Aliens Colonial Marines: Znajdź i wyłącz 3 ogniwa, żeby odciąć zasilanie
Aktualizacja:
Znajdź i wyłącz 3 ogniwa, żeby odciąć zasilanie

Skorzystaj z drzwi znajdujących się na lewo od O'Neala i zejdź po schodach na niższy poziom. Rozejrzyj się w pobliżu schodów za kartonowymi pudłami, odnajdując w jednym z nich pokazany na powyższym screenie nieśmiertelnik (Kapral C. Nelson).


Jeśli chodzi o nadające się do wyłączenia ogniwa, do ich lokalizowania możesz używać wykrywacza ruchu. Do dwóch spośród trzech ogniw możesz dotrzeć w prosty sposób, a mianowicie otwierając interaktywne drzwi i rozprawiając się z pojedynczym przeciwnikiem (screen 1). Po znalezieniu się przy danym ogniwie wciśnij przycisk interakcji żeby je wyłączyć (screen 2).


Dotarcie do trzeciego ogniwa jest już nieco bardziej problematyczne. Rozpocznij od zlokalizowania pokazanej na screenie 1 nowej klatki schodowej, która znajduje się w jednym z narożników pomieszczenia. Po dotarciu do pomieszczenia na piętrze odszukaj dziurę w podłodze (screen 2). W zależności od upodobań możesz wrzucić do środka granat lub wskoczyć przez dziurę i osobiście rozprawić się z dwoma przeciwnikami. Po zlikwidowaniu wrogów wyłącz trzecie ogniwo.
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
- Aliens Colonial Marines: Poradnik do gry
- Aliens Colonial Marines: Misja 7 - Jeden pocisk
- Aliens Colonial Marines: Przedostań się do stacji Weyland-Yutani, by uratować Bellę
- Aliens Colonial Marines: Uratuj Bellę
- Aliens Colonial Marines: Znajdź i uratuj pojmanego marine
- Aliens Colonial Marines: Dotrzyj do modułu zasilania i wyłącz go
- Aliens Colonial Marines: Zapędź transporter pod ładunek dźwigu
- Aliens Colonial Marines: Użyj dźwigu, żeby spuścić ładunek na transporter
- Aliens Colonial Marines: Dotrzyj do modułu zasilania i wyłącz go (2)
- Aliens Colonial Marines: Znajdź i wyłącz 3 ogniwa, żeby odciąć zasilanie
- Aliens Colonial Marines: Wróć do sterowni modułu, żeby go wyłączyć
- Aliens Colonial Marines: Jeden pocisk - Sekrety
- Aliens Colonial Marines: Misja 7 - Jeden pocisk
- Aliens Colonial Marines: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ja czas emerytury spędzam na takich zabawach!Ceny gier w Polsce brane są z sufitu!! np.Andromeda 200zł a za rok 50zł!jak to nazwać?wyłudzanie kasy a jak nie idzie sprzedaż to wtedy cena spada do realnej!Czyli nie kupować w dniu wydania tylko poczekać z 2 lata i można nawet za 30 zł !
Gra to crap, sojusznicy są tacy głupi jak nie wiem. Biegają wszędzie ale nie ma ich tam gdzie trzeba i trzeba samemu walczyć:/
Wbrew pozorom mi się całkiem ta gra podoba.Ma babole które czasami wnerwiają, ale bawię się przy niej całkiem ok.
Co do pytania Beheliare - klawisz B i wybór broni której chcesz używać
Ok, ja mam może głupie pytanie, ale czy da się zmienić w kampanii uzbrojenie inaczej, niż podnosząc legendarną broń? Szukałem wszędzie i opcji takiej nie znalazłem, a cały arsenał w menu kusi do użycia nie tylko w trybie rywalizacji...
heh... poradnik do tego chłamu. Gratuluję samozaparcia! :D
dziękuję za odpowiedź, jako jedyny rozwiałeś me wątpliwości:) tymczasem lece grac w alien vs predator 2 - pograć sobie ksenosem ;]
W kampani grasz tylko marine, w multi grasz na zmianę ksenusiem i żołnierzem. Przy okazji, dobra robota Stranger. Pozdrawiam : )
proszę was o odpowiedź, bo już mnie normalnie nerwica trafia:P Czy w tej grze można grać ksenomorfem czy tylko marine? Pozdrawiam:)
Luz, robiłem poradniki do o wiele gorszych i bardziej wkurzających gier. ;) W przyszłym tygodniu prawdopodobnie skończymy jego publikację i dołączymy też filmiki znajdźkowe. :)
Skoro poradnik to przy okazji moja pierwsza rada. Poczekajcie aż ACM staniej. Stranger, good luck w przebijaniu się przez meandry, czy raczej mielizny, produkcji i opisywaniu ich :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
