Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
Poradnik do gry Alpha Polaris zawiera szczegółowy opis przejścia gry wzbogacony licznymi obrazkami. Ponadto wymienione zostały przedmioty które powinny trafić do ekwipunku bohatera, pojawiające się w notesie dokumenty, a także rozwiązania zagadek.
Aktualizacja:
Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Poradnik do gry Alpha Polaris zawiera:
Kompletny opis przejścia gry.
Rozwiązania wszystkich zagadek.
Rune Knudsen, 28-leni biolog z Norwegii, trafia na stację badawczą Alpha Polaris. Ma prowadzić badania niedźwiedzi polarnych, ale na miejscu okazuje się, że co innego zaprząta umysły przebywających tam naukowców i zakłóca im sen...
W grze funkcjonują dwa rodzaje kursora myszy (oko i ręka) oraz kursory kierunkowe w postaci strzałek. Gromadzone przedmioty lądują w plecaku bohatera (lewy dolny róg ekranu), który otwierasz i zamykasz LPM. Oprócz typowych znajdziek przechowywany jest w nim również notes (z różnymi adnotacjami i artykułami do przeczytania), a później także laptop, na którym w pewnym momencie wykonujesz konkretne operacje.
Podczas dialogów co jakiś czas pojawiają się opcje do wyboru, jednak (poza jednym przypadkiem, o czym wspominam w treści poradnika), zdecydowanie się na którąkolwiek z nich nie ma większego znaczenia.
Pod spacją kryje się ujawnianie aktywnych punktów, a kliknięcie na bohatera LPM pozwala uzyskać podpowiedź co do jego aktualnych zamierzeń.
Wszystkie przedmioty, które powinny trafić do ekwipunku, wyróżnione są w tekście kolorem czerwonym, pojawiające się w notesie dokumenty - niebieskim, a rozwiązania zagadek - pogrubieniem.
Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)

Gracze
- Bombe Alaska | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Przeanalizuj dane GPS | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Wytrop niedźwiedzia | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Dzień 2
- Sprawdź, czy z innymi wszystko w porządku | Noc 1 | Alpha Polaris
- Znajdź źródło dźwięku | Noc 1 | Alpha Polaris
- Noc 1
- Odpocznij | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Oczyść kości | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Podaj zwierzęciu pierwszą dawkę lekarstwa | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Zorganizuj sprzęt do przeniesienia niedźwiedzia | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Dzień 1
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.