Cooking Simulator: Jakie umiejętności i zdolności wybrać?
Aktualizacja:
Mimo pokaźnego wyboru powyższych ulepszeń, gra nie sugeruje (poza zdolnością "Opanowane Ręce") co powinien wybrać nowicjusz. Dlatego staramy się poniżej wyszczególnić jaką warto obrać "drogę" podczas wybierania ulepszeń właśnie z myślą o nowych graczach.
W jakiej kolejności wybierać i odblokowywać jedno i drugie?
Zdolności dobre na początek:
Na 1 poziomie doświadczenia - "Opanowane Ręce"
Na 3 poziomie doświadczenia - "Zwolnienie"
Na 5 poziomie doświadczenia - "Rękawice"
Na 8 poziomie doświadczenia - "Rozszerzenie czasu"
Na 11 poziomie doświadczenia - "Podmiana Zamówienia"
Na 14 poziomie doświadczenia - "Cofnięcie czasu"
Na 17 i 20 poziomie doświadczenia mówiąc szczerze na tym etapie macie wszystko co najważniejsze, więc bierz to co według Ciebie przyniesie największą ulgę w kuchni. Przykładowo:
Regularnie przypalasz dania w piekarniku? "Wizja termalna" (polecamy, przydatne).
Irytuje Cię już jak powolnym krokiem porusza się postać? "Szybkość".
A może chcesz wykonać osiągnięcie związane ze zwracaniem pieniędzy? Wtedy "Zwroty".
W ten sposób wszystko co najbardziej pomocne w walce z zamówieniami i gotowaniem wybieracie w pierwszej kolejności, wszystko co będzie potrzebne by poradzić sobie z nowymi wyzwaniami (nowe rodzaje klientów, więcej zamówień, rosnące menu i tempo rozgrywki) powinno wedle tej instrukcji wpaść wam w ręce w odpowiednim momencie, właśnie wtedy gdy zacznie być potrzebne.
Przy czym trzeba mieć na uwadze, że "wszystko" oznacza, że w miarę radzicie sobie w kuchni (na tyle, by nie zrujnować budżetu kupując co chwila nowe talerze czy butelki - o ile trzeba się postarać, by zbić jakąś butelkę, o tyle talerze potrafią pęknąć od delikatnego dotknięcia szpatułką, zatem...), co pozwoli zainwestować w ważniejsze zdolności niż np. "niezniszczalne talerze" - naturalnie jeśli jednak jakiś element z tych, do których nawiązują zdolności ewidentnie nastręcza Ci problemów, nie wahaj się zejść z proponowanej ścieżki (każdy jest dobry w czymś innym).
Umiejętności dobre na początek:
- Doświadczenie (tylko poziom 1 na początek, to już 50% więcej XP za każde danie)
- Zwiększony Czas na Danie (jak najszybciej na poziom 3)
- Wolniejsze Spalanie (jak najszybciej na poziom 3)
- Wolniejsze Stygnięcie (poziom 1 jak najszybciej, resztę wedle potrzeb)
- Dochód z dań (jak najszybciej na poziom 3)
- Lepsze napiwki (jak najszybciej na poziom 3)
- Rozszerzona Faza Przygotowań" (jak najszybciej na poziom 3)
- Trwałość sprzętu" (na poziom 3)
- Rozszerzona Faza Sprzątania (na poziom 3)
Podobnie jak w przypadku zdolności, głównym celem jest w pierwszej kolejności zapewnić sobie jak największy margines błędu (oraz w tym wypadku także jak największe dochody).
Dlaczego fazy przygotowań i sprzątania są istotne mówi rozdział [zalinkuj mnie]"Jak sprawnie pracować?".

0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.