Cooking Simulator: Ekonomia gry
Aktualizacja:
Cooking Simulator posiada prosty model ekonomiczny wymagający od nas sprawnego gospodarowania gotówką i zasobami (sprzętem i narzędziami kuchennymi, ale i towarem, z którego przygotowujemy jedzenie) celem utrzymania się na rynku.

Z racji, że w Trybie Wolnym możemy się wygłupiać i testować sobie rzeczy do woli, ta kwestia dotyczy głównie Trybu Kariery; Gra opiera się o fikcyjną walutę "Cookbucks" (stąd taka ikonka specyficznie wyglądającej literki "C" przy zakupie czegokolwiek - jest to symbol growej waluty właśnie), czyli w wolnym tłumaczeniu "gotujdolce". Zarabiamy je tylko i wyłącznie w jeden sposób - serwując gościom właściwie przyrządzone dania. Wydawać zaś będziemy ją na absolutnie wszystko.
Zostało jeszcze 34% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Cooking Simulator - poradnik do gry
- Cooking Simulator: Poradnik do gry
- Cooking Simulator: Mechaniki gry
- Cooking Simulator: Ekonomia gry
- Cooking Simulator: Ocena dań przez gości oraz zarobki
- Cooking Simulator: Oczekiwania kierownictwa restauracji i prestiż
- Cooking Simulator: Punkty doświadczenia i poziomy
- Cooking Simulator: Odblokowywanie i ulepszanie receptur
- Cooking Simulator: Ograniczenia i uproszczenia
- Cooking Simulator: Naprawy sprzętu
- Cooking Simulator: Sprzątanie
- Cooking Simulator: Zakupy
- Cooking Simulator: Mechaniki gry
- Cooking Simulator: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
