Colin McRae Rally 3: Trasy Wprowadzenie
Aktualizacja:
Nieodzowny elementem gier rajdowych jest zróżnicowanie tras. Nieodzownym, dlatego, że mistrzostwa rajdowe także przebiegają po różnych nawierzchniach. Nawet pozornie podobne nawierzchnie, czy to szutry Grecji i Australii, czy też asfalty San Remo i Korsyki, są na swój sposób odmienne. Wynika to z tego, że asfalty są różne, jedne bardziej szorstkie, na które trzeba założyć wytrzymalsze opony, a inne gładkie, na które bierzemy bardziej miękkie opony w celu zwiększenia przyczepności. Jeśli zaś chodzi o Grecję, to tam mamy nawierzchnię z dużą ilością kamieni, są to nawierzchnie bardzo niszczące oponę, więc i tam trzeba założyć wytrzymalsze opony, natomiast, jeśli chodzi o Australię, to boksytowe kulki są niesamowicie śliskie i twardsza opona już się tak na nich nie sprawdza. Podobnie jest w CMR3. Na czym polegają te różnice, co i dlaczego ustawiamy w samochodzie, już za chwilę.
0
Komentarze czytelników
bogi1 Legend
Szkoda, że to Pajero to nie ta wersja co w grze:
https://www.gry-online.pl/Galeria/Html/Poradniki/199/183829453.jpg
Powinno być to:
http://www.katalog-samochodow.pl/files/automobily/st1/3360/800x600_pl_PL/1326507232-mitsubishi-pajero-iii-3d-35-v6-24v-gdi-28578.jpg
Taki błąd znaleziony po latach ;)
Peter 21 Chorąży
Subaru 44S z CMR 3 to, jak sądzę, hybryda Imprezy ze Stanów i Imprezy S7 WRC '01.
http://www.blackbullet.com/webpix/poster.jpg
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
