Cooking Simulator: Oczekiwania kierownictwa restauracji i prestiż
Aktualizacja:
Z racji iż sprowadzono nas do restauracji w konkretnym celu, oczekiwania mają nie tylko goście; Poza finansami, kierownictwo lokalu zwraca uwagę także na to, czy przyciągamy odpowiednio dużo gości, zwracając uwagę na to, ile "sławy" dziennie nam przybywa (czy wyrabiamy "normę" dla dnia).

Co więcej, jeśli będziemy sobie dobrze radzić, co jakiś czas odwiedzą nas krytycy kulinarni, którzy jako jedyny są w stanie obdarować nas punktami (gwiazdkami) prestiżu - i chociaż mają oni oczywiście bardziej wygórowane wymagania co do poziomu wykonania dania, to bez obawy - ich nadejście jest jasno zwiastowane. Kierownictwo jasno mówi, że zamówienia krytyka należy bezwzględnie priorytetyzować i tak właśnie należy robić, jeśli zależy nam na progresji.

Bowiem to właśnie poziom prestiżu (i Punktów Gotowania) "blokuje" nam dostęp do części przepisów oraz "ulepszeń" już posiadanych receptur. Dodatkowo otrzymanie gwiazdki prestiżu wiąże się z premią punktów doświadczenia co również się przydaje.
0
- Cooking Simulator - poradnik do gry
- Cooking Simulator: Poradnik do gry
- Cooking Simulator: Mechaniki gry
- Cooking Simulator: Ekonomia gry
- Cooking Simulator: Ocena dań przez gości oraz zarobki
- Cooking Simulator: Oczekiwania kierownictwa restauracji i prestiż
- Cooking Simulator: Punkty doświadczenia i poziomy
- Cooking Simulator: Odblokowywanie i ulepszanie receptur
- Cooking Simulator: Ograniczenia i uproszczenia
- Cooking Simulator: Naprawy sprzętu
- Cooking Simulator: Sprzątanie
- Cooking Simulator: Zakupy
- Cooking Simulator: Mechaniki gry
- Cooking Simulator: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.