Aliens Colonial Marines: Dostań się do ładowni i pomóż ewakuować rannych
Aktualizacja:
Dostań się do ładowni i pomóż ewakuować rannych

Zaczekaj aż O'Neal otworzy właz w podłodze i wskocz do niego, pomagając sobie w razie potrzeby opcją kucania. Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu udaj się do jedynych dostępnych drzwi. Zaczekaj aż przejdziecie kwarantannę i ruszaj dalej. W nowym pomieszczeniu wysłuchaj rozmowy i następnie skieruj się do nowo odblokowanych interaktywnych drzwi.

Aktualna część przeprawy przez USS Selaco jest bardzo liniowa i co ważniejsze nie spotkasz chwilowo żadnych potworów. Do walk przystąpisz dopiero niedługo po skorzystaniu z pokazanego na powyższym screenie wejścia do studni grawitacyjnej.

Zacznij od zaatakowania ksenomorfów, które pojawią się po prawej stronie. Warto tu korzystać z karabinu pulsacyjnego lub innej równie celnej broni, atakując potwory zanim zbliżą się i zeskoczą na platformę, na której aktualnie stacjonujecie. Po zlikwidowaniu pierwszej grupy obcych skieruj się w lewo. Bądź gotowy do pozbycia się po drodze kolejnych ksenomorfów. Także i w tym przypadku warto likwidować je z większej odległości i pomagać sobie dodatkowo latarką do lokalizowania ich w słabiej oświetlonych miejscach.

Zatrzymaj się po dotarciu do zamkniętych drzwi. Teoretycznie mógłbyś tu osobiście skorzystać ze spawarki, ale stałbyś się wtedy bezbronny i Twój partner miałby spore problemy z utrzymaniem Cię przy życiu. O wiele lepiej jest w rezultacie zaczekać aż O'Neal przystąpi do otwierania drzwi i w tym czasie go ochraniać (polecam korzystać ze strzelby).

Przystąp do eksploracji nowych liniowych korytarzy. Po wejściu do pomieszczenia kontrolnego oczyść okolicę z ksenomorfów, a następnie rozejrzyj się dokładnie za pokazanym na powyższym screenie nagraniem. Po dokładnym zbadaniu całego pomieszczenia udaj się do wyjścia, przy którym powinien już wcześniej ustawić się O'Neal.

W kolejnym korytarzu z zaskoczenia zaatakuje was kilku ksenomorfów, tak więc bądź gotowy do szybkiego skorzystania z wybranej aktualnie broni. Kontynuuj podróż, odnajdując przy nowych komputerach pokazany na powyższym screenie nieśmiertelnik (St. szer. M. Moore). Możesz już wybrać przejście prowadzące na drugi poziom studni grawitacyjnej.

Także i tym razem musisz liczyć się z koniecznością eliminacji pojawiających się w okolicy ksenomorfów, które w miarę możliwości dobrze byłoby trzymać na dystans. Przesuwaj się sukcesywnie do przodu, likwidując kolejne potwory. Uważaj też na obcych, którzy dość niespodziewanie skorzystają z prawych drzwi znajdujących się na samym końcu metalowego balkoniku.

Skorzystaj z nowo odblokowanego przejścia i bądź gotowy do wyeliminowania po drodze potworów, które pojawią się przy suficie. Zbadaj dokładnie wszystkie okoliczne korytarze i pomieszczenia, dzięki czemu odnajdziesz przede wszystkim kompletny pancerz i pokazaną na powyższym screenie strzelbę Hicksa, czyli pierwszy legendarny przedmiot. Warto korzystając z okazji podmienić od razu tę giwerę na miejsce zwykłej strzelby.

Dopiero po zlokalizowaniu opisanego wyżej sekretu skorzystaj z przejścia prowadzącego do metalowych balkoników znajdujących się na trzecim poziomie studni grawitacyjnej (powyższy screen). Zaatakuj kolejne ksenomorfy i dotrzyj do nowych zamkniętych drzwi.
0
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
- Aliens Colonial Marines: Poradnik do gry
- Aliens Colonial Marines: Misja 1 - SOS
- Aliens Colonial Marines: Pomóż O'Nealowi w ewakuacji
- Aliens Colonial Marines: Znajdź zaginionych marines
- Aliens Colonial Marines: Odetnij Keyesa
- Aliens Colonial Marines: Zabij ksenosy
- Aliens Colonial Marines: Odetnij Keyesa (2)
- Aliens Colonial Marines: Odzyskaj czarną skrzynkę Sulaco
- Aliens Colonial Marines: Wycofaj się na Sephorę
- Aliens Colonial Marines: Chroń Keyesa łamiącego zabezpieczenia
- Aliens Colonial Marines: Wycofaj się na Sephorę (2)
- Aliens Colonial Marines: Dostań się do ładowni i pomóż ewakuować rannych
- Aliens Colonial Marines: Chroń O'Neala otwierającego wyjście
- Aliens Colonial Marines: Dostań się do ładowni i pomóż ewakuować rannych (2)
- Aliens Colonial Marines: Dostań się do sterowni, żeby oczyścić okolicę z ksenosów
- Aliens Colonial Marines: SOS - Sekrety
- Aliens Colonial Marines: Misja 1 - SOS
- Aliens Colonial Marines: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
abesnai Legend
Skoro poradnik to przy okazji moja pierwsza rada. Poczekajcie aż ACM staniej. Stranger, good luck w przebijaniu się przez meandry, czy raczej mielizny, produkcji i opisywaniu ich :)
Stranger. Senator
Luz, robiłem poradniki do o wiele gorszych i bardziej wkurzających gier. ;) W przyszłym tygodniu prawdopodobnie skończymy jego publikację i dołączymy też filmiki znajdźkowe. :)
Laineyra Junior
proszę was o odpowiedź, bo już mnie normalnie nerwica trafia:P Czy w tej grze można grać ksenomorfem czy tylko marine? Pozdrawiam:)
himko Junior
W kampani grasz tylko marine, w multi grasz na zmianę ksenusiem i żołnierzem. Przy okazji, dobra robota Stranger. Pozdrawiam : )
Laineyra Junior
dziękuję za odpowiedź, jako jedyny rozwiałeś me wątpliwości:) tymczasem lece grac w alien vs predator 2 - pograć sobie ksenosem ;]
MonAnaLiza Legionista
heh... poradnik do tego chłamu. Gratuluję samozaparcia! :D
zanonimizowany879478 Junior
Ok, ja mam może głupie pytanie, ale czy da się zmienić w kampanii uzbrojenie inaczej, niż podnosząc legendarną broń? Szukałem wszędzie i opcji takiej nie znalazłem, a cały arsenał w menu kusi do użycia nie tylko w trybie rywalizacji...
kartofelek007 Pretorianin
Wbrew pozorom mi się całkiem ta gra podoba.Ma babole które czasami wnerwiają, ale bawię się przy niej całkiem ok.
Co do pytania Beheliare - klawisz B i wybór broni której chcesz używać
mastek18 Junior
Gra to crap, sojusznicy są tacy głupi jak nie wiem. Biegają wszędzie ale nie ma ich tam gdzie trzeba i trzeba samemu walczyć:/
huloolo Junior
Ja czas emerytury spędzam na takich zabawach!Ceny gier w Polsce brane są z sufitu!! np.Andromeda 200zł a za rok 50zł!jak to nazwać?wyłudzanie kasy a jak nie idzie sprzedaż to wtedy cena spada do realnej!Czyli nie kupować w dniu wydania tylko poczekać z 2 lata i można nawet za 30 zł !
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
