Znajdź i wyłącz 3 ogniwa, żeby odciąć zasilanie | Misja 7 - Jeden pocisk
Aktualizacja:
Znajdź i wyłącz 3 ogniwa, żeby odciąć zasilanie

Skorzystaj z drzwi znajdujących się na lewo od O'Neala i zejdź po schodach na niższy poziom. Rozejrzyj się w pobliżu schodów za kartonowymi pudłami, odnajdując w jednym z nich pokazany na powyższym screenie nieśmiertelnik (Kapral C. Nelson).


Jeśli chodzi o nadające się do wyłączenia ogniwa, do ich lokalizowania możesz używać wykrywacza ruchu. Do dwóch spośród trzech ogniw możesz dotrzeć w prosty sposób, a mianowicie otwierając interaktywne drzwi i rozprawiając się z pojedynczym przeciwnikiem (screen 1). Po znalezieniu się przy danym ogniwie wciśnij przycisk interakcji żeby je wyłączyć (screen 2).


Dotarcie do trzeciego ogniwa jest już nieco bardziej problematyczne. Rozpocznij od zlokalizowania pokazanej na screenie 1 nowej klatki schodowej, która znajduje się w jednym z narożników pomieszczenia. Po dotarciu do pomieszczenia na piętrze odszukaj dziurę w podłodze (screen 2). W zależności od upodobań możesz wrzucić do środka granat lub wskoczyć przez dziurę i osobiście rozprawić się z dwoma przeciwnikami. Po zlikwidowaniu wrogów wyłącz trzecie ogniwo.
0
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
- Misja 7 - Jeden pocisk
- Przedostań się do stacji Weyland-Yutani, by uratować Bellę | Misja 7 - Jeden pocisk
- Uratuj Bellę | Misja 7 - Jeden pocisk | Aliens Colonial Marines
- Znajdź i uratuj pojmanego marine | Misja 7 - Jeden pocisk
- Dotrzyj do modułu zasilania i wyłącz go | Misja 7 - Jeden pocisk
- Zapędź transporter pod ładunek dźwigu | Misja 7 - Jeden pocisk
- Użyj dźwigu, żeby spuścić ładunek na transporter | Misja 7 - Jeden pocisk
- Dotrzyj do modułu zasilania i wyłącz go (2) | Misja 7 - Jeden pocisk
- Znajdź i wyłącz 3 ogniwa, żeby odciąć zasilanie | Misja 7 - Jeden pocisk
- Wróć do sterowni modułu, żeby go wyłączyć | Misja 7 - Jeden pocisk
- Misja 7 - Jeden pocisk - Sekrety | Misja 7 - Jeden pocisk
- Misja 7 - Jeden pocisk
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
Komentarze czytelników
huloolo Junior
Ja czas emerytury spędzam na takich zabawach!Ceny gier w Polsce brane są z sufitu!! np.Andromeda 200zł a za rok 50zł!jak to nazwać?wyłudzanie kasy a jak nie idzie sprzedaż to wtedy cena spada do realnej!Czyli nie kupować w dniu wydania tylko poczekać z 2 lata i można nawet za 30 zł !
mastek18 Junior

Gra to crap, sojusznicy są tacy głupi jak nie wiem. Biegają wszędzie ale nie ma ich tam gdzie trzeba i trzeba samemu walczyć:/
kartofelek007 Pretorianin
Wbrew pozorom mi się całkiem ta gra podoba.Ma babole które czasami wnerwiają, ale bawię się przy niej całkiem ok.
Co do pytania Beheliare - klawisz B i wybór broni której chcesz używać
zanonimizowany879478 Junior
Ok, ja mam może głupie pytanie, ale czy da się zmienić w kampanii uzbrojenie inaczej, niż podnosząc legendarną broń? Szukałem wszędzie i opcji takiej nie znalazłem, a cały arsenał w menu kusi do użycia nie tylko w trybie rywalizacji...
MonAnaLiza Legionista
heh... poradnik do tego chłamu. Gratuluję samozaparcia! :D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.