Odzyskaj czarną skrzynkę Sulaco | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
Aktualizacja:
Odzyskaj czarną skrzynkę Sulaco

Wyrusz śladami Keyesa i zaczekaj aż odblokuje pobliskie przejście. Wejdź do nowego pomieszczenia, odnajdując w nim kolejny fragment pancerza.

Skieruj się dalej. Po znalezieniu się w większej sali zaatakują was ksenomorfy. Polecam bronić się przy wąskim przejściu, nie dając potworom okazji do wyprowadzania ataków z zaskoczenia. Jeżeli używasz karabinu pulsacyjnego, to radzę dodatkowo wspomagać się granatnikiem, likwidując z jego pomocą większe grupy ksenomorfów.

Po zlikwidowaniu pierwszej grupy potworów zbadaj obszar na prawo od wejścia do tego obszaru. Podejdź do balustrady, uważając na dodatkowego pojedynczego ksenomorfa, który może pojawić się nagle po lewej stronie. Zlokalizuj w tym miejscu pokazany na powyższym screenie nieśmiertelnik (Kapral Dwayne Hicks).

Możesz już wyruszyć śladem Keyesa. Pozostawaj w pobliżu swojego sojusznika, będąc gotowym do eliminacji nowych ksenomorfów, które mogą wam stanąć na drodze. Skorzystaj ze schodów prowadzących do pomieszczenia kontrolnego. Szybko wejdź do środka, tak by Keyes mógł zaspawać drzwi i uniemożliwić nowym obcym wyprowadzenie ataku.

Bądź gotowy do pozbycia się co najmniej jednego ksenomorfa, który może przebić się przez szybę jeszcze przed opuszczeniem zasłon. Po tym jak sytuacja uspokoi się rozejrzyj się za pokazanym na powyższym screenie terminalem. Zabierz czarną skrzynkę i podejdź do Keyesa żeby mu ją przekazać.
0
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
- Misja 1 - SOS
- Pomóż O'Nealowi w ewakuacji | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Znajdź zaginionych marines | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Odetnij Keyesa | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Zabij ksenosy | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Odetnij Keyesa (2) | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Odzyskaj czarną skrzynkę Sulaco | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Wycofaj się na Sephorę | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Chroń Keyesa łamiącego zabezpieczenia | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Wycofaj się na Sephorę (2) | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Dostań się do ładowni i pomóż ewakuować rannych | Misja 1 - SOS
- Chroń O'Neala otwierającego wyjście | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Dostań się do ładowni i pomóż ewakuować rannych (2) | Misja 1 - SOS
- Dostań się do sterowni, żeby oczyścić okolicę z ksenosów | Misja 1 - SOS
- Misja 1 - SOS - Sekrety | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Misja 1 - SOS
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
Komentarze czytelników
huloolo Junior
Ja czas emerytury spędzam na takich zabawach!Ceny gier w Polsce brane są z sufitu!! np.Andromeda 200zł a za rok 50zł!jak to nazwać?wyłudzanie kasy a jak nie idzie sprzedaż to wtedy cena spada do realnej!Czyli nie kupować w dniu wydania tylko poczekać z 2 lata i można nawet za 30 zł !
mastek18 Junior

Gra to crap, sojusznicy są tacy głupi jak nie wiem. Biegają wszędzie ale nie ma ich tam gdzie trzeba i trzeba samemu walczyć:/
kartofelek007 Pretorianin
Wbrew pozorom mi się całkiem ta gra podoba.Ma babole które czasami wnerwiają, ale bawię się przy niej całkiem ok.
Co do pytania Beheliare - klawisz B i wybór broni której chcesz używać
zanonimizowany879478 Junior
Ok, ja mam może głupie pytanie, ale czy da się zmienić w kampanii uzbrojenie inaczej, niż podnosząc legendarną broń? Szukałem wszędzie i opcji takiej nie znalazłem, a cały arsenał w menu kusi do użycia nie tylko w trybie rywalizacji...
MonAnaLiza Legionista
heh... poradnik do tego chłamu. Gratuluję samozaparcia! :D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.