Colin McRae Rally 3: Japonia
Aktualizacja:
Japonia
Chyba największa niespodzianka (w sensie pozytywnym) jeśli chodzi o trasy - bardzo wąskie, gładkie i równe jak stół asfalty (zdj. 1), wszystkie mokre, czasem w ulewnym deszczu przez co potwornie śliskie. Trzeba mocno dohamowywać (zdj. 2). Bardzo ważne jest odpowiednio dobrać bieg, szybkie łuki trzeba odważnie pełnym gazem, blisko wewnętrznych. Prawie nie ma cięć, broń Boże nie uślizgiwać auta! Szczególnie na nawrotach (zdj. 3). Wiele zakrętów można przejść szybciej niż to wynika z opisu, wystarczy dobrym torem się złożyć i delikatnie przyciąć wyjście jednym kółkiem po trawce. Zalecam też ostrożność przejeżdżając drogami na krawędziach których znajdują się rowy (zdj. 4) - można uszkodzić auto.
Auto ustawiamy tak:
- skrzynia biegów, krótka - brak miejsc do rozpędzenia się, dużo zakrętów
- zawieszenie, twarde, sztywne - żeby jak najlepiej się kleiło auto i się nie przechylało
- hamulce, najmocniejsze - jest sporo kręcenia, a więc i hamowania
- opony - tylko mory asfalt
![]() | ![]() |
zdj. 1 - mokry asfalt | zdj. 2 - mocne hamowanie |
![]() | ![]() |
zdj. 3 - nawroty | zdj. 4 - niebezpieczne rowy |
0
Komentarze czytelników
bogi1 Legend
Szkoda, że to Pajero to nie ta wersja co w grze:
https://www.gry-online.pl/Galeria/Html/Poradniki/199/183829453.jpg
Powinno być to:
http://www.katalog-samochodow.pl/files/automobily/st1/3360/800x600_pl_PL/1326507232-mitsubishi-pajero-iii-3d-35-v6-24v-gdi-28578.jpg
Taki błąd znaleziony po latach ;)
Peter 21 Chorąży
Subaru 44S z CMR 3 to, jak sądzę, hybryda Imprezy ze Stanów i Imprezy S7 WRC '01.
http://www.blackbullet.com/webpix/poster.jpg
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




