Cooking Simulator: Ograniczenia i uproszczenia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Jak wspominaliśmy wcześniej, niestety nawet w tak rozbudowanym symulatorze występuje parę uproszczeń i ograniczeń (czasem wymuszonych optymalizacją, czasem "gameplayem").

Poniżej wymieniamy, co warto mieć przede wszystkim na uwadze zabierając się do wirtualnej pracy.

Krojenie, kształt potraw i ich proporcje

Jedną z najbardziej rzucających się w oczy restrykcji jest kwestia ograniczeń pod kątem krojenia - nie przygotujesz np. właściwie wyglądających frytek, bo każdą z rzeczy można ukroić tylko określoną (małą) ilość razy i jedynie małe warzywa da się pokroić na naprawdę małe kawałki.

Przykładowo - takiego ziemniaka ciachniesz 6 razy i potem choćbyś stanął na głowie kolejne cięcia nie przyniosą żadnego efektu poza kawałkami uciekającymi z tacki do krojenia.

Jest to najprawdopodobniej rozwiązane w ten sposób by uniknąć koszmaru optymalizacyjno-programistycznego związanego z oprogramowaniem analizy kształtów elementów potraw i twórcy w zamian zaoferowali uproszczoną mechanikę, w której liczy się ilość i proporcje, liczone wagowo, dużo bardziej niż kształt skrojonych składników - o czym wspomina i jeden z samouczków jak i jedna z karteczek od ostatniego szefa kuchni. (widoczna na screenie)

Dlatego załóż, że każdy produkt (poza kiełbasą) możesz przekroić maksymalnie 5-6 razy, i musisz w ten sposób uzyskać pożądany efekt lub coś najbardziej do niego zbliżonego.

A jaki efekt nas interesuje - Ograniczenia i uproszczenia | Mechaniki gry w Cooking Simulator - Cooking Simulator - poradnik do gry

A jaki efekt nas interesuje? To już dookreśla przepis, w którym jasno informują nas, na jakie części (np. po 20 gram) mamy pokroić dany składnik / składniki. Wymaga to trochę praktyki, ale jest osiągalne - trzymaj się przepisu i będzie dobrze - zazwyczaj parę gram różnicy nie robi problemu.

Podobało się?

0

Cooking Simulator

6 czerwca 2019

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Symulacyjne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl