Pomóż O'Nealowi w ewakuacji | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
Aktualizacja:
Pomóż O'Nealowi w ewakuacji

Początek gry jest bardzo liniowy i nie musisz się dodatkowo obawiać żadnych przedwczesnych spotkań z ksenomorfami. Zacznij od wejścia w interakcję z pobliskim panelem sterowania, doprowadzając do otwarcia znajdującej się na lewo od niego śluzy.

Skorzystaj z nowo odblokowanego przejścia i ruszaj przed siebie. Po znalezieniu się w tunelu łączącym oba statki kosmiczne będziesz świadkiem eksplozji, ale wbrew pozorom nie trzeba się tu śpieszyć. Kontynuuj bardzo liniowy przemarsz, wkraczając po kilku chwilach na pokład okrętu USS Sulaco.

Docelowo musisz dotrzeć do pomieszczenia z kilkoma rannymi marines i wysłuchać nowych rozmów. Zgodnie z sugestią gry wybierz po raz pierwszy z inwentarza wykrywacz ruchu (zauważ, że nie możesz równocześnie korzystać z broni palnej), dzięki czemu zlokalizujesz kilka niezidentyfikowanych sygnałów i otrzymasz dalsze wytyczne.
0
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
- Misja 1 - SOS
- Pomóż O'Nealowi w ewakuacji | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Znajdź zaginionych marines | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Odetnij Keyesa | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Zabij ksenosy | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Odetnij Keyesa (2) | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Odzyskaj czarną skrzynkę Sulaco | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Wycofaj się na Sephorę | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Chroń Keyesa łamiącego zabezpieczenia | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Wycofaj się na Sephorę (2) | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Dostań się do ładowni i pomóż ewakuować rannych | Misja 1 - SOS
- Chroń O'Neala otwierającego wyjście | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Dostań się do ładowni i pomóż ewakuować rannych (2) | Misja 1 - SOS
- Dostań się do sterowni, żeby oczyścić okolicę z ksenosów | Misja 1 - SOS
- Misja 1 - SOS - Sekrety | Misja 1 - SOS | Aliens Colonial Marines
- Misja 1 - SOS
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
Komentarze czytelników
huloolo Junior
Ja czas emerytury spędzam na takich zabawach!Ceny gier w Polsce brane są z sufitu!! np.Andromeda 200zł a za rok 50zł!jak to nazwać?wyłudzanie kasy a jak nie idzie sprzedaż to wtedy cena spada do realnej!Czyli nie kupować w dniu wydania tylko poczekać z 2 lata i można nawet za 30 zł !
mastek18 Junior

Gra to crap, sojusznicy są tacy głupi jak nie wiem. Biegają wszędzie ale nie ma ich tam gdzie trzeba i trzeba samemu walczyć:/
kartofelek007 Pretorianin
Wbrew pozorom mi się całkiem ta gra podoba.Ma babole które czasami wnerwiają, ale bawię się przy niej całkiem ok.
Co do pytania Beheliare - klawisz B i wybór broni której chcesz używać
zanonimizowany879478 Junior
Ok, ja mam może głupie pytanie, ale czy da się zmienić w kampanii uzbrojenie inaczej, niż podnosząc legendarną broń? Szukałem wszędzie i opcji takiej nie znalazłem, a cały arsenał w menu kusi do użycia nie tylko w trybie rywalizacji...
MonAnaLiza Legionista
heh... poradnik do tego chłamu. Gratuluję samozaparcia! :D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.