Colin McRae Rally 3: Ford Puma Rally Car
Aktualizacja:
Ford Puma Rally Car
Dane techniczne:
W GRZE | DANE | W RZECZYWISTOŚCI |
FWD | napęd | FWD |
4 cyl., 1600cm3, wtrysk | silnik | 4 cyl., 1597cm3 |
200KM | moc | 220KM |
![]() | zdjęcie | ![]() |
Wady: | - nerwowy, gdy się nie ślizga |
Zalety: | - zachowuje się jak WRC z CMR2 ze zwiększonym napędem na przód - sprawdza się w hamowaniu "lewą" nogą |
Opis: | Auto w poślizgu zachowuje się bardzo neutralnie, prawie jak auto klasy wrc z drugiej części CMR, które miało większa część napędu ustawioną na przód. Jeśli by się postarać m.in. poprzez hamowanie techniką lewej nogi to potrafi bardzo "zamiatać" tyłem, co w jeździe tym autem daje dużo przyjemności. Większość zakrętów spokojnie można przejechać delikatnym poślizgiem, dodając trochę więcej gazu, ale trzeba z tym gazem uważać na wyjściu, żeby przodu nam nie wycisnęło na zewnątrz zakrętu. Jak na oskę całkiem przyjemnie i łatwo się prowadzi, ale kiedy się nie ślizga, to zdarza mu się być nerwowym. |
0
Komentarze czytelników
bogi1 Legend
Szkoda, że to Pajero to nie ta wersja co w grze:
https://www.gry-online.pl/Galeria/Html/Poradniki/199/183829453.jpg
Powinno być to:
http://www.katalog-samochodow.pl/files/automobily/st1/3360/800x600_pl_PL/1326507232-mitsubishi-pajero-iii-3d-35-v6-24v-gdi-28578.jpg
Taki błąd znaleziony po latach ;)
Peter 21 Chorąży
Subaru 44S z CMR 3 to, jak sądzę, hybryda Imprezy ze Stanów i Imprezy S7 WRC '01.
http://www.blackbullet.com/webpix/poster.jpg
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


