Cooking Simulator: Ograniczenia i uproszczenia
Aktualizacja:
Jak wspominaliśmy wcześniej, niestety nawet w tak rozbudowanym symulatorze występuje parę uproszczeń i ograniczeń (czasem wymuszonych optymalizacją, czasem "gameplayem").
Poniżej wymieniamy, co warto mieć przede wszystkim na uwadze zabierając się do wirtualnej pracy.
Krojenie, kształt potraw i ich proporcje
Jedną z najbardziej rzucających się w oczy restrykcji jest kwestia ograniczeń pod kątem krojenia - nie przygotujesz np. właściwie wyglądających frytek, bo każdą z rzeczy można ukroić tylko określoną (małą) ilość razy i jedynie małe warzywa da się pokroić na naprawdę małe kawałki.
Przykładowo - takiego ziemniaka ciachniesz 6 razy i potem choćbyś stanął na głowie kolejne cięcia nie przyniosą żadnego efektu poza kawałkami uciekającymi z tacki do krojenia.
Jest to najprawdopodobniej rozwiązane w ten sposób by uniknąć koszmaru optymalizacyjno-programistycznego związanego z oprogramowaniem analizy kształtów elementów potraw i twórcy w zamian zaoferowali uproszczoną mechanikę, w której liczy się ilość i proporcje, liczone wagowo, dużo bardziej niż kształt skrojonych składników - o czym wspomina i jeden z samouczków jak i jedna z karteczek od ostatniego szefa kuchni. (widoczna na screenie)
Dlatego załóż, że każdy produkt (poza kiełbasą) możesz przekroić maksymalnie 5-6 razy, i musisz w ten sposób uzyskać pożądany efekt lub coś najbardziej do niego zbliżonego.

A jaki efekt nas interesuje? To już dookreśla przepis, w którym jasno informują nas, na jakie części (np. po 20 gram) mamy pokroić dany składnik / składniki. Wymaga to trochę praktyki, ale jest osiągalne - trzymaj się przepisu i będzie dobrze - zazwyczaj parę gram różnicy nie robi problemu.
0
- Cooking Simulator - poradnik do gry
- Cooking Simulator: Poradnik do gry
- Cooking Simulator: Mechaniki gry
- Cooking Simulator: Ekonomia gry
- Cooking Simulator: Ocena dań przez gości oraz zarobki
- Cooking Simulator: Oczekiwania kierownictwa restauracji i prestiż
- Cooking Simulator: Punkty doświadczenia i poziomy
- Cooking Simulator: Odblokowywanie i ulepszanie receptur
- Cooking Simulator: Ograniczenia i uproszczenia
- Cooking Simulator: Naprawy sprzętu
- Cooking Simulator: Sprzątanie
- Cooking Simulator: Zakupy
- Cooking Simulator: Mechaniki gry
- Cooking Simulator: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.