
BlackScorpion Junior
Witam, mam problem. Chodzi o rodzaje obrażeń (broń), części z nich nie mogę odczytać. Czy ktoś mógłby je wypisać?
Pietro18 Junior
Witam Jak w Xbox 360 wzmocnić portal bo nic nie działa w padzie ..Bardzo proszę o poradę...Z góry dziękuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
