Dotrzyj do statku i nie daj mu wystartować (2) | Misja 10 - Wrak odzyskany
Aktualizacja:
Dotrzyj do statku i nie daj mu wystartować (część 2)

Powróć do mijanej wcześniej windy. Ustaw się na niej, wejdź w interakcję z panelem kontrolnym i zaczekaj aż zostaniesz przetransportowany na nowe piętro. Skieruj się w stronę pokazanego na powyższym screenie przejścia, przystępując do eksploracji nowej serii korytarzy.

Także i w tej części przemarszu musisz uważać na ksenomorfów-łowców. Najlepiej jest zatrzymywać się za każdym razem gdy usłyszysz dźwięki sugerujące ich obecność, tak by na spokojnie zająć się ich zlokalizowaniem i usunięciem. Koniecznie niszcz też z bezpiecznej odległości wszystkie napotykane jaja obcych, dzięki czemu nie będziesz musiał marnować dodatkowej amunicji (i tracić punktów pancerza) w wyniku starć z facehuggerami.

Kontynuuj przemarsz, mijając po drodze pradawnego (Space Jockey'a). Po dotarciu do metalowych balkoników dobrze byłoby nieco zwolnić. Przemawia za tym nie tylko konieczność rozprawienia się z nowymi obcymi-łowcami, ale także możliwość odnalezienia pozostawionego na skrzyni i pokazanego na powyższym screenie nieśmiertelnika (St. szer. J. Ma).

Ruszaj dalej. Przed opuszczeniem tej lokacji warto zbadać niżej położony obszar po prawej stronie, odpowiednio wcześniej niszcząc nowe jaja. W miejscu tym powinien leżeć kompletny pancerz. Wybierz teraz pobliski korytarz, w którym nikogo już nie spotkasz. Po kilku chwilach dotrzesz do pokazanego na powyższym screenie przejścia prowadzącego na powierzchnię. Wysłuchaj tu nowych rozkazów związanych ze zniszczeniem pierwszego z trzech okolicznych działek przeciwlotniczych.
0
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
- Misja 10 - Wrak odzyskany
- Dotrzyj do statku i nie daj mu wystartować | Misja 10 - Wrak odzyskany
- Przywróć zasilanie w windzie | Misja 10 - Wrak odzyskany
- Usuń wydzielinę | Misja 10 - Wrak odzyskany | Aliens Colonial Marines
- Dotrzyj do statku i nie daj mu wystartować (2) | Misja 10 - Wrak odzyskany
- Zniszcz działa przeciwlotnicze (1 z 3) | Misja 10 - Wrak odzyskany
- Zniszcz działa przeciwlotnicze (2 z 3) | Misja 10 - Wrak odzyskany
- Zniszcz działa przeciwlotnicze (3 z 3) | Misja 10 - Wrak odzyskany
- Pomóż rozbitkom z lądownika odeprzeć ksenosy | Misja 10 - Wrak odzyskany
- Przetrwaj gniew królowej | Misja 10 - Wrak odzyskany | Aliens Colonial Marines
- Dotrzyj do statku i nie daj mu wystartować (3) | Misja 10 - Wrak odzyskany
- Misja 10 - Wrak odzyskany - Sekrety | Misja 10 - Wrak odzyskany
- Misja 10 - Wrak odzyskany
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
Komentarze czytelników
huloolo Junior
Ja czas emerytury spędzam na takich zabawach!Ceny gier w Polsce brane są z sufitu!! np.Andromeda 200zł a za rok 50zł!jak to nazwać?wyłudzanie kasy a jak nie idzie sprzedaż to wtedy cena spada do realnej!Czyli nie kupować w dniu wydania tylko poczekać z 2 lata i można nawet za 30 zł !
mastek18 Junior

Gra to crap, sojusznicy są tacy głupi jak nie wiem. Biegają wszędzie ale nie ma ich tam gdzie trzeba i trzeba samemu walczyć:/
kartofelek007 Pretorianin
Wbrew pozorom mi się całkiem ta gra podoba.Ma babole które czasami wnerwiają, ale bawię się przy niej całkiem ok.
Co do pytania Beheliare - klawisz B i wybór broni której chcesz używać
zanonimizowany879478 Junior
Ok, ja mam może głupie pytanie, ale czy da się zmienić w kampanii uzbrojenie inaczej, niż podnosząc legendarną broń? Szukałem wszędzie i opcji takiej nie znalazłem, a cały arsenał w menu kusi do użycia nie tylko w trybie rywalizacji...
MonAnaLiza Legionista
heh... poradnik do tego chłamu. Gratuluję samozaparcia! :D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.